letve, razlike u modelima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milos
    CBC Senator XXL
    • 12.05.2005
    • 700
    • Beograd, carraburma

    letve, razlike u modelima

    na mojoj 155-ici imam staru letvu, skoro 2 kruga u levu i 2 u desnu stranu, hocu da napravim krace, tj na noviju varijantu... sta mi sve treba? da li je samo letva ili ima jos nesto u sklopu? ista servo pumpa? instalacija?

    da li odgovara letva volana sa 145/6 ts-a na 155 stari tip? kao i da li svaka 145/6 ts ima kraci volan, tj krug levo, krug desno?

    sto se 155 tice od koje godine su ubacivali 'kratku' letvu?

    ajmo magovi!
  • alfaskorpion
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2007
    • 361
    • Smederevo

    #2
    ovo i mene zanima ?

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      aj sad. mislim da je razlicito cak i od modela do modela, a ne po godistima. (izvor: crvena servisna knjiga)

      - moja letva na 2.0 16V Super iz 1995. se okretala malim prstom i ima potpuno specificne manzetne (veca je). kad sam je reparirao, nisam mogao da nadjem nove da kupim.
      - na 1.8 16V iz 1997. letva je cini mi se kao i kod starijih modela, maalo se teze okrece ali meni se vise svidja tako, ima mali hod (prebrojacu nocas krugove, pazi kad ne znam napamet). mislim da je ugao krug ili krug i nesto sitno u svaku stranu. kod Superke je bio nesto veci (mozda se zato i lakse okretala, veca poluga).

      servo pumpe mislim da su iste kod svih...

      btw, i na jednoj i na drugoj kad ne radi motor (pumpa za servo), zaboravi na okretanje volana... znaci kao na ZIL-u da vrtis volan...
      .

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        Kada prichamo o duzhini motanja, onda gledamo od jedne krajnje do suprotne krajnje strane, dakle lock to lock - preciznost merenja zagarantovana.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          meni na crvenkapi u svaku stranu od osnovnog polozaja volan se okrece po samo jedan krug (360) i maks. 10 stepeni preko toga.
          mislim da bi ti ovakva kao moja najvise odgovarala (16V). dacu ti da je probas u petak pa ces videti.

          inace jednake letve su na
          V6 i TD2.5
          Q4 i TD
          16V je jedinstvena

          instalacija koja ima metalna creva iza prednje maske (verovatno da bi se hladilo ulje) se takodje razlikuje (TD to hladjenje nema uopste), a za kompresore vise nisam siguran 100%, a posude su totalno razlicite kod svakog modela ponaosob.

          *moja knjiga nema starije 8V, neko drugi ce o njima...
          .

          Comment

          Working...
          X