Drustvo, predjem sa Opela na Fiata, prvo punta, a sad STILA 1.9 8v Multijet 192A800 motor, 2005, i imam hitan problem, pa ako neko moze da pomogne savetom, bio bih zahvalan!
Auto je presao 130000, poslednjih 11000 u mom vlasnistvu, i kad je krenulo hladnije vreme, pocnu problemi sa pedalom kvacila dok je auto hladan.
Otpusti kvacilo normalno, ali se ne vrati pedala do kraja, vec samo do dela kad krece prazan hod pedale.. (to me je nateralo da pomislim da je hidraulicki cilindar u kabini ili kod menjaca)
Nakon par dana, nece vise ni da ubaci u brzinu dok je auto upaljen, ne odvaja do kraja.
Auto dok je radio kako treba nije tresao prilikom promena, dok krece ili bilo kako, nije bilo cudnih zvukova, kliktanja, lupanja, bilo cega... Lamela je dobro 'hvatala' znaci bez proklizavanja, mirisa, bilo cega, odlicno je trpeo i ostriju voznju.
Sad, odvezao sam ga u servis, gde su skinuli kvacilo, i konstatovali da je hidraulicni cilindar u menjacu pravio problem - zamascen je itd (mada se nivo ulja nije spushtao u posudi).
Kazu da treba da se, kad se vec radi, promeni i lamela. (meni laiku, odokativno je izgledala ok, ali ajde kad su otvorili da radimo set.)
Medjutim, kazu da plivajuci zamajac nije ok, da se okrece vise nego sto treba (meni je delovalo ne mnogo vise, cca 15 stepeni u odnosu na ono sto su oni drzali za normalu) i klikne na kraju, kad se gurne... Da bi i on trebao da se menja - trazice i oni drugo misljenje od coveka koji radi iskljucivo fiate ali...
Posto je deo jaaako skup, da li neko ima iskustva sa problemima sa istim, da li je moguce da nije bilo nikakvih simptoma - trzanja u voznji, zvukova itd, a da je toliko dotrajao da mora da se menja?
I kakve su posledice ako odlucim da odgodim zadovoljstvo par meseci? Obicno nam treba godinu dana da predjemo 12-13000km, pa ako zamajac koji ne pravi vidne probleme moze da izdrzi jos 20.000-30.000, meni je to prilican spas u ovoj krizi...
Hvala puno, moram nesto da odgovorim serviserima u ponedeljak, pa da znam da li da dizem kredit za delove ili ne
Auto je presao 130000, poslednjih 11000 u mom vlasnistvu, i kad je krenulo hladnije vreme, pocnu problemi sa pedalom kvacila dok je auto hladan.
Otpusti kvacilo normalno, ali se ne vrati pedala do kraja, vec samo do dela kad krece prazan hod pedale.. (to me je nateralo da pomislim da je hidraulicki cilindar u kabini ili kod menjaca)
Nakon par dana, nece vise ni da ubaci u brzinu dok je auto upaljen, ne odvaja do kraja.
Auto dok je radio kako treba nije tresao prilikom promena, dok krece ili bilo kako, nije bilo cudnih zvukova, kliktanja, lupanja, bilo cega... Lamela je dobro 'hvatala' znaci bez proklizavanja, mirisa, bilo cega, odlicno je trpeo i ostriju voznju.
Sad, odvezao sam ga u servis, gde su skinuli kvacilo, i konstatovali da je hidraulicni cilindar u menjacu pravio problem - zamascen je itd (mada se nivo ulja nije spushtao u posudi).
Kazu da treba da se, kad se vec radi, promeni i lamela. (meni laiku, odokativno je izgledala ok, ali ajde kad su otvorili da radimo set.)
Medjutim, kazu da plivajuci zamajac nije ok, da se okrece vise nego sto treba (meni je delovalo ne mnogo vise, cca 15 stepeni u odnosu na ono sto su oni drzali za normalu) i klikne na kraju, kad se gurne... Da bi i on trebao da se menja - trazice i oni drugo misljenje od coveka koji radi iskljucivo fiate ali...
Posto je deo jaaako skup, da li neko ima iskustva sa problemima sa istim, da li je moguce da nije bilo nikakvih simptoma - trzanja u voznji, zvukova itd, a da je toliko dotrajao da mora da se menja?
I kakve su posledice ako odlucim da odgodim zadovoljstvo par meseci? Obicno nam treba godinu dana da predjemo 12-13000km, pa ako zamajac koji ne pravi vidne probleme moze da izdrzi jos 20.000-30.000, meni je to prilican spas u ovoj krizi...
Hvala puno, moram nesto da odgovorim serviserima u ponedeljak, pa da znam da li da dizem kredit za delove ili ne

Comment