Pozdrav svima,
Imam problem sledeće prirode, pa se nadam će neko imati ideju o čemu se radi:
Uspevam da upalim auto, ali u poslednih par dana posle prvog paljenja i kraće relacije (2-3 km), ne uspevam ponovo da upalim auto, tačnije verglam u nedogled, ali bez uspeha. Tada se posle davanja kontakta ne čuje zvuk pumpe za gorivo (naravno ovo sam uočio postskriptum).
Misleći da je do akumulatora (koji je priznajem zreo za zamenu) pokušavao sam preko kablova i drugog auta da pokrenem motor, ali uzalud. Posle otprilike pola sata- sat, zaverglam i upali iz prve, pre toga se naravno čuje pumpa.
Posle par dana, ocistih kontakte na relejima WD-om (posto nisam znao koji je od pumpe za gorivo pa isao redom) i ista situacija, startujem motor dva-tri puta za redom i posle toga ne pali pumpu (tj ne cujem je u kabini), samo vergla u nedogled. Ovog puta sam primetio da trese u leru.
Danas je upalio. Posle nekoliko dana nadjoh vremena za majstora, pa od majstora do majstora, voznja po gradu, palio gasio sve ok. Zavrsio sam kod elektricara, otisao na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu gresku (time je otklonjen senzor radilice). Relej ispravan, konektor na pumpi u redu, struja dolazi do pumpe i gospodjica radi. U radionici paljen X-puta bez problema. Inace, majstor koga inace ne poznajem i nalazi se na drugom kraju grada, kaze mogu da ti pomognem jedino kad se to desi (super). Obzirom da pali posle pola sata-sat-dva (ranije kad se desavalo), to mi je nepouzdano maksimalno. Auto mi je sada preko potreban, a rizican za voziti. Ima li neko ideju, predlog?
Imam problem sledeće prirode, pa se nadam će neko imati ideju o čemu se radi:
Uspevam da upalim auto, ali u poslednih par dana posle prvog paljenja i kraće relacije (2-3 km), ne uspevam ponovo da upalim auto, tačnije verglam u nedogled, ali bez uspeha. Tada se posle davanja kontakta ne čuje zvuk pumpe za gorivo (naravno ovo sam uočio postskriptum).
Misleći da je do akumulatora (koji je priznajem zreo za zamenu) pokušavao sam preko kablova i drugog auta da pokrenem motor, ali uzalud. Posle otprilike pola sata- sat, zaverglam i upali iz prve, pre toga se naravno čuje pumpa.
Posle par dana, ocistih kontakte na relejima WD-om (posto nisam znao koji je od pumpe za gorivo pa isao redom) i ista situacija, startujem motor dva-tri puta za redom i posle toga ne pali pumpu (tj ne cujem je u kabini), samo vergla u nedogled. Ovog puta sam primetio da trese u leru.
Danas je upalio. Posle nekoliko dana nadjoh vremena za majstora, pa od majstora do majstora, voznja po gradu, palio gasio sve ok. Zavrsio sam kod elektricara, otisao na dijagnostiku, ne pokazuje nikakvu gresku (time je otklonjen senzor radilice). Relej ispravan, konektor na pumpi u redu, struja dolazi do pumpe i gospodjica radi. U radionici paljen X-puta bez problema. Inace, majstor koga inace ne poznajem i nalazi se na drugom kraju grada, kaze mogu da ti pomognem jedino kad se to desi (super). Obzirom da pali posle pola sata-sat-dva (ranije kad se desavalo), to mi je nepouzdano maksimalno. Auto mi je sada preko potreban, a rizican za voziti. Ima li neko ideju, predlog?
Comment