Ventilacija...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GT
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2006
    • 337
    • Beograd

    Ventilacija...

    Do pre par dana je sve radilo normalno, znaci ukljucim ventilator na Auto i onda samo trazim temperaturu! U krajnja dva polozaja Lo i Hi je duvao maximalnom brzinom, a izmedju u zavisnosti koliku temperaturu treba da postigne u brzavao je i smanjivao kad je dostignuta zeljena temperatura i onda vrti jako sporo samo da odrzava tako!

    E onda odjednom je poceo da duva jako po celom opsegu, samo smanji brzinu na pola kad okrenem skroz desno znaci na Hi, sto nema nikakvog smisla!

    ne verujem da je neka mehanika stvar, verovatno se opet elektronika zabunila sto ume da se desi, ali se i otkloni kad "restartujem sistem", okrenem kljuc i opet dam kontakt i sve je u redu, ali sada to nije slucaj...

    Ima li neko ideju sta bi to moglo biti?!

    Inace klapne sve rade, sve funkcionise normalno samo duva hladno sve do krajnje desne pozicije, e tu onda ide toplo... Mozda neki senzor temperature, termostat...
    "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."
  • Darth Nihilus
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 417
    • Srbija, Paracin

    #2
    Na mojoj 145 je senzor temperature sa desne starne volana. Ona okrugla rešetkica, oko 3cm u pre?miku. Unutra sa nalazi mali ventilator?i?, PTC/NTC, hebem li ga, i PUUUUUNOOOO ?ubreta. Kad sam to o?istio i podmazao ventilator, sve je proradilo.
    Do not underestimate the power of the Dark Side

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #3
      Hmm, pa ja sam i posumnjao na njega i nesto sam ga danas cistio onako povrsno, ali nisam smeo mnogo da zavlacim sve i svasta, tako da cu sutra da probam...

      Definitivno se sve pobrkalo, on greje samo na maximumu, i polako pocinje da hladi samo za jedan zub na levo dok radi ventilator, a ako iskljucim ventilator momentalno pocinje da otvara klapnu...
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      • Darth Nihilus
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 417
        • Srbija, Paracin

        #4
        ?ek. ?ek, kako površno? To se bre celo izvadi, po?upaš konektore i o?istiš ko ?ovek. Biksnice ventilatora podmažeš i to je to.
        Do not underestimate the power of the Dark Side

        Comment

        • GT
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2006
          • 337
          • Beograd

          #5
          Pazi ovako, danas sam rasturio celu tu srednju konzolu i prvo lepo ocistio taj mali ventilator, to je ustvari senzor temperature! Onda sam oba prekidaca skinuo, rasturio i pregledao, sve izgleda kao novo, znaci onaj za temperaturu i onaj za ventilator! Gledao jos malo sve okolo, nema sta sve izgleda najnormalnije, onda proverio ispod haube gde stoje osiguraci za klimu i ventilaciju, sve je u savrsenom redu! Jedino sto sam dobio je da je danas u par navrata sam poceo da ubrzava i usporava bez nekog smisla, ali to se izgubilo i vratilo na staro odmah posle toga...

          Kako ja shvatam to ovako funkcionise, senzor temperature u kabini salje informaciju o temperaturi unutra i to uporedjuje sa polozajem prekidaca za temperaturu, e sad ako je ona niza od zadate klapna se automatski otvara i pusta topao vazduh i ventilator duva jace, sve dok se ne dostigne zeljena temperatura i onda ventilator duva skoro neprimetno da odrzava na tom nivou! Ili naravno obrnuto...

          E sad ono sto mi logika govori je da taj senzor temperature ne salje dobar signal, verovatno je "zaglavio" i pokazuje kako je u kabini mnogo toplije nego sto jeste pa zato u celom opsegu na prekidacu za temperaturu duva hladno, osim naravno u zadnjem desnom polozaju gde i treba da skroz propusta topao vazduh!

          @Stex kakva je situacija bila kod tebe, jesi imao iste ove simptome?!
          "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

          Comment

          • Darth Nihilus
            CBC Senator XXL
            • 13.04.2005
            • 417
            • Srbija, Paracin

            #6
            Kod mene radi na auto, samo kad je klima ukljucena. Ako nije duvka samo po malo. Na preklopniku za temperaturu odredjujem koliko ce toplo/hladno da duva, a brzina sa onim za brzinu, osim ako je na susenje stakla kad ukljuci i klimu i ventilator na najjace. Dok nisam ocistio senzor temperature, ludovao je kad je klima ukljucena, cas duva ko tajfun, cas, duvka . Ovako radi od kad je auto kod mene, a i kod drugara sa 146 istog godista se isto ponasa.
            Do not underestimate the power of the Dark Side

            Comment

            Working...
            X