toyota corolla 1.9 d, problem palenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drajavaljevo
    CBC Član
    • 20.01.2014
    • 19
    • Valjevo
    • Japanac

    toyota corolla 1.9 d, problem palenja

    Pozdrav svima, potrebna mi je pomoc oko resavanja problema na vozilu Toyota Corolla 1.9 d iz 2000 god. Motor u vozilu je od Pezoa kodne oznake dw8, u sustini dobar i pouzdan agregat ali ima problem sa fals vazduhom. Desava se sledece, svako jutarnje startovanje motora nemoze se obaviti bez navlacenja nafte rucnom pumpicom na kucistu filtera goriva. Proveravana su sva creva i spojevi i opet isto. Sumnjam na kuciste filtera goriva i pomenutu pumpicu, koja je inace nova veoma skupa. Dali postoji mogucnost prepravke i ugradnja filtera od drugog vozila. Pozdrav.
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Obično je problem sa spojevima creva i kućišta filtera. Zna biti i na pumpici-drukalici. Privremeno se po nekad može rešiti problem ugradnjom nepovratnog ventila u dovodnom vodu, ali tako ne lečiš uzrok već posledicu.
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • mishja
      CBC Veteran
      • 13.12.2013
      • 112
      • mladenovac
      • fabija, partner

      #3
      ja sam imao problem sa prvim paljenjem isti motor pezo partner je u pitanju, isao kod majstora menjao drukalicu 8500din., nista,predihtovao pumpu za gorivo 60e opet isto, onda sam stavio auto na infuziju kako su nazvali kod mene kuci, balon sa gorivom stavio iznad motora da gorivo slobodnim padom curi i pokaze gde vlazi, e sad dal je tebi filter ujutru skroz prazan ili do nekog nivoa? meni je praznio do nivoa creva koje dovodi gorivo u pumpu, tu ima dve selne koje sam ja prvi put stegao ali problem je ostao i mislio sam da nije do toga dok ga nisam stavio na infuziju i tu mi je pokazalo. onda sam skinuo usis(dok nisam skinuo nisam mogao da ih stegnem kako treba) i te selne na crevu koje vodi gorivo od filtera do pumpe stegao propisno i problem sa prvim paljenjem je nestao. znaci vidi do kog nivoa se filter prazni i uzmi neko ogledalce i pregledaj kad nadrukas gorivo gde vlazi,pregledaj oko pumpe i filtera, meni se od tog creva gorivo slivalo na pumpu i ona je bila vlazna a nije curila, ako auto radi kako treba kad upali pumpa nije sigurno. pisi sta je bilo dalje,resicemo to

      Comment

      • chaboo
        CBC Veteran
        • 17.06.2012
        • 195
        • Beograd V.Mostanica
        • citroen C5 hdi

        #4
        Ako je plasticni elipsasti filter zna biti problem u njemu t. j. u kucistu kao sto su I ostali rekli.Verovatno ste proverili grejace I da ne curi na pumpi vis.pritiska (Bosch ili Lucas) .Naravno da se moze ugraditi drugi filter I pumpica npr ona renoova kao za merenje pritiska ali tvoj filter greje voda sa donje strane pa je najbolje ne budziti.
        Last edited by chaboo; 23.01.2014, 13:59.

        Comment

        • drajavaljevo
          CBC Član
          • 20.01.2014
          • 19
          • Valjevo
          • Japanac

          #5
          Hvala na pomoci. Uradio sam sledece: Prvo sam zamenuo crevo od filtera do pumpe i iskljucio holender na kucistu filtera jer se videlo kroz providno crevo da falsira vazduh. Opet isto, svako palenje mora da se povuce nafta pumpicom. Onda sam zamenuo dovodno crevo do filtera od pozarnog zida oko 1 metar duzine jer je bilo skamenjeno i ugradio sam nepovratni ventil ispred kucista filtera i sad je stvar uredu. Definitivno je problem u kucistu filtera jer oko pumpice uvlaci vazduh, a posto je cena kucista povisoka probao sam na ovaj nacin pa cu videti dokle ce sluziti.

          Comment

          • Mrcela
            CBC Veteran
            • 23.02.2013
            • 191
            • Zemun
            • Citroen C5 HDi 98 kw

            #6
            Bitno je da si rešio problem.
            -Жиле-

            Comment

            • ragazzoni
              CBC Senator XXL
              • 24.02.2009
              • 774
              • Obrenovac i okolina
              • Opel Omega 2.0i-16v

              #7
              Vidim ja da će taj DIESEL lagano biti zamenjen u neki OTO motor + LPG ZAVOLI! Pravac Vršac
              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

              Comment

              Working...
              X