Fiat Bravo 1.8GT kočnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • misar
    CBC Član
    • 20.10.2007
    • 62
    • Novi Sad
    • Fiat Bravo 1.8GT

    Fiat Bravo 1.8GT kočnice

    Ranije je kočnica, posle gašenja motora, mogla da se pritisne nekoliko puta i da bude mekana. Sada bude tvrda posle jednog ili dva pritiskanja. Ranije je i sutradan, pošto auto prenoći, kočnica bila mekana a sada je tvrda, dok ne uključim motor.
    Nisam primetio neke promene u kočenju u vožnji.

    Hteo sam da skinem i proverim vakuum crevo servo kočnica ali nisam siguran na koji način da ga skinem. Ovako, dok je montirano, na pipanje nisam primetio ništa značajno. Crevo je plastično i navučeno je na priključak na usisnoj grani, koji je metalni rekao bih, i na servu na priključak koji je plastični. Nema nikakvih šelni.

    Da li samo da izčupam crevo ili možda nešto treba da se odvrne ili zagreje?
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #2
    Nemoj nista dirati, tako je ok. Ako ga skines nikad ga vise valjano neces vratit.
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • gandrak
      CBC Početnik
      • 14.03.2008
      • 6
      • Zemun

      #3
      da ti nevalja crevo ili vakum aparat (servo-kocnice).
      ne bi ti motor lepo radio. Posto vakum za kocnice ide iz usisne grane, vuko bi fals vazduh negde na crevu ili u samom servo uredjaju.

      Moda su ti zapekle same kocnice negde (kociona klesta i sve sto tu ima.....

      Moj predlog je ako hoces sam da se zezas:

      prekontrolisi kocnice na sva 4 tocka, pogledaj kociona creva...

      pre svega toga pogledaj da li ti auto blokira u mestu i kad dignes tockove
      (jedan po jedan......... dignes tocak malo nadrukas kocnicu i vidis kako se vrti tocak) moraju svi da se vrte bez opterecenja.

      Javi sta si uradio da razmisljamo dalje....

      Pozz......

      Dragan

      Comment

      • gandrak
        CBC Početnik
        • 14.03.2008
        • 6
        • Zemun

        #4
        postoji jos verovatnoca da ti je oslabio vakum aparat....................

        retko se desava...........

        uzrok moze biti curenje glavnog kocionog cilindra

        Comment

        • misar
          CBC Član
          • 20.10.2007
          • 62
          • Novi Sad
          • Fiat Bravo 1.8GT

          #5
          Originally posted by gandrak
          da ti nevalja crevo ili vakum aparat (servo-kocnice).
          ne bi ti motor lepo radio.
          .
          .
          .
          Javi sta si uradio da razmisljamo dalje....
          Motor i ne radi baš najbolje. Kada je hladan, na oko 1500-2000 obrtaja se guši. Kada naglo dodam gas zastane na tim obrtajima pa onda nastavi. Neki put se čuje ne preterano pucanje iz auspuha, kod takvog turiranja. Kada se motor ugreje, par minuta, auto se ne uguši ali se može primetiti zastajkivanje (knedla) kod naglog dodavanja gasa sa lera i kad je topao.

          Kako se to ponašanje nekako poklopilo sa ponašanjem sa kočnicama pomislio sam da ima veze. Kočnice su pregledane u servisu, ovlaštenom za Fiat vozila. Na zadnjim su promenjena oba cilindra, instalacija izluftirana i nazad i napred. Bio sam prisutan i video da su momci nameštali zadnje kočnice tako da su se točkovi lepo okretali.


          Originally posted by gandrak
          postoji jos verovatnoca da ti je oslabio vakum aparat....................

          retko se desava...........

          uzrok moze biti curenje glavnog kocionog cilindra
          Proveriću nivo kočione tečnosti. Nisam primetio da negde nešto curi.
          .

          Comment

          • midevcom
            CBC Član
            • 24.03.2008
            • 23
            • Milano-Bg

            #6
            kad pritiskas kocnicu pri ugasenom auto jel se cuje csss,kao na recimo pop-off ventilu??
            ako se cuje onda je sve ok,tako po pravilu i treba!!!
            ja na mom coupe-u po izgasenom motoru mogu max 3 puta da stisnem kocnicu posle postaje extra tvrda jer izbacim sav vazduh iz vakuma!!
            po fijatu to tako i treba da bude,logicno jer hidraulika ne radi!zato i ne preporucuju da se auto vuce kad je pokvaren nego samo slep.
            proveri u upustvu!!
            pozdrav

            Comment

            • misar
              CBC Član
              • 20.10.2007
              • 62
              • Novi Sad
              • Fiat Bravo 1.8GT

              #7
              Sad pišem po sećanju, čuje se to pfff.. i kad je upaljen i kad je ugašen motor. Proveriću sutra ujutro.
              Ja sam uočio nekakvu razliku u ponašanju ranije i sad pa sam zato postavio pitanje oko provere serva kočnica. Plus problemčići kod dodavanja gasa.

              Comment

              Working...
              X