Servo, ili sta je vec...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mladen_zr
    CBC Član
    • 21.03.2007
    • 10
    • Zrenjanin

    Servo, ili sta je vec...

    Kada sam pazario auto, culo se tiho zujanje samo kad namotavam u mestu, i to pri kraju hoda... Rek'o valjta to treba tako, znam da je kod starijih golfova to sasvim normalna stvar.
    Avaj! Pre jedno mesec dana, krecem iz garaze i primetim da je volan "tvrdji" nego obicno, onda se nakon par km sve vratilo donekle u normalu, mada... Sada, kad je auto hladan, sve jos kako-tako funkcionise, mada je volan tvrdji i pumpa (ili nesto drugo) zuji k'o blesavo cim malo pomerim volan.Medjutim, kada se zagreje, u mestu nemogu sa obe ruke da pomerim volan!
    Opet, kad podignem obrtaje na 1500-2000rpm, sve ide glatko i bez problema, ali i dalje se cuje jako zujanje, nesto nalik na usisivachu kad mu zapushish cev.
    Pomislio sam da pogonski kais proklizava, mada ne bih rekao, u dobrom je stanju, i prilicno je naspanovan, ulja u servu ima dosta....

    STA MOZE BITI UZROK OVOME? I koliko bi me kostalo...

    Btw, u pitanju je 156 2.4jtd '01, 101500km
  • lakilucano
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2007
    • 421
    • Bezanijska kosa

    #2
    Re: Servo, ili sta je vec...

    A zasto lepo ne proveris imas li ulja za servo uredjaj
    bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
    Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

    Comment

    • Ljuba
      CBC Član
      • 05.05.2006
      • 62
      • ljuba

      #3
      Re: Servo, ili sta je vec...

      Originally posted by Mladen_zr
      Kada sam pazario auto, culo se tiho zujanje samo kad namotavam u mestu, i to pri kraju hoda... Rek'o valjta to treba tako, znam da je kod starijih golfova to sasvim normalna stvar.
      Avaj! Pre jedno mesec dana, krecem iz garaze i primetim da je volan "tvrdji" nego obicno, onda se nakon par km sve vratilo donekle u normalu, mada... Sada, kad je auto hladan, sve jos kako-tako funkcionise, mada je volan tvrdji i pumpa (ili nesto drugo) zuji k'o blesavo cim malo pomerim volan.Medjutim, kada se zagreje, u mestu nemogu sa obe ruke da pomerim volan!
      Opet, kad podignem obrtaje na 1500-2000rpm, sve ide glatko i bez problema, ali i dalje se cuje jako zujanje, nesto nalik na usisivachu kad mu zapushish cev.
      Pomislio sam da pogonski kais proklizava, mada ne bih rekao, u dobrom je stanju, i prilicno je naspanovan, ulja u servu ima dosta....

      STA MOZE BITI UZROK OVOME? I koliko bi me kostalo...

      Btw, u pitanju je 156 2.4jtd '01, 101500km
      Polovan oko 90-100 Eura bez ugradnje... Mislim da te odprilike isto toliko kosta i remont...
      PS: Proveri da li pusta ulje na Servo pumpi...


      ALFA... NO COMMENT, JUST RESPECT!!!

      Comment

      • Mladen_zr
        CBC Član
        • 21.03.2007
        • 10
        • Zrenjanin

        #4
        Ima ulja u posudi, proverio sam.
        Zanima me, da li mozda nije uvukao vazduh u sistem? Jel' postoji nacin da se nekako izliftiraju vodovi?

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #5
          Moze da navuce vazduh ako je nesto radjeno na pumpi pre nego sto si je uzeo, ali to bi se posle 100-150 km izgubilo i volan bi se povratio da je sve u redu!
          Postoji opcija da je ostala pumpa bez ulja pa je vrtela na prazno sto bi prouzrokovalo da se ostete lopatice pumpe i ona sada bruji i volan ti je tezi!
          Takodje ako su stavljana creva koja nisu original dolazi do ovakvih simptoma, nemaju dovoljnu propusnost i pumpa bruji i volan je tezi, sto je konkretno bio slucaj kod mene!
          I najgora stvar je da ti je letva problematicna, to bude malo skuplje!

          Problem sa otkrivanjem kvara je taj sto mora da se zameni pumpa da se vidi jel ona problem, ili letva naravno a to zahteva dosta vremena i da ostavis auto u servisu na par dana, ustvari to je ono sto je meni bio najveci problem! Pumpa je odko 50 eura polovna i ona uglavnom radi dugo ako nije tretirana lose, to jest ako nije ostajala bez ulja, ali najbolje j da majstor sam preuzme na sebe nabavljanje i garanciju da je polovna koju je ugradio dobra!

          Ne nagadjaj mnogo vec najbolje da odes kod dobrog majstora da vidi koji je od ovih scenarija...
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • speedfreak968
            CBC Senator
            • 05.07.2005
            • 211
            • Beograd

            #6
            Originally posted by bojanTI
            Moze da navuce vazduh ako je nesto radjeno na pumpi pre nego sto si je uzeo, ali to bi se posle 100-150 km izgubilo i volan bi se povratio da je sve u redu!
            Postoji opcija da je ostala pumpa bez ulja pa je vrtela na prazno sto bi prouzrokovalo da se ostete lopatice pumpe i ona sada bruji i volan ti je tezi!
            Takodje ako su stavljana creva koja nisu original dolazi do ovakvih simptoma, nemaju dovoljnu propusnost i pumpa bruji i volan je tezi, sto je konkretno bio slucaj kod mene!
            I najgora stvar je da ti je letva problematicna, to bude malo skuplje!

            Problem sa otkrivanjem kvara je taj sto mora da se zameni pumpa da se vidi jel ona problem, ili letva naravno a to zahteva dosta vremena i da ostavis auto u servisu na par dana, ustvari to je ono sto je meni bio najveci problem! Pumpa je odko 50 eura polovna i ona uglavnom radi dugo ako nije tretirana lose, to jest ako nije ostajala bez ulja, ali najbolje j da majstor sam preuzme na sebe nabavljanje i garanciju da je polovna koju je ugradio dobra!

            Ne nagadjaj mnogo vec najbolje da odes kod dobrog majstora da vidi koji je od ovih scenarija...
            Eee, ja bih mogao knjigu da napishem o ovome... Na mojoj staroj 156-ci bitka je trajala skoro godinu dana uz 3 propishale pumpe i mnogo mnogo kesha za razno-razne stvarchice uz put... Shto je najgore, luft u letvi i sitno shushtanje u kranjem levom polozaju pojavilo mi se i na ovoj 156-ci koju sad imam... maler ili definitivno slaba tachka novijih Alfi? Naoruzaj se strpljenjem, odvoji "neshto" kesha na stranu i korak po korak... Ako imash srece, mozda i zavrshsish to sa minimalnom shtetom... Prvo proveri creva... pa dalje odatle...
            156 2.5 V6 24v

            Comment

            Working...
            X