cene za delove trapa na 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojann
    CBC Veteran
    • 06.01.2008
    • 129
    • Beograd

    #31
    evo stavio sam gumice na balan stangli od 400 din komad pa da vidimo kolio ce krace da traju od originalnih deltinih koje u 6 puta skuplje

    Comment

    • speedfreak968
      CBC Senator
      • 05.07.2005
      • 211
      • Beograd

      #32
      Od kad se to "Delta" bavi proizvodnjom auto delova ?
      156 2.5 V6 24v

      Comment

      • igorkrnic
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2007
        • 572
        • Kikinda

        #33
        Imam i ja da dodam "par" recenica za "ovlastene servise"

        Ja sam imao pre godinu i po dana problem da mi auto kad se ujutro i kao hladan upali na benzin (alfa 156 1.8TS + seq plin) jako gusi i gasi.

        To je pocelo da se desava dolaskom hladnije jeseni i tek posto sam ovde kod mog "divljeg" majstora radio veliki servis (150e) i ugradio plin isto kod njega (tada 900).
        Ja sam mislio da lik nije dobro uzubio kais ili sta vec i odem ja baja u ZR kod Djukica.
        Prvo mi lik rekao da mi ovaj kao nije uzubio bregaste i napljuvao ga ali problem je i dalje ostao i bili su iz delte da proveravaju dizne itd i kao ne valja mi ususna grana. Mora nova (1000e). Ja nabavim polovnu iz austrije koja je skinuta sa motora koji je bez problema radio ali je na otpadu ili sta vec i stavim i opet kita. Kaze djukic kao mora NOVA !
        I sta da ga ubijem ako dam 1000e i opet ne radi? A kaze kao ok je lambda sonda i probali su drugi protokomer. I onda mi je napljuvao i pocupao plin ali problem je i dalje ostao!!!
        I ok,ja preuzmem auto, u medjuvrmenu lik mi uvalio svecice, bendix i sta vec sto nisam ni trazio niti sam imao problema sa time (jos mi stavio bosch svecice) i naplatio 27000 din od cega su pola ruke a auto mi tamo stojao 2 meseca aloooo. I kad sam se pobunio za cenu lik mi rekao "e pa hoces da vozis alfu"...jbt kad ga nisam ubio!

        I tako ja trpim to jutarnje zezanje dok mi nije dopizdilo (pre 2 meseca) i dodjem ovde na forum i ima tu neka tema moja i ljudi mi ovde daju ideja i ustanovim da je do lose podesenog plina ali i do loseg protokomera.

        Stavim nov protokomer kad ono isto, popizdim. I jos procitam ovde negde da ne valja na TS motor imati bosch svecice i da lose radi kad je hladan.

        I ja bio drugara koji prodaje opelove delove da mu sredim komp i jadam mu se kako sam stavio nov protoker i ne radi a kosta 100+e (mada ga jos nisam platio) kad ono on mi vadi neki bosch za opela koji kosta 5800 din.
        Brate ja pogledam kad ono poznata mi sifra. JA SAM BRE OD POCETKA IMAO JBNI OPELOV ZLOTOKOMER A DA TO NIJEDAN MAJSTOR NIJE PRIMTIO AAAAAAA.

        I tako ja odem u BG u ruzveltovu u jednu prodavnicu, dam 4900 za protokomer koji ide na moj motor, onaj stari OPELOV!!! vratim, kupim ngk velike svecice (6000 din) dok su mi male ko nove i ngk su I ETO JA VISE NEMAM PROBLEMA a tek cu sad da odem u ZR kod SVETSKOG MAJSTORA!!!

        Tako da decki batalite vi te price o ovlastenim servisima. Oni su idealni za firme koje imaju para da ih ovi ****ju ali za nas jadnike sto dalje od njih.

        Ja sam mojim majstorom zadovoljan, jes da moram da ga ganjam i da cekam par dana da se lik seti da naruci moj deo ali sve odradi i sve je ok.

        Evo sad sam menjao viljuske obe nove (150e) i zadnje gumice balans stangle koje nigde nema ali on nabavio (1000din obe) i jos cu da menjam kvacilo i gumice prednje balans stangle i nemam nameru da dajem velike pare za orig deo koji uoopste ne mora da traje duze.

        smorio sam se

        Comment

        • bojann
          CBC Veteran
          • 06.01.2008
          • 129
          • Beograd

          #34
          DRUZE MENI JE POtpuno jasno o cemu ti pricas i kako se osecas,,,ceo zivot do sada sam vozio stare automobile i pun mi je k... majstora ,, znas ono kad kazu majstorksa posla,,, goni ih u pm,,, jel znas kad te najskuplje izadje kad ne konstatuju dobro kvar,, pazi ti si kupovao usisnu granu koji su to debili,, strasno,,,znas koji je moj princip ,, pitam ga samo jednostavno
          jel ti mozes da otklonis kvar???? ako kaze mogu [itam ga koja je cena,,ostavim auto,, kad dodjem po njega prvo uzmem probam auto ako je sve ok platim i idem,, ako nije ,, jos njemu trazim pare za izgubljeno vreme i cimanje i naravno odem i ne platim ,, i onda zavrsim sa tim majstorom,, imam ja mog starog majstora kod koga sam 15 godina ,, to jest moj tata pa posle ja sa mojim kolima,, covek nekad lose konstatuje ali sta da radis prijatelj je prijatelj,,,tako da sa alfom izbegavam da idem kod njega,,,,a i taj plin ,, veruj mi nikad vise,, uzmi bre dizel i vozi se kao covek ,, pun mi je k...plina i zime ,, stalno neka sranja,,, to sto se tebi desilo sa majstorima je nocna mora i treba da bude nauk svima,,, dok ne obidjem 5 majstora i dok svi ne konstatuju istu stvra ne popravljam kola,, prvo se dobro raspitas pa radis

          Comment

          • igorkrnic
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2007
            • 572
            • Kikinda

            #35
            Nisi me shvatio, ja da nisam imao plin kitu bih ujutro vozio auto jer on na benzin nije radio
            A to sto kazes da platis kad napravi, eee smrdi on, ja to da sam uradio, on bi mi stavio usisnu novu, i garant stavio pravi protokomer i sredio bi a ja puko 1000e za usisnu ne igram se ja bas tako

            Uglavnom ja nemam zamerki ni na zimu ni na plin jedino sto je ****no zbog gepeka i sto moram da cekam na 40 stepeni da se ugreje (3 min zimi).

            Mada sledeci auto definitivno dizel i to neki SW 2004-2005

            Comment

            • speedfreak968
              CBC Senator
              • 05.07.2005
              • 211
              • Beograd

              #36
              Cela ta stvar sa "ovlascenim" servisima kod nas nema veze sa zivotom... U principu trebalo bi da u "ovlascenom" servisu mozes sve da zavrsis na jednom mestu... Ako tako gledamo, onda je Deltin servis, zaista, kao servis zvanichnog uvoznika i jedini pravi "sve na jednom mestu" servis... E sad shto to u praksi funkcionishe k'o k*rac, to je vec neshto drugo... Isto tako u ovlascenom servisu mnoge stvari nece ni da pokushaju da poprave, vec uzmu nov, originalni deo, zamene ga i debelo naplate deo + ruke... U sushtini to je OK, i to je i pravi nachin za dobro odrzavanje automobila a ne seci ushi kri d*pe... E sad tu opet ide ono nashe, uz pomoc shtapa i kanapa za shto manje kinte pa josh i da ispadne do j*ja... Ja se zaista maximalno trudim da stvari uradim kako treba ali neki put je zaista smeshno dati ogromnu kintu, a da za tim nema realne potrebe... Moj najnoviji primer - ciknulo mi "set" dugmence za board komp, nalazi se na ruchici ablenedera/migavca... U servisima, zvanichnim i nezvanichnim, svi isto - kupi ceo sklop pa se to zameni i milina... Pritom zameniti taj ceo sklop je oho-ho posao, znachi i ruke ima da koshtaju papreno... OK, zovem Deltu da pitam kol'ko... I naravno cena sitnica - 19.800 dinara za sklop... 'leb te... Da skratim prichu, uptime chovek na odlichnog elektrichara, koji sve to lepo razmontirao, nashao kvar, zamenio prekidach, ponishtio greshke na kompu i kraj - 4.000 dindzi i shljaka k'o satic... eto... malo sam ugushio, ali jbga... ima poentu
              156 2.5 V6 24v

              Comment

              Working...
              X