Odg: Koji set kvacila uzeti ?
Matora je tema, ali mi ovde bilo najlogičnije nastaviti.
Auto je Fiat croma sa motorom 1.9 jtdm 150 ks, i čipovana je. Na satu je 170 kkm, od toga sam ja prešao 30 kkm i sada je počela lamela da posustaje.
1,2,3,4, brzina nikada nema proklizavanja, 5 kada sam opterećen na auto putu pri 2000 obrtaja gas patos proklizava i u 6 uvek na 2100-2200 pri svakom oštrijem dodavanju gasa obrataji idu gore bez ubrzanja. U drugoj brzini pri kretanju iz mitovanja i pri naglom puštanju gasa auto se gasi, kod kretanja u prvoj brzini sa zategnutom ručnom nema proklizavanja, znači samo 5 i 6 brzina i ti obrtaji kada daje najveći obrtni moment. Zamajac se ne čuje, nema lupkanja na leru, kao ni pri gašenju motora, lepo auto kreće bez obzira na uslove, bez cimanja, lupkanja i trzanja, nema nikakvih vibracija čak i ako naglo dodam gas u višem stepenu prenosa na 1200-1500 obrtaja.
Prva dilema je da li bezuslovno ići i na zamenu zamajca, čak i ako majstor proceni da nema lufta. Ne bacaju mi se pare, ali sam čuo za slučajeve gde ljudi promene korpu i lamelu, zamajac ostave jer im se učinio dobar, pa za 20 kkm opet skidanje jer se lamela pokrivi i počne da trza. Tu obično krivimo proizvođača lamela, ali opet prodavci tvrde da se to dešava zbog lošeg zamajca, lamela strada.
Druga dilema je šta staviti. Valeo set(korpa, lamela, druk i zamajac) košta po servisima sa zamenom od 70000 do 82000, i možda može da se dobije neka mršava garancija od 6 meseci.
Da li tražiti i da li uopšte za taj auto postoji zamenski zamajac koji nije plivajući, najpre bih išao na tu varijantu. Čuo sam da Valeo radi te setove, ali opet dosta ljudi se ovde žali na Valeo. Ako je porblem u Valeu kod nas , mogao bih da ga poručim iz Nemačke, ako je to bolje rešenje.
Da li koristiti sachs, luk ili nekog drugog manje poznaog proizvođača....? Svaki predlog, iskustvo i komentar dobrodošao. Morao bih to uraditi u narednih 20-ak dana, jer za nekih mesec dana krećem na odmor sa mnogo vožnje na autoputu.
Matora je tema, ali mi ovde bilo najlogičnije nastaviti.
Auto je Fiat croma sa motorom 1.9 jtdm 150 ks, i čipovana je. Na satu je 170 kkm, od toga sam ja prešao 30 kkm i sada je počela lamela da posustaje.
1,2,3,4, brzina nikada nema proklizavanja, 5 kada sam opterećen na auto putu pri 2000 obrtaja gas patos proklizava i u 6 uvek na 2100-2200 pri svakom oštrijem dodavanju gasa obrataji idu gore bez ubrzanja. U drugoj brzini pri kretanju iz mitovanja i pri naglom puštanju gasa auto se gasi, kod kretanja u prvoj brzini sa zategnutom ručnom nema proklizavanja, znači samo 5 i 6 brzina i ti obrtaji kada daje najveći obrtni moment. Zamajac se ne čuje, nema lupkanja na leru, kao ni pri gašenju motora, lepo auto kreće bez obzira na uslove, bez cimanja, lupkanja i trzanja, nema nikakvih vibracija čak i ako naglo dodam gas u višem stepenu prenosa na 1200-1500 obrtaja.
Prva dilema je da li bezuslovno ići i na zamenu zamajca, čak i ako majstor proceni da nema lufta. Ne bacaju mi se pare, ali sam čuo za slučajeve gde ljudi promene korpu i lamelu, zamajac ostave jer im se učinio dobar, pa za 20 kkm opet skidanje jer se lamela pokrivi i počne da trza. Tu obično krivimo proizvođača lamela, ali opet prodavci tvrde da se to dešava zbog lošeg zamajca, lamela strada.
Druga dilema je šta staviti. Valeo set(korpa, lamela, druk i zamajac) košta po servisima sa zamenom od 70000 do 82000, i možda može da se dobije neka mršava garancija od 6 meseci.
Da li tražiti i da li uopšte za taj auto postoji zamenski zamajac koji nije plivajući, najpre bih išao na tu varijantu. Čuo sam da Valeo radi te setove, ali opet dosta ljudi se ovde žali na Valeo. Ako je porblem u Valeu kod nas , mogao bih da ga poručim iz Nemačke, ako je to bolje rešenje.
Da li koristiti sachs, luk ili nekog drugog manje poznaog proizvođača....? Svaki predlog, iskustvo i komentar dobrodošao. Morao bih to uraditi u narednih 20-ak dana, jer za nekih mesec dana krećem na odmor sa mnogo vožnje na autoputu.

Comment