U pitanju je Mitsubishi L200 iz 2008. godine, 2.5 DIID motor ako je to važno. Auto ima manuelni menjač i pored ručice menjača postoji ručica preko koje se uključuje pogon na sve točkove, blokira diferencijal i zaključava diferencijal (izvinjavam se ako sam pogrešno napisao), dakle ručica ima ukupno 4 položaja od čega se prva tri položaja nalaze jedan iza drugog (pomera se samo napred-nazad) a da bi se ubacila u 4. položaj mora da se pritisne na dole i desno. E sad ja i kolega vozimo taj auto već 3 godine i nikad nije bilo problema dok nije uzeo neiživljena b...a da vozi auto i uspeo je da zaglavi ručicu na pogonu na 4 točka. Auto normalno ide i nema problema u vožnji ali je non-stop uključen pogon na sve točkove i za slučaj potrebe ne može da se prebaci u 3. i 4. položaj.
Moje pitanje je da li može ručica nekako da se odglavi bez odlaska kod majstora?
Moje pitanje je da li može ručica nekako da se odglavi bez odlaska kod majstora?
Comment