Problem s kocnicama - Mitsubishi Galant 1991

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitrovskiigi
    CBC Član
    • 26.03.2010
    • 23
    • Nis

    Problem s kocnicama - Mitsubishi Galant 1991

    Pre bilo kakve intervencije na tehnickom pregledu su utvrdili da je nozna kocnica na zadnjim tockovima suvise slaba. Sila na prednjim tockovima je bila oko 400-450 mislim da je kN jedinica mere. Na zadnjim je bila oko 150 a rucna je bila oko 350.
    Otisao sam u servis i tamo su mi promenili korektor kocenja (peti kocioni cilindar). Posle toga je zadnji desni tocak poceo da koci kako treba a levi ostao na prethodnom, tj. nije radio. Razlika u sili kocenja je sada 46% na zadnjim tockovima (dozvoljeno 30%). E sad, u servisu pokusavaju da nadju jos neki korektor da probaju a na tehnickom pregledu kazu da nije do korektora nego do tocka. Tocak su otvarali, i podesavali i kazu u servisu da je tu sve OK.
    Ko je u pravu?


    Nikad ne veruj coveku koji laze!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Taj, što je otvarao točak, trebao je da proveri crevo i kočioni cilindar. Ako je crevo u redu, proveriti stanje cilindra i po potrebi zameniti novim.

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #3
      Auto ima ABS ili nema,odn. nazad dobosi ili diskovi?

      Comment

      • mitrovskiigi
        CBC Član
        • 26.03.2010
        • 23
        • Nis

        #4
        Dobosi bez ABS-a.


        Nikad ne veruj coveku koji laze!

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #5
          Ostaje da je nesto od ovoga sto ti je gore Franjo spomenuo:

          crevo se lako proveri-kada se odvrne sa cilindra na tocku,ulje mora da curi kap za kap slobodnim padom iz creva;

          cilindar takodje-skine se dobos,malo podignes gumice(prasinarke) i vidis da li ima nekog curenja.Ako nema,kucnes malo po paknama levo pa desno da vidis da nije blokirao;

          Mada,sve ovo ti je serviser verovatno vec proverio,tako da ostaje mogucnost da je cev za zadnji levi tocak negde prignjecena na patosu (kod Galanta bez ABS-a korektor je kod filtera za gorivo u motornom prostoru) ili ti je i taj korektor kocenja (peti cil.) u qjurcu...

          Inace,pre 10 dana sam namontirao bas takav korektor na jednu Mazdu i resio problem prevelike sile nazad.

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #6
            I jos jedna bitna stvar: treba videti da nisu pakne "pregorele",tj. da nisu nekad pregrejane samo na toj strani,pa obloga za kocenje bude kao kamen. To se najlakse proveri kada malo zagrebes nekim srafcigerom preko obloge,on mora da upada u materijal,a ako samo klizi preko - ne valja.

            Comment

            • scorpioman
              CBC Član
              • 31.07.2012
              • 12
              • Banja Luka

              #7
              Kočnice kod japanaca/korejanaca

              Ja sam imao problem na Hyundai Elantri sa zadnjim kočionim kleštima (blokada i dolazilo je do pregrevanja diskova i pločica - ima ABS). Prvi put sam skinuo kompletna klešta sa cilindrom odneo na reparaciju i u početku je bilo ok. Međutim ponovo se javilo pregrevanje i slabo i sve slabije kočenje. Mimo servisa mi je čovek to uradio koji se razume u mehaniku i ne žuri kada radi. Problem je bio što su nakrivo i na silu zavrnuli klešta pa cilindar nije popuštao kočione pločice kako treba i normalno po drugi put sam kupio pločice i prisiljen da zamenim diskove.
              Sada bih nešto pitao da mi kaže ko zna: kod mene su kočiona klešta napred 15'' a pozadi 14'' s tim da su diskovi istog prečnika, pa me zanima da li kočiona klešta od Hyundai Lantre 14'' mogu da se postave na Elantru napred umesto ovih 15''.

              Comment

              • chaboo
                CBC Veteran
                • 17.06.2012
                • 195
                • Beograd V.Mostanica
                • citroen C5 hdi

                #8
                Najverovatnije sto je @Delkan rekao da su paknovi "izgoreli" na toj strani sto slabije koci.E sad uzroci mogu da budu;sajla rucne, crevo sam dobos itd.Isto tako mozda je neko nekada menjao samo paknove na jednoj strani pa nisu od istog proizvodjaca t.j tvrdoce
                Sad sam video datum
                Last edited by chaboo; 10.02.2014, 15:11.

                Comment

                Working...
                X