Alfa 75: Spuštanje prednjeg trapa, učvršćivanje itd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Alfa 75: Spuštanje prednjeg trapa, učvršćivanje itd

    Jedni kažu ovako drugi onako..
    Jel može neko uputstvo od nekog ko je radio za nas (mene) Šabana onako stepa bu stepa... Pridješ kolima sa leve strane, staneš pored to?ka...
    Ko ne da link ako ima medju onih 75 strana ima da mu turim prst u oko ako kaže ima tamo
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • TOKYO
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2006
    • 1696
    • Beograd- NBGD

    #2
    Pridjes levoj strani skines tocak,sponu,malu sponicu za balans stanglu i odvojis kuglu na donjem ramenu zatim sa kanapom uhvatis gornje rame i povuces ga na gore i zavezes za haubu!

    Sad ti je donje rame skroz slobodno i stoji na dva srafa koji ga drze pricvrscenog za sasiju,odvrnes njih (ako bog da srece i zdravlja da nisu zapekli) ako ih odvijes obelezis poziciju i (vecim) je izudaras ka prednjem braniku da seidje sa nutova,podignes je na gore za jedan zub i to je to! Mrzi me da ti pisem postupak u nazad za sklapanje!

    Ima i jos malo finiji tuning ali onda bi trebala cela torzija da se izvadi napolje ali to ne bi zeleo da probas veruj mi!

    Ako treba pomoc,javi tu sam!
    MY ex RWD Alfa
    Drift & Donuts & Track

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Tenk ja... Po onom crtežu-uputstvu sam video da se vadi torzija prema nazad ali tamo ima alat kao radapciger i klju? kojim biraš zub. ne znam kako izgleda alat pa je ovo prihvatljivije rešenje
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        nema nigde slika ali zato ima odjasnjenja koje me mrzi da trazim,lakse mi je da napisem ponovo,sa donje strane auta na uzduznim traverznama sa leve i desne strane motora imaju po dva srafa mislim da je za kljuc 19,odviju se matice ali pre toga podici auto,znaci odviti matice i malo razdrmati uz wd sprej,otkaciti amortizer sa viljuske da srafa M8,otkaciti balans stanglu ako ne ide sa matice onda samo svuci a da silen blok ostane bez grejanja,obeleziti,najbolje korektorom gde je stajala torzija,omanji cekic do 2k,i udri po viljusci duz torzija prema napred,ali ne bi bilo lose izvuci one srafove koji stezu viljusku sa karoserijom,da bi viljuska isla napred,torzija je nabijena oko 5-6cmm u viljusku i spustiti za jedan zub,dovoljno je,i onda sve to vratiti nazad i preci na drugu stranu i raditi istim postupkom,najbolje se radi uz drustvo pa na smenu tuci po viljusci,posto malo zapekne,sretan rad
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          da zaboravio sam da otkacim i kuglu,mada sam ja otkacinjao i gornju kuglu i sponu da mi ne smeta glavcina
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          • TOKYO
            CBC Senator XXL
            • 17.07.2006
            • 1696
            • Beograd- NBGD

            #6
            Originally posted by ljube-kugla
            leve i desne strane motora imaju po dva srafa mislim da je za kljuc 19,odviju se matice ali pre toga podici auto,znaci odviti matice i malo razdrmati uz wd sprej
            Ja sam ih sa desne odvio sa dva prsta i na desnoj zavrsio za 20-30min ali zato leva 6 SATI ma ni da cuju busio sam ih sa burgijom od 5mm pa do 11 dok nisu pukli onda ih onako bez glave nabio prema motoru skinuo viljusku i opet lupaj po njima ovaj jedan do vozaca nekako i ****o ali ovaj prednji ni da cuje,brener sam ostavio kao poslednju soluciju i isplatila se na kraju!

            Ustvari problem je sto on u toj rupi u sasiji ima jedan kockasti profil koji ustvari drzi viljusku na tim srafovima za sasiju!
            MY ex RWD Alfa
            Drift & Donuts & Track

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Kad ne pomaže wurt ili tako nešto, brener je PRVA opcija nikako poslednja. Ugreješ i naglo ohlaiš, sva rdja popuca i ide šraf prstima
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Milos
                CBC Senator XXL
                • 12.05.2005
                • 700
                • Beograd, carraburma

                #8
                Re: Spuštanje prednjeg trapa kod Alfe 75

                Originally posted by Dora
                Pridješ kolima sa leve strane, staneš pored to?ka...
                naguzis se onako da se vidi procep na ****tu, nikako drugacije! pa onda na posao!

                Comment

                • ljube-kugla
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 1531
                  • batajnica

                  #9
                  od prilike ispadne da nije nista tesko ali treba cetvorica jakih,i mnogo volje,kad se spusti auto,prednji tockovi odu u ogroman minus,pa ako nema servo zaboravi motanje,prvi krug nekako a drugi nikako,i obavezno je stelovanje trapa


                  komentar

                  naguzis se onako-pa na posao,to mi je rekao drugar,jednom prilikom kad je dosao da me obidje,i naravno nesto mu je trebalo,drugacije se ne seti ni da nazove,i kaze bar da si zensko da te ufatim za guzu
                  ko na nas krene iz mesta je naje&o
                  a sto nas je vise,jaci smo

                  Comment

                  • superfly tnt
                    CBC Senator XXL
                    • 29.05.2006
                    • 609
                    • Zagreb

                    #10
                    2 dora: na taj nacin ces moci samo na prednjoj vilici spustit za jedan zub. to je oko 6 cm i amortizeri ti nece igrat to, ako su serijski. btw tokyo je zaboravio reci da moras i odsarafit amortizer sa vilice da bude potpuno slobodna. balans stangu netreba dirat, jer se radi istvremeno obje strane. i VAZNO je mjeriti!! ja cu sebi ovako napravit. kad sve maknem sa vilice, tj kad bude slobona, izmjerit cu koliko ima do ruba blatobrana. pa cu dic za jjedan zub opet izmjerit. kad izbijem torzionku namjestit cu tako da dbijem vilicu izmedju te dvije vrijednosti, ili mozda malo prema gore. to bi trebalo bit oko 3-4 cm

                    sto se tog radapcigera tice moze se i napravit. ako jnetko zna radit evo i nacrta

                    TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                    nova stranica

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Ovaj auto je dignut pa ?u spuštanjem samo vratiti u normalu a kad uvežbam postupak kao sa servom onda ?u cinculirati koliko da bude spuštena

                      Prethodni vlasnik je digao prednji deo jer mu zapinje kad ide u livadu
                      Sad izgleda kao bagi, mogle bi devetnaeske ladno
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • TOKYO
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2006
                        • 1696
                        • Beograd- NBGD

                        #12
                        Originally posted by Dora
                        Kad ne pomaže wurt ili tako nešto, brener je PRVA opcija nikako poslednja. Ugreješ i naglo ohlaiš, sva rdja popuca i ide šraf prstima
                        Ne smes ni po koju cenu da grejes sraf sa strane viljuske dok je viljuska na autu, jedino ako imas rezervne viljuske pa ti nije zao selena?
                        MY ex RWD Alfa
                        Drift & Donuts & Track

                        Comment

                        • superfly tnt
                          CBC Senator XXL
                          • 29.05.2006
                          • 609
                          • Zagreb

                          #13
                          prvi puta je muka skidat ali nikad nisam koristio brenner. zato sada kad skidam samo pogledam maticu, kazem sezame otvori se i eto je dole. (svi sarafi sa drot cetkom strucno obradjeni, oprano u benzinu, namazani vazelinom), sad nedavno sam spustao auto i mislim si , joj opet kuglu izbijat, bice lupanja, susjedi ce me prijavit. uzmem cekic spreman da posteno opalim po rukavcu i jadna kugla se uplasila i ispala prije nego sam udario, ali je bilo kasno, poslije sam joj se ispricao. ipak drzi vec 180000km, sumnjam da je iko mijenjao.
                          TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                          nova stranica

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #14
                            Meni torzije poispadashe lagano takodje - uplashile se Tokyo-a.

                            Malo sam modifikovao naslov teme, poshto mi je muka da surfujem po 75 stranica a ponekad mi je bitno naci podatke itd...

                            Evo interesantnog low budget reshenja za utvrdjivanje balans stangle. Ovo cu verovatno odraditi soon.
                            Originally posted by Micke
                            Move the attachment point on the control arm outwards.

                            In the original setup where the attacment point is 190 mm from the inner axle and the length of the control arm is 315 mm, only 36% of the AR bar stinness actually reaches the wheel.

                            Moving the attachment 10 mm outwards increases the effective stiffness by 11%. A 3 cm movement by 34%. 5 cm 60%. I'm sure you get the point by now.

                            The effect is in practice even bigger as the flexing of the bushes and fastenings are relavively smaller.
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • superfly tnt
                              CBC Senator XXL
                              • 29.05.2006
                              • 609
                              • Zagreb

                              #15
                              a kako ces to izvest?
                              TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                              nova stranica

                              Comment

                              Working...
                              X