Toyota Celica Carlos Sainz - Hauba, limar/farbar??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • audex
    CBC Član
    • 09.07.2008
    • 90
    • BGD

    Toyota Celica Carlos Sainz - Hauba, limar/farbar??

    Pozdrav svima

    Nadam se da nisam offtopic?

    Bilo bi mi od velike pomoći kada bi mi neko predložio nekog dobrog auto limara/farbara u BG ili okolini pa da konačno popravim moju dragu Celicu da je više ne gledam u ovakvom stanju. Znači sve na popravku-ispravku sa kompletnim farbanjem.
    Imam sve rezervne delove potrebne za popravljanje prednjeg dela.. farove, nosač radiatora, prednji spojler.. sve osim HAUBE... ona je najveći zadatak. Auto će se farbati u istu boju.
    Ako nije problem da mi kažete koliko bi koštao sav taj mukotrpni rad?

    unapred zahvalan












  • JaMaL
    CBC Senator XXL
    • 14.04.2007
    • 448
    • JaMaL

    #2
    Pazi znam iz licnog iskustva da je sklopiti celicu veoma tezak posao... njeni paneli se sklapaju na veoma cudnim mestima... dakle ovo sastaviti ce ti trebati mega limar... i racunaj da ce biti veoma skupo da se uradi dobro...

    sto se ostatka tice... vidim da auto nije vozen veoma dugo... i veoma si hrabar sto si se upustio u sklapanje ovog izuzetnog automobila... sve na njemu je mega skupo... u odnosu na normalne celice... ne znam gde si nabavio branike i krila ali znam da kostaju 3+ bubrega ako su original... za haubu tesko, moj drugar je naruchivao iz japana pre par god... i bila je muka sa tim... ako moze tvoja da se popravi to bi bilo extra...

    ne odustaj ako te limari iskuliraju na prvu loptu, nece svako ovo da radi jer je veoma zeznuto... oko auta nema natezanja delova, ako ne vrate nosace na savrsena mesta, koji su inace 1mm debeli i pod neverovatnim uglovima nece su nista slagati i videce se iz aviona...

    bilo bi ok da odes do toyote ispod kosutnjaka i da njih priupitas... oni su radili par mr2 i celica gt4 koji su ispali bruka... kao iz fabrike uz kompletno menjanje boje... do zadnjeg srafa rasklapanje itd...

    i jos jedno pitanje... jel ovo pravi sainz? jer sedista nisu njegova a ni retrovizori... izgleda mi kao gt4 sa sainza haubom i branikom...? ali to se lako vidi po brojevima sasije i motora... valjda ti znas sta si kupio ili zelis da kupis...

    Comment

    • audex
      CBC Član
      • 09.07.2008
      • 90
      • BGD

      #3
      HVALA NA ODGOVORU

      Nije baš toliko strašno koliko izgleda

      Uzeo sam T18 zbog delova od kojih većina paše osim krila koje sam mislio popraviti jer nisu iskrivljena samo su izgrebana i na par mesta zarđala.

      Poslušaću te i skoknuti do Toyote ispod Košutnjaka da se raspitam.

      Definitivno je reč o Carlos Sainz-u turbo 210KS sa orginalnom haubom.

      ps. Carlos Sainz i obična T18 imaju iste retrovizore i sedišta.

      Comment

      • audex
        CBC Član
        • 09.07.2008
        • 90
        • BGD

        #4
        jim_mojo reče da je potrebno puno para da se popravi moj CS,
        e' sad koliko je to puno para ... 1000€.. 1500€.. 2000€ ... ???

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ne manje od jedno 1500EUR za solidno uradjen posao.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • audex
            CBC Član
            • 09.07.2008
            • 90
            • BGD

            #6
            Hvala 206.
            Ne znam koje su cene, ali sam se i ja tako nešto računo 1300 - 1700 da bude extra.
            Problem je naći dobrog limara? Ja bi nekog limara/farbara koji koristi kvalitetnu farbu i da ima komoru, mislim da je to najvazinije.

            Comment

            • JAPANX
              CBC Senator XXL
              • 10.08.2006
              • 2159
              • Beograd

              #7
              ja imam drugara koji ima ovu celicu, jel to sainz??


              Comment

              • audex
                CBC Član
                • 09.07.2008
                • 90
                • BGD

                #8
                Originally posted by JAPANX
                ja imam drugara koji ima ovu celicu, jel to sainz??
                Mora da je u pitanju vrlo poznata crvena? SAINZ SAINZ!

                Comment

                • JAPANX
                  CBC Senator XXL
                  • 10.08.2006
                  • 2159
                  • Beograd

                  #9
                  nije crvena, ova je crna celica malo izlepljena sa nekim "turbo" nalepnicama ali nemam pojma jel sainz... daj tvoj broj sasije da vidim koliko je hauba za tebe

                  Comment

                  • audex
                    CBC Član
                    • 09.07.2008
                    • 90
                    • BGD

                    #10
                    Originally posted by jim_mojo
                    Ne znam... 1500e za ruke cini se dosta... mada kada se rasklopi sve videes i sam sta jos ima pored povrsine da se doradjuje... svi zivi nosaci na njoj i vezni limovi su smrt tanki i nezgodni za vracanje u normalu... dakle skidace ti krila i branik 50 puta dok sve ne uklopite kako treba, ako ti budes dovoljno uporan....
                    znas i sam koliko je obla napred i to vratiti na staro da se slozi sa onim branikom ... ccc a onda da legne hauba na krila jos lepo... jesi li siguran da su ti radijatori ok ispod svega toga...?
                    Krila nema potrebe skidati jer nisu zadobili nikakav udarac.
                    Prednji branik će da legne na sve nove nosače, jer sve što je iskrivljeno, osim haube, biće već namesteno kada bude došao kod limara.
                    Sva tri radiatora su popucala i naručeni su novi.

                    Originally posted by jim_mojo
                    a sedista... hmmm sainz za evropu je dolazio samo u jednoj varijanti... svemirska, za to vreme, siva kozna sedista... koza i klima su evropi bili standard... automobili bez klime su bili Grp.
                    I moja su kako ti kažeš "svemirska" samo što nisu kozna.
                    Tu je i klima.

                    Originally posted by jim_mojo
                    I taj mali BoV sto imas pre intercoolera... baci ga... stavi neki pro jel chipovan motor? one idu na 220hp lagano i kada stavis fcd i skines glupu blokadu... prilicno se lepo vrte... sve na sainzu je previshe fabricki retardirano... taj auto po defaultu moze mnogo vishe bez ikakvih modifikacija... Air-Water IC ti sam govori da je tih 4ks koje ima preko GT4 smejurija i da on ima mnogo vishe potencijala standardno samo ga elektronika gushi...
                    Sve ostalo je - sasvim dovoljno - ostalo orginal

                    Comment

                    • audex
                      CBC Član
                      • 09.07.2008
                      • 90
                      • BGD

                      #11
                      Bogami JAPANX me pozitivno iznenađuje

                      Comment

                      • Cepa D
                        CBC Senator
                        • 28.09.2005
                        • 242
                        • Cerak

                        #12
                        Prvo pohvale za kola.
                        Onda na posao, da ti to blago dedi popravish. Upravo sam razgovarao sa svojim limarom kod koga sam popravio svog Eclipse sa slichnim "povredama" kao CS samo sam ja bio malo ozbiljniji. Slichna su kola, slichne povrede pa reko dal te interesuje da se chujete, vrlo je pedantan i zna da ceni raritete. Ja sam prezadovoljan, pazi kad mi u Mitsubishiju nisu mogli da provale da je hauba peglana ni kad su gledali kroz dupli lim.

                        Reci pa da ti bacim tel na PP
                        NOC, KOLA, MItsubishi


                        ashes to ashes, dust2

                        Comment

                        • audex
                          CBC Član
                          • 09.07.2008
                          • 90
                          • BGD

                          #13
                          Hvala Cepa D

                          Samo napred svaki predlog i ponuda je dobro došla. Pošalji mi broj pa ću ga krajem meseca kontaktirati.

                          Ima li komoru?

                          EDIT:
                          Cepa D sad sam video tvoj Eclipse i moram da priznam da je vrh. Nisam još fino prelistao forum, mada sam ubeđen da je jedan od lepših autića, jedino ako neko ne vozi Supru mk4


                          Poruku izmenio: sri98

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Vidim da posto poto hoces da farbas auto u komori.
                            A sta je komora u stvari?
                            Za kvalitetno farbanje potrebno je da vlaznost vlaznost vazduha bude ispod odredjene koncentracije.
                            Kompresor treba da bude u posebnoj hladnoj prostoriji da nebi izbacivao vlagu.
                            Posle farbanja treba susiti farbu u kontrolisanim uslovima do odredjene temperature.
                            Ako hoces da bude kvalitetno odradjena priprema auta posle svakog nanosenja gita treba ga susiti UV lampama.
                            Za obicno ulubljene potrebno je par puta gitovati i smirglati sa najmanje 3 granulacije smirgle da bi se izvuko pravac.
                            Majstori obicno nabace deblji sloj gita pa izvuku pravac krupnijom pa obrade finijim smirglama.
                            Ali kad posle toga ukljucis lampu pojave se talasi.
                            Ako hoces nesto tako idi kod Borka u Bolec.
                            Decko radi perfektno a njegov kum radi limariju.
                            Samo nece biti jeftino.
                            Zivi u prvoj ulici levo posle nove crkve u Bolecu.

                            Comment

                            • audex
                              CBC Član
                              • 09.07.2008
                              • 90
                              • BGD

                              #15
                              Samardziću fino si to objasnio i uslovi su baš oni u kojima bi da se radi moj auto

                              Dobio sam više ponuda na PP pa ću sve fino da razmotrim i redosledom kontaktiram majstore

                              Sainza nameravam na popravku krajem Jula početkom Avgusta tako da nije kasno za još koju ponudu, zbog toga i jesam ranije pokrenuo ovu temu

                              Hvala svima na odgovorima, pa ako Bog da zalićemo

                              Comment

                              Working...
                              X