Tramvajske sine i trap...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejanr
    CBC Član
    • 24.06.2008
    • 39
    • Beograd

    Tramvajske sine i trap...

    Postovani, mozete li mi reci, na Puntu prve i druge generacije, da li moze da se poremeti geometrija trapa ako se brzinom od 30-40km/h preje popreko preko tramvajskih sina koje su u jednom delu grada bile mnogo podignute iznad asfalta gde se pri prelasku cuo malo jaci zvuk? Da li takve stvari mogu da promene geometriju ili aportizer i sama guma upiju taj udarac od sina koje nisu u ravni sa putem vec dobrano iznad puta po 3-4cm a nigde i vise...?
    Hvala unapred na odgovoru.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Re: Tramvajske sine i trap...

    Pa moze da se osteti ili poremeti trap, pogotovu ako si na njih naletao pod pravim uglom sa oba tocka. Tesko je ovako reci gde je granica, ali teoretski i u praksi je moguce i desava se.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • dejanr
      CBC Član
      • 24.06.2008
      • 39
      • Beograd

      #3
      Re: Tramvajske sine i trap...

      Na 10 metara od njih je bio semafor na koji sam stao, krenuo sam i mislim da sam ih prosao prvom brzinom ali nisam onako polako nego normalno kao da ih nema jer nisam znao da su iznad puta jer je mrak bio, znaci nisam mogao da ih predjem preko jedno 20-25km/h. Bio je mislim prav ugao kada sam presao preko njih pa sad ne znam da li je tu moglo nesto da se desi na trapu? I gume su mozda 0.2 bara ispod svoje vrednosti, valjda i one mogu da ublaze taj udar, kontakt i prelazak preko sina?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Re: Tramvajske sine i trap...

        Pa nije neka brzina, a svakako je manje bolno ako su gume malo mekse da ublaze udarac.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • dejanr
          CBC Član
          • 24.06.2008
          • 39
          • Beograd

          #5
          Re: Tramvajske sine i trap...

          Znaci M-snago mislis li da nisam mogao da poremetim trap ako imamo u vidu da sam presao brzinom kojom sam ti rekao i da gume nisu bile prepumpane? Amortizer je primio taj shock a da li je to toliko jako bio da s**** i trap to ne znam, nije nista toliko puklo kao kada se pogodi udarna rupa...

          Comment

          • skijash
            CBC Senator XXL
            • 07.09.2007
            • 1354
            • Beograd
            • wrx

            #6
            Re: Tramvajske sine i trap...

            To recimo kao šine u Nemanjinoj kad ideš odozgo iz Kneza Miloša, katastrofa...
            To da li može od jednog udarca da se ošteti nešto ne može niko napamet da ti kaže. Verovatno nije ništa, ali bolje proveri kod majstora.

            Comment

            • -Nebojša-
              CBC Član
              • 02.10.2010
              • 34
              • B. Bašta

              #7
              Re: Tramvajske sine i trap...

              Originally posted by skijash
              To recimo kao šine u Nemanjinoj kad ideš odozgo iz Kneza Miloša, katastrofa...
              Ili iz pravca Kliničkog Centra prema hramu Sv. Save (taj pravac seče pravac Slavija-Autokomanda) Koliko puta sam tu zastao da pređem preko šina a iza kolona svira na uvce

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #8
                Re: Tramvajske sine i trap...

                nije ti nista, ja prelazim preko sina bez zaustavljanja i usporavanja, sve upiju gume i amortizeri

                jedino je bitno da, ako kocis pre sina ili lezeceg, pre nego sto ces da predjes pustis kocnicu jer ako naletis sa pedalom, moze svasta da se desi

                Comment

                • dejanr
                  CBC Član
                  • 24.06.2008
                  • 39
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Tramvajske sine i trap...

                  Da, sve te sine na tim mestima koje ste nabrojali su stvarno smrtonosni ali ostaje da se nadam da nista nisam pomerio jer sam skoro radio trap i lepo ustelovao pa ne bih voleo da ponovo zavrsim kod majstora.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #10
                    Re: Tramvajske sine i trap...

                    Pa jel osećaš u vožnji da auto vuče u stranu ili da nešto lupka...? Ako je osećaj na volanu ostao isti onda najverovatnije nema šta da brineš

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      Re: Tramvajske sine i trap...

                      A da promenis marku automobila ako mu to smeta? Daj bre, 25km/h, pa nije 125km/h. Vozi to samo, sta se tripujes.
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • markofpi
                        CBC Senator XXL
                        • 27.07.2006
                        • 1552
                        • Bezanijska Kosa

                        #12
                        Re: Tramvajske sine i trap...

                        U Bg-u jednostavno ne mozes paziti na takve stvari. Vodi racuna samo da zaobilazis udarne rupe i kratere na putu, a ovo ostalo jbg, sve prema uslovima saobracaja koju u tom trenutku vladaju. Postoje auti kod kojih lupa vise, kod nekih pak manje. Na primer na mojoj Laguni II se prelazak preko sina bas cuje, a i kokpit krcka (sto je vec mana Laguna), dok na primer moj drugar koji ima Mondeo 2004god. karavan kod njega goto nista.

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          Re: Tramvajske sine i trap...

                          na italijanima je i tek kako moguce posto su strasno nezni na trapu. burazer je na stilu menjao viljuske na 6 meseci bukvalno a zadnji trap kad je uradjen posle 3 meseca je opet poceo da lupa.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          Working...
                          X