Servo pumpa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soo
    CBC Član
    • 02.12.2006
    • 36
    • Beograd

    #16
    Ja sam pre nepun mesec dana zamenio servo pumpu. Paroblem koji sam ja imao bio je prvo u crevima pa na kraju u samoj pumpi vidi ovako iako sam imao ulja u sistemu imao sam problem da motam volan broj obrtaj nije bio bitan ti bi trebao da proveris prvo cantru tj rad ulja u njoj ako ti se pojavljuje pena ili ti sitin mehurici kad motas levo ili desno onda imas problem naj verovatnije u pumpi vuce ti negde vazduh ili su ti ostecena pera u pumpi ili tako nesto (ulje u posudi mora da kulja bez penusanja kao da izvire kad motas levo desno) Ja sam imao takav problem inace je u pitanju 155 1.8ts a problem je nastao tako sto nisam na vreme zamenio crevo od posude za ulje do servo motora ..........

    Comment

    • sasa bg
      CBC Član
      • 18.09.2005
      • 44
      • Belgrade

      #17
      Meni je pre tacno godinu dana pocela da zuji servo pumpa, narocito pri motanju, a cula se je konstantno. Uzeo sam drugu.

      Znam pouzdano da remonti ne daju rezultate na duzi rok, to ti je pouzdana informacija. Ukoliko nije nesto pratece u pitanju, i konstatuje se problem u samoj servo pumpi, menjaj ne remontuj.

      Comment

      • Majstor BOB
        CBC Senator XXL
        • 27.04.2006
        • 340
        • Zemun

        #18
        Kolko kinte servo pumpa?
        Astra GSI

        Comment

        • sasa bg
          CBC Član
          • 18.09.2005
          • 44
          • Belgrade

          #19
          Koliko se secam, sa rukama i pumpa koja je presla malo (uzimaju iz Italije agregate, sa test vozila) bila je 80 evra.

          Treba uzeti u obzir paklenu zamenu na GTV-u, sto podrazumeva skidanje u**** i slicne akrobacije.

          Comment

          • nikola_VUK
            CBC Senator XXL
            • 20.09.2005
            • 317
            • Podgorica - Novi Sad
            • Mercedes vaneo 1.7

            #20
            Imao sam svojeveremeno slicne probleme sa Volvom, da nije slucajno onaj lezaj sto stoji iznad amortizera, mislim da se zovu "jastucici"

            Comment

            • niksek
              CBC Član
              • 25.03.2006
              • 37
              • Užice

              #21
              Moja preporuka za pregled i eventualnu reparaciju letve i pumpe je jedan servis u Bariču, čovek baš radi te remonte i za to se specijalizirao. Ja sam moju 145 kod njega uradio i evo već će treća godina nije kap pustila i radi super. Pumpa je bila dobra i nije trebalo da se radi. Čoveka sam prvi put u životu video i na mene je ostavio baš dobar utisak. Dobio sam čak i pismenu garanciju koju je overio i zakazao mi pregled posle 1000km.

              Evo i kontakt
              Milan,
              063.221.964
              011.870.17.58

              Mene je remont letve na 145 boxer koštao 200e, uz priču da je to najskuplja cena remonta zbog komplikovane demontaže i montaže inače je oko 150e

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #22
                Cisto primera radi... Sta ce se desiti ako je ostavim ovako da zuji?!
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                Working...
                X