Grande Punto 1.9mjtd, 96kw. Menjač

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bingodalton
    CBC Senator XXL
    • 12.11.2012
    • 316
    • Novi Sad
    • GP 1.9 JTDM Sporting

    Grande Punto 1.9mjtd, 96kw. Menjač

    Grande Punto 1.9mjtd, 96kw.

    Evo i mene sa pitanjem... Nedavno sam menjao sve komplet na kolima, zamajac, set kvacila, druk lezaj. Sve novo Sachs i Luk zamajac (nema Sachs).
    Majstor je ispustio ulje i kaze ko novo, pa nije ni preporucio zamenu.

    Elem...uskoro kad budem isao na servis, provericu i ovo sto me muci sada...

    Auto teze ulazi u 1. i 2., nakon krace pauze u leru. Mozda cak i u 5. ili 6. da probam ide teze. Guram menjac i nece da udje, jedino da ga malo prisilim, ali i to onako na zez. Cak se i auto pomera kad guram u prvu, kao da hvata. Ne znam sta bi to moglo biti, ako neko ima ideju nek kaze. Da li moze biti do ulja u hidraulici, mozda vazduha?
    Kad ga nateram da udje, iz treceg puta, onda mogu da ga izbacim iz brzine i ubacim lagano.
    Da slucajno ne bih kasnio na semaforu po 2s ustosio sam se i praktikujem da stisnem kvacilo, ubacim u trecu i samo ga presaltam nazad u prvu i udje bez problema.

    Da li to moze biti nesto do ulja...? Svakako, i ako nije taj deo do ulja, sta bi mi savetovali kao bolju varijantu od Tutela Technyx-a.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    da nisu sajle biraca brzine,?ako ima sajle ko obican punto 2
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Bingodalton
      CBC Senator XXL
      • 12.11.2012
      • 316
      • Novi Sad
      • GP 1.9 JTDM Sporting

      #3
      Mislim da mi je rekao majstor da ima sajle...ali ono...odjednom bas ne rade najbolje...mada desilo se nakon skidanja menjaca.
      Cudno je da kad udje u trecu, nakon toga odmah lako udje u prvu.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Korpa lamela. Ili neispravno ili pogresno montirano. Kadf ga ubacis posle ide lako al ako ponovo pustis i stisnes kvacilo opet zeza.

        Comment

        • Bingodalton
          CBC Senator XXL
          • 12.11.2012
          • 316
          • Novi Sad
          • GP 1.9 JTDM Sporting

          #5
          Novo sve bilo, kupljeno u kutiji, naravno moze da se desi greska. (Set, zamajac, druk)
          Ako ubacim, pa izbacim, pustim kvacilo, stisnem, opet moze lako... Nisam bas testirao, ali recimo posle 30-tak sekundi, opet teze ulazi. Kao da zapne, kad gurnem napre, ceo auto malo krene.
          Ujutro kad ga upalim, udje bez problema.

          Majstor probao, pa kao radi sve lepo, u fazonu malo zapne, kao nije strasno, ali ono...nije bas da je to lagano da ja moram tri puta da ga guram pa se iznerviram i suknem ga. Po meni sve mora lako da ide.
          Dogovor je bio da sad kad budem radio veliki servis da ga oteram i da pregledaju i sajle, a ako treba i da skinu menjac opet.

          Da li moze nesto do pritiska ulja ili vazduha u sistemu...razmisljam naglas da ustanovimo sta je.

          Vibracije sam imao pre od motora, i u leru i kad vozim. Zamajac je sada nov, u sustini sve je isto kao i pre zamene, tako da mislim da tu nije problem.

          Malo smo otisli u off izgleda...izvinjavam se.

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Cim auto hoce da krene sa pritisnutim kvacilom znaci da lamela nije razdvojena u potpunosti.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Ne krece sa pritisnutim kvačilom nego kada ga priblizi prvoj brzini sa odvojenim kvacilom a ne ubaci u brzinu, predpostavljam. To je ok desavanje. Meni ovo 1,2 i 5,6 brzina lici kao klasican problem u biracu, sajlama, biksnama, sipkicama sta vec sve ima u tom sklopu za teranje brzina. Jednostavno moze da se pregleda kada bude u servisu da li kada kreceš da pomeras ručicu levo desno kasni nesto u tom sklopu. Mislim da nema razloga za paniku i sumnje u sam set.
              Last edited by M-power; 14.02.2015, 00:44.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Bingodalton
                CBC Senator XXL
                • 12.11.2012
                • 316
                • Novi Sad
                • GP 1.9 JTDM Sporting

                #8
                Pa da, sa odvojenim kvacilom, ili kako rece samardzic sa pritisnutim pedalom i dok ubacujem u prvu, trze napred. Kao da nije odvojio skroz.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Kad covek napise da auto hoce da krene i zapinje menjac kad ubacuje u brzinu ja pretpostavljam da misli sa pritisnutim kvacilom
                  Last edited by b_samardzic; 14.02.2015, 01:11.

                  Comment

                  • kalimero1
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2010
                    • 318
                    • zagreb
                    • c5

                    #10
                    probaj ga odzračiti i to tako da nabiješ crijevo na odzračnik a drugi kraj stavi u posudu za ulje najbolje da ti netko pridržava
                    crijevo da se ne izmakne jer mora biti stalno uronjeno u ulje.otpusti odzračnik i napumpaj 10-20 puta,zatim ga stegneš
                    i kvaćilo ti je sigurno odzračeno.

                    Comment

                    Working...
                    X