Naime auto je jos u garanciji, ali posto sam ga vec vise puta vozio na reklamacije, hteo sam da se posavetujem, pre sledeceg odlaska...
Probacu taksativno da nabrojim dogadjaje, da bi bilo preglednije:
-trenutna kilometraza je 9000km.
-na nekih 6000km, primetio sam da fabricko kvacilo proklizava u IV i V brzini.
-posle nadmudrivanja sa servisom dobijam prvo na zamenu, gledao sam kad su skinuli staru lamelu, bila je neujednaceno pojedena, i kvacilo je nalegalo samo delimicno, i zato je klizalo
-kad sam preuzeo auto sa "novim kvacilom" nije vise klizao, ali je na leru, kad hocu da se pomerim tresao, nije bilo moguce tecno krenuti, nego samo sa jacim obrtajima. Takodje kvacilo je hvatalo znantno nize nego fabricko. Na kraju sam iscackao, da su verovatno ubacili remontovano FIAT kvacilo, ali to u servisu usmeno opovrgavaju, mada iz FAS kazu da im je to normalna procedura koja je moguca i po garantnim uslovima, sto i pise u knjizici...
-opet reklamiram, i ovaj put tvrde da su zamenili zamajac posle 40 dana cekanja, u prvi mah mi se cinilo da vise ne trese, medjutim vrlo brzo se ispostavilo, da auto znantno manje trese kad je zagrejan, hladan opet vibrira na polasku, i prilikom saltanja cak se oseti malo, pogotovo na motornom kocenju. Posle pola sata voznje umiri se, ali nije idealno, posto je kvacilo nisko i hvata grubo, za razliku od fabrickog, koje je normalno moglo da se dozira.
-opet je ostalo to kvacilo koje nisko hvata, tj. razlicito je od fabrickog.
-kao slag na tortu probao sam istog Punta od drugara, njegov je doduse oko 70.000km i takodje mu proklizava sa fabrickim kvacilom u V brzini, sto on nije imao ni pojma...
Sta je ovde po sredi, sta se to desi kad se zagreje auto, pa se tresenje umiri?
Napominjem da nemam skoro nista dokumentovano, od servisa, jer odbijaju da daju dokumentaciju o radovima u garanciji.
Napominjem, da me nervira to sto se strese na polasku, najvise od svega, ovo sto spaja grubo, na to se nekako i navikne covek...
Ovo tresenje sam imao samo na nekim starudijama od kola...
Probacu taksativno da nabrojim dogadjaje, da bi bilo preglednije:
-trenutna kilometraza je 9000km.
-na nekih 6000km, primetio sam da fabricko kvacilo proklizava u IV i V brzini.
-posle nadmudrivanja sa servisom dobijam prvo na zamenu, gledao sam kad su skinuli staru lamelu, bila je neujednaceno pojedena, i kvacilo je nalegalo samo delimicno, i zato je klizalo
-kad sam preuzeo auto sa "novim kvacilom" nije vise klizao, ali je na leru, kad hocu da se pomerim tresao, nije bilo moguce tecno krenuti, nego samo sa jacim obrtajima. Takodje kvacilo je hvatalo znantno nize nego fabricko. Na kraju sam iscackao, da su verovatno ubacili remontovano FIAT kvacilo, ali to u servisu usmeno opovrgavaju, mada iz FAS kazu da im je to normalna procedura koja je moguca i po garantnim uslovima, sto i pise u knjizici...
-opet reklamiram, i ovaj put tvrde da su zamenili zamajac posle 40 dana cekanja, u prvi mah mi se cinilo da vise ne trese, medjutim vrlo brzo se ispostavilo, da auto znantno manje trese kad je zagrejan, hladan opet vibrira na polasku, i prilikom saltanja cak se oseti malo, pogotovo na motornom kocenju. Posle pola sata voznje umiri se, ali nije idealno, posto je kvacilo nisko i hvata grubo, za razliku od fabrickog, koje je normalno moglo da se dozira.
-opet je ostalo to kvacilo koje nisko hvata, tj. razlicito je od fabrickog.
-kao slag na tortu probao sam istog Punta od drugara, njegov je doduse oko 70.000km i takodje mu proklizava sa fabrickim kvacilom u V brzini, sto on nije imao ni pojma...
Sta je ovde po sredi, sta se to desi kad se zagreje auto, pa se tresenje umiri?
Napominjem da nemam skoro nista dokumentovano, od servisa, jer odbijaju da daju dokumentaciju o radovima u garanciji.
Napominjem, da me nervira to sto se strese na polasku, najvise od svega, ovo sto spaja grubo, na to se nekako i navikne covek...
Ovo tresenje sam imao samo na nekim starudijama od kola...
Comment