Fiat Punto 1.2 8V 2001- problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Undeniable
    CBC Početnik
    • 10.08.2014
    • 6
    • Beograd
    • Punto 1.2 8V

    Fiat Punto 1.2 8V 2001- problem sa paljenjem

    Pozdrav svima,

    Imam problem sledeće prirode, pa se nadam će neko imati ideju o čemu se radi:


    Uspevam da upalim auto, ali u poslednih par dana posle prvog paljenja i kraće relacije (2-3 km), ne uspevam ponovo da upalim auto, tačnije verglam u nedogled, ali bez uspeha. Tada se posle davanja kontakta ne čuje zvuk pumpe za gorivo (naravno ovo sam uočio postskriptum).



    Misleći da je do akumulatora (koji je priznajem zreo za zamenu) pokušavao sam preko kablova i drugog auta da pokrenem motor, ali uzalud. Posle otprilike pola sata- sat, zaverglam i upali iz prve, pre toga se naravno čuje pumpa.


    Posle par dana, ocistih kontakte na relejima WD-om (posto nisam znao koji je od pumpe za gorivo pa isao redom) i ista situacija, startujem motor dva-tri puta za redom i posle toga ne pali pumpu (tj ne cujem je u kabini), samo vergla u nedogled. Ovog puta sam primetio da trese u leru.

    Danas je upalio. Posle nekoliko dana nadjoh vremena za majstora, pa od majstora do majstora, voznja po gradu, palio gasio sve ok. Zavrsio sam kod elektricara, otisao na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu gresku (time je otklonjen senzor radilice). Relej ispravan, konektor na pumpi u redu, struja dolazi do pumpe i gospodjica radi. U radionici paljen X-puta bez problema. Inace, majstor koga inace ne poznajem i nalazi se na drugom kraju grada, kaze mogu da ti pomognem jedino kad se to desi (super). Obzirom da pali posle pola sata-sat-dva (ranije kad se desavalo), to mi je nepouzdano maksimalno. Auto mi je sada preko potreban, a rizican za voziti. Ima li neko ideju, predlog?
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Senzor na radilici. Radi ali nema jak signal pa ne moze da upali. Isto je bilo mom bratu na clio 1.2 stim sto sam samo ocistio senzor. Trebalo da se zameni ali danas sutra i ostade tako

    Comment

    • Undeniable
      CBC Početnik
      • 10.08.2014
      • 6
      • Beograd
      • Punto 1.2 8V

      #3
      Totalni sam laik, ali zar ne bi trebalo da ostane memorisana greska na ECU sta god da je u pitanju, bez obzira sto sad funkcionise?

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        imaš kod suvozačeve desne noge rupu u tapecirungu,unutra ti je šok šalter,otpoji konektor i
        prebrikaj žice,ako se kvar ponavlja promijeni senzor radilice nakon toga če vjerovatno blinkati lampica
        za kvar motora ali to kako da ju ugasiš bez dijagnostike ču ti objasniti kad dođeš do toga.

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Kod fijata je i kabal od senzora do ECU problematican, hoce zice da se prekinu unutra.

          Comment

          • Undeniable
            CBC Početnik
            • 10.08.2014
            • 6
            • Beograd
            • Punto 1.2 8V

            #6
            kalimero1, pogledacu sutra pa javljam kako se ponasa. samo mi jos jednom reci kad otkacim konektor sta sa zicama? Izvini, nisam razumeo.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Prodrmaj zice i par puta uvuci i izvuci dzek. Mozda je los kontakt pa zato pumpa ne radi.

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                kad otpojiš konektor stavi briku u njega,tj.kratko spoji žice,inače preko tog šaltera ti ide masa na pumpu.
                Last edited by kalimero1; 22.08.2014, 19:55.

                Comment

                • Undeniable
                  CBC Početnik
                  • 10.08.2014
                  • 6
                  • Beograd
                  • Punto 1.2 8V

                  #9
                  Od poslednjeg mog posta, auto je sljakao par dana besprekorno i naravno opet zatrokirao srecom u gradu. Vadio sam i vracao konektor koji ste spominjali ispod suvozacke desne noge (prikljucak sirine oko 3 cm, u koji ulaze neka dva kabla, ako je to to) i nije bilo rezultata. Tako da je definitivno senzor radilice. E sad sta se pod tim senzorom podrazumeva? Da li je to kabal sa jednim okruglim konektorom ispod bloka motora sa leve strane kod tocka, koji zavrsava cetvrtastim konektorom sa leve strane pored kucista filtera vazduha? Naravno iz perspektive kad sam nad haubom. Ako jeste, da li da prvo otkacim oba kraja, ocistim WD-om pa probam par dana, jer su bas bas zaprljani kontakti i moze li to bez alata?

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #10

                    Comment

                    • avram
                      CBC Početnik
                      • 01.09.2015
                      • 1
                      • ivanjica
                      • imam

                      #11
                      I ja imam isti problem pumpa se nekada cuje a nekada ne i nece da upali i interesuje me slika senzora jel sa radilice ili bregaste senzor?

                      Comment

                      • zoranbg
                        CBC Senator XXL
                        • 23.03.2005
                        • 4098
                        • Rooster's Hill , Beog
                        • Grande Punto 1.2

                        #12
                        radilice
                        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                        Comment

                        Working...
                        X