Obican menjac umesto Selespeeda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dare156
    CBC Senator
    • 07.03.2007
    • 282
    • Beograd

    Obican menjac umesto Selespeeda

    Da li neko mozda zna sta je sve potrebno zameniti da se stavi obican menjac umesto Selespeeda. I sto je najvaznije koliko kosta obican menjac za 1.8 ili 2.0jts, da li je potpuno isti menjac jts i ts.
    Svaka ideja je dobro dosla.
  • Alfa145
    CBC Član
    • 03.08.2005
    • 23
    • Belgrado

    #2
    Nista ja tu ne bi diro...
    Whereas a BMW or an Audi might be a fashion statement, the Alfa is a serious car for serious drivers. If thats you, then youll love it.

    Comment

    • dare156
      CBC Senator
      • 07.03.2007
      • 282
      • Beograd

      #3
      Hvala, ali nisi bas od neke pomoci , a ja se ponadao. Jel ima jos neki pametnjakovic.

      Comment

      • LOŠA
        CBC Početnik
        • 03.06.2007
        • 9
        • Bjelovar

        #4
        A o čemu se radi zašto bi to uopće mijenjao

        Selespeed se sastoji od običnog mjenjača sa robotskom rukom koja na el. komande mijenja brzine. Sistem nije kompliciran, nije kvarljiv, vrlo je brz, a popravak ne može biti skuplji od ove kemije koju bi ti radio sa izbacivanjem Selespeed-a.


        Ako to baš želiš onda i možeš, ali ti preporučam da nađeš neku razbitu 156 (bilo 1.8TS ili 2.0JTS jer su mjenjači jednaki) sa koje ćeš skidati sve potrebne dijelove.

        Znači kad izbaciš sve elemente Selespeed-a, moraš od obične ubaciti: getribu, hidrauliku i pedalu kvačila, sajle za mjenjanje brzina, ručicu mjenjača, i naravno hrpu ostalih držača/nosača...

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #5
          menjac je skoro u brucu isti, nacin kacenja biraca na samu polugu biraca koliko se ja od oka secam nije isti, znaci treba ti kompletan mehanizam biraca sa polugom koja ide u menjac, znaci menjac mora da se otvara...

          dalje, kvacilo nije isto kao na svakoj 156-ici nego je kao na starijoj 155-ici hidraulicni cilindar je napolju a poluga ide dole, a kod obicne je druklager ujedno i cilindar..... te nisu zamenjljivi....

          znaci pedale od 156-ice i cilindri kvacila od 155-ice...

          jel nekom krepao ? na cemu je to ? mozda mogu da pomognem ?

          Comment

          • Alfa145
            CBC Član
            • 03.08.2005
            • 23
            • Belgrado

            #6
            Eto sad kad ti je gumetina sve lepo objasnio dolazimo do onoga : Nish ja tu ne bi diro!!!


            Pametnjakovic mladji!!!
            Whereas a BMW or an Audi might be a fashion statement, the Alfa is a serious car for serious drivers. If thats you, then youll love it.

            Comment

            • dare156
              CBC Senator
              • 07.03.2007
              • 282
              • Beograd

              #7
              Ma nasao sam preko neku 156 2.0 preko kao nova, ali bukvalno, u fulu, riknuo menjac, pa sam razmisljao da je mozda uvezem i stavim obican. To je cela prica. Zapravo mislio sam da je to jeftinija varijanta jer ne znam u kojoj meri je riknuo menjac.

              Originally posted by Alfa145
              !!!
              Pametnjakovic mladji!!!
              Poruka primljena al je malo nejasna, molimo razjasnite, pametnjakovic mladji!!!!!
              Poruka razjasnjena, ni ja ne bih dirao da moze da se vozi ali

              Comment

              • LOŠA
                CBC Početnik
                • 03.06.2007
                • 9
                • Bjelovar

                #8
                Originally posted by dare156
                Ma nasao sam preko neku 156 2.0 preko kao nova, ali bukvalno, u fulu, riknuo menjac, pa sam razmisljao da je mozda uvezem i stavim obican. To je cela prica. Zapravo mislio sam da je to jeftinija varijanta jer ne znam u kojoj meri je riknuo menjac.

                Pa prvo bi bilo dobro da saznaš što je riknulo: sama getriba/sinhroni, korpa/kvačilo, selespeed birač brzina, elektronika koja njime upravlja...

                U svakom slučaju mislim da je isplativije popraviti Selespeed, nego mijenjati na klasični sistem...

                Comment

                • Alfa145
                  CBC Član
                  • 03.08.2005
                  • 23
                  • Belgrado

                  #9
                  Sto posto je bar duplo jeftinije popraviti (zameniti) Selespeed nego ga konvertovati u obican menjac!!!

                  Mislim da selespeed polovan moze da se nadje za cca 500 veverica!!!
                  Whereas a BMW or an Audi might be a fashion statement, the Alfa is a serious car for serious drivers. If thats you, then youll love it.

                  Comment


                  • #10
                    Dare...

                    ...imam ceo Selespeed. Sve komponente...


                    Ako neces taj auto, daj kontakt...

                    Comment

                    • dare156
                      CBC Senator
                      • 07.03.2007
                      • 282
                      • Beograd

                      #11
                      pa Vlado tebe sam cekao Nema te da se javis ovde nikako. Javljam sta se desava sa potragom. Pozz

                      Comment

                      Working...
                      X