Strut Bars!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    Strut Bars!



    Dakle interesuje me generalno da li koristi, za sta koristi (iako znam ali neka), da li moze da se napravi, ide li i nazad, kako se montira, kako utice na upravljivost, udobnost, sve vezano za to, zasto za, zasto protiv...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    #2
    teoretski bi trebala da utice povoljno na upravljivost u ekstremnim uslovima voznje, mada nevidim potrebu da je ti stavljas tvoj auto je dovoljno tvrd u ovako, verovatno ce ti auto biti neudobniji posto si povecao kruticu karoserije....

    vidjao sam da su ljudi na jugice stavljali tzv.koske i napred i nazad, verovatno onda to moze i na 146, ali se stvarno ne secam kako njoj izgleda gepek pa da kazem definitivno moze ili nemoze

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Re: Strut Bars!

      Originally posted by bojanTI


      Dakle interesuje me generalno da li koristi, za sta koristi (iako znam ali neka), da li moze da se napravi, ide li i nazad, kako se montira, kako utice na upravljivost, udobnost, sve vezano za to, zasto za, zasto protiv...
      1. Mnogo koristi kome treba - tuniranim kolima, jakim hatchback-ovima, super sportskim kolima - svima cija karoserija i donji postroj su na ivici da mogu da se "drze" sa jakom masinom.

      2. Bolje lezi auto i bolje se upravlja - manje se naginje, preciznije se vodi kroz krivine, manje proklizava, sigurnije je kocenje. Subjektivno se oseca veca cvrstina samog auta jer se karoserija manje uvija.

      3. Moze da se napravi, ali nemoj da pravis - kupi proveren i atestiran proizvod od atestiranog materijala i poznatog proizvodjaca.

      4. Montaza ja laka. Postoje strut bars koje se otvaraju (sa zglobom) i one fiksirane. Prve su bolje i skuplje i olaksavaju rad na motoru. Obe se lako postavljaju.

      5. Moze da ide i nazad kod vecina automobila.

      6. Najveci problem je prilikom sudara jer je steta na takvim kolima mnogo veca prilikom sudara. Sile se rasporedjuju svuda zbog povezanosti koseva - znaci ako udaris levu stranu, ode i desna i jos sto sta pride...Pored toga zbog vece krutosti voznja na losem putu je neudobnija i moze prouzrokovati krckanja i skripanja.

      Za tvoj auto je to nepotrebno.

      Comment

      Working...
      X