AR156, 2004 1.9 jtd m-jet, 103kw, 16" original alfine felne, 130K km, uradjen veliki servis...
Pri ubrzavanju sa recimo 80-90km/h auto trese sve dok ne pustim gas. Isto se desava na svim vecim brzinama, sa 120 ili 150, cim dam gas auto super ubrzava ali trese (ili vise ljulja nego sto trese). Cim pustim gas na bilo kojoj brzini auto se smiri.
Na bilo kojoj od tih brzina kada tempomat odrzava brzinu auto je potpuno miran.
U gradu se to ne primecuje, znaci 1. 2. 3. brzina idu OK.
Auto u 1. brzini bez gasa krece bez problema.
Na semaforu auto krece bez probelma, osim ako ne dam dovoljno jak gas a pustim brze kvacilo, pa se malo zatrese.
Odradjeno do sada:
- skinute gume sa felni i proverene felne na balanserki
- balansirane sve gume i testirane valjkom, sve su odlicne
- uradjena geometrija trapa (miler)
- proverene spone, ramena
- provereni homokineticki (nema nikakvog zvuka pri punom levom i desnom)
- zamenjena desna polusovina sa flangom (valjda se tako zove) i zvezdom
Kada auto stoji pod rucnom i dam gas u 1. brzini, motor se sa strane vozaca (akumulatora) pomeri oko 1 - 1.5cm unapred, isto tako i kada u rikvercu dam gas pod rucnom, samo motor ide unazad (ka sofersajbni).
Na 2000rpm i 3000rpm (izbacen iz brzine) na volanu i menjacu se osecaju mikrovibracije, jedva se osecaju.
Na leru volan i menjac blago vibriraju...
Amortizeri izgledaju OK, zaljuljam jako auto, smiri se posle jedne oscilacije.
Interesantno je da kada na tempomatu postavim recimo 160km/h, pipnem kocnicu, auto uspori, kliknem dugme da tempomat opet dodje do 160km/h i auto ubrza sa mnogooo manjim vibracijama...ako pritisnem papucicu gasa, pocne mnogo vise da trese.
Jel ima neko iskustva, resenje, sta dalje da gledam, sta da menjam, gde da kupim to sto se menja, ovde u KG nema nosaca motora koje bi zamenio da i to iskljucim...AP sport nema...
Pri ubrzavanju sa recimo 80-90km/h auto trese sve dok ne pustim gas. Isto se desava na svim vecim brzinama, sa 120 ili 150, cim dam gas auto super ubrzava ali trese (ili vise ljulja nego sto trese). Cim pustim gas na bilo kojoj brzini auto se smiri.
Na bilo kojoj od tih brzina kada tempomat odrzava brzinu auto je potpuno miran.
U gradu se to ne primecuje, znaci 1. 2. 3. brzina idu OK.
Auto u 1. brzini bez gasa krece bez problema.
Na semaforu auto krece bez probelma, osim ako ne dam dovoljno jak gas a pustim brze kvacilo, pa se malo zatrese.
Odradjeno do sada:
- skinute gume sa felni i proverene felne na balanserki
- balansirane sve gume i testirane valjkom, sve su odlicne
- uradjena geometrija trapa (miler)
- proverene spone, ramena
- provereni homokineticki (nema nikakvog zvuka pri punom levom i desnom)
- zamenjena desna polusovina sa flangom (valjda se tako zove) i zvezdom
Kada auto stoji pod rucnom i dam gas u 1. brzini, motor se sa strane vozaca (akumulatora) pomeri oko 1 - 1.5cm unapred, isto tako i kada u rikvercu dam gas pod rucnom, samo motor ide unazad (ka sofersajbni).
Na 2000rpm i 3000rpm (izbacen iz brzine) na volanu i menjacu se osecaju mikrovibracije, jedva se osecaju.
Na leru volan i menjac blago vibriraju...
Amortizeri izgledaju OK, zaljuljam jako auto, smiri se posle jedne oscilacije.
Interesantno je da kada na tempomatu postavim recimo 160km/h, pipnem kocnicu, auto uspori, kliknem dugme da tempomat opet dodje do 160km/h i auto ubrza sa mnogooo manjim vibracijama...ako pritisnem papucicu gasa, pocne mnogo vise da trese.
Jel ima neko iskustva, resenje, sta dalje da gledam, sta da menjam, gde da kupim to sto se menja, ovde u KG nema nosaca motora koje bi zamenio da i to iskljucim...AP sport nema...
Comment