Merio sam senzor danas (mater onom ko smisli da ga zavuce iza svih mogucih plastika i sedista ) i daje 1.4koma sto je normalna vrednost.
Danas sam prao kola i zamolio one u perionici da mi dobro isperu oko tocka ali nisu ga ni saprali pa cu najverovatnije da skinem tocak i pogledam sta tamo ima ali jedino neznam koliko da stegnem posle kad budem vracao, nemam onaj kljuc sa momentom
sta da stegnes, senzor ili tocak? netreba ti moment ni za jedno ni za drugo
Pa za tocak mi treba jer mazda ima propisano koliko se jako steze tocak i to nije isto za sve automobile a narocito ja ne mogu da odredim odokativnom metodom jer se nisam bas namenjao tockova u zivotu.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Pa za tocak mi treba jer mazda ima propisano koliko se jako steze tocak i to nije isto za sve automobile a narocito ja ne mogu da odredim odokativnom metodom jer se nisam bas namenjao tockova u zivotu.
da u pravu si sve se steze moment kljucom, ali sta mislis da li ti kod vulkanizera sa pistoljem ili kljucem steze na odredjenu kilazu. u bilo kom servisu pa i u profilu ne stezu moment kljucem, da treba za stezanje tocka moment kljuc dobio bi ga uz auto kao kljuc za tocak. inace tocak na mazdi 323bj se steze na 85nm. a ako ti treba moment kljuc posudicu ti ja.
u pravu si druze trebali bi da povedu racuna, meni se desavalo da dodje auto i da slomim kljuc i nemogu da otpustim tocak, jer je neki vulkanizer stegao pistoljem a nije ga stelovao
Danas mi se ponovo javila greska i dok je bila upaljena kombinacija ABS + (P) ja nabodem scangauge a on kaze nema greski
Ocito da ne ocitava kako valja moracu da isprobam i druge modove.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
gledao sam i jedne i druge osigurace i svi su ok.Bice da je senzor prljav ili ostecen a mozda je i nesto vece.
Otici cu na servis pa nek se oni malo rvu sa njime.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
bio sam na servisu u Profilu i dijagnostikom su mi utvrdili ono sto sam vec znao a to je da je zadnji levi senzor sporan.
Dijagnostika je prosla tek na starom uredjaju , koji se kaci na konektor ispod haube dok ovaj noviji koji ide ispod volana nije nasao nisat bas kao ni scangauge.
Nema nista dok ne zabodes zicu u konektor
Zamenio sam senzor i sad vise nemam gresku ali ko za inat mi se neda da nadjem komad puta koji nije suv i gde mogu da opletem malo brze (znam da ima toga ali sam ovih dana uvek daleko od prilike da izadjem na autoput) pa da isprobam da li sad radi ABS.
Senzor je oko 6000 sa ugradnjom 7800 din diagnostiku mi nisu naplatili jer sam pogodio . U profilu su bili skroz korektni fino sam se ispricao sa jednim od majstora , mislim da se zove Bojan.
Ostaje gorak ukus u ustima da sam sam kriv za ovaj senzor sto je riknuo jer iz price sa serviserom i vracanjem filma unazad kada su mi u Formi skidali dobos da vide da li ima mesa na pakni, pa su malo koristili cekic metode , za razliku od ovog decka koji skide dobos maltene sa grickalicom a i zbog same pozicije senzora u dobosu, postoji velika verovatnoca da su mu ubrzali proces starenja
Cim se dokopam autoputa kocim ko lud i javljam jel grebe papucica.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Sta ces na autoputu crni ti... Posle da bude new hardware detected... Vozi ti slobodno 40-50 i zabodi ko sivonja, to je BJ, ona aktivira ABS i kad ne zelis.
Izgleda da radi malo sam se zaletao pa kocio ali izgleda moram duze da drzim nogu na ppaucici da bi reagovao.
Nema veze bar znam da radi a inoako mi se aktivirao samo par puta.
I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...
Comment