Pozz društvo, zanima me, pošto mi je auto kod majstora zbog toga što mi je okrenuo ležaj na radilici, nebitno kako je došlo do toga ( vožen na min ulja ), majstor je skinuo karter i procenio štetu od dole, neki lik što radi obradu radilica je merio i kaže da može na neku od specijala, majstor me sad zvao da mu donesem saobraćajnu da bi video koji tačno delovi trebaju i da mi napravi računicu tj koliko će da košta. Zanima me da li motor mora napolje da se zamene ležajevi i obradi radilica? I kpliko otprilike mogu da očekujem da će to da me košta? Verovatno samo novi ležajevi i obrada radilice, ostalo bi trebalo da je sve ok
Suzuki Swift 1.3 GTI
Collapse
X
-
Hvala puno na odgovoru, pitam i jako mi je bitno jer majstor kaže da motor mora napolje. Ali majstor zna da ja ne znam da li mora, a ja znam da ako mora napolje cena ide min 100e gore. I zato mi je jako bitno da sa sigurnošću saznam da li na mom autu mora da se vadi motor da bi se izvadila radilica. U slucaju da ne mora, da mogu da kažem majstoru da ne sere i ne pokusava da mi izbije pare iz dzepa...
Comment
-
-
Kaže majstor ovako: ležajevi sve komplet leteći i ležeći, obrada radilice, obrada klipnjače, karike. Ja nisam strucan i ne znam da li za sve ovo mora motor komplet napolje. Znam samo da ako motor ide napolje da je to jebada živa i da je cena min 100e veća zbog tog vadjenja...
Comment
-
-
Mozda je njemu lakse da izvadi motor pa da radi nego da mu zauzima dizalicu dan dva, mozda ce biti ista cena, neki majstori vade klip sa klipnjacom na dole bez skidanja glave motora, to je izvodljivo kad je radilica skinuta
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
Comment
-
-
Aha, pa aj onda da se ne nerviram pusticu ga da radi kako misli da je najbolje. Jede me još jedna stvar, zanima me koliko para ću morati da izdvojim, jer ne znam cene tih usluga i delova, znači obrada radilice, klipnjače, komplet leteći i ležeći, karike, ulje, ruke? ? ? Da li će biti više od 300e?
Comment
-
-
Nije ulje toliko, Eneos 10-40 , 4000 din, pun karter i ostane mi za dolivanje, to znam jer sam menjao ulje pre 2000km... a ove ostale cene ne znam, komplet ležajevi leteći i ležeći , mašinska obrada klipnjače i radilice, i karike. Obrada radilice i klipnjače ne verujem da je više od 130e za obe, jedino karike i ležajevi ne znam ni otprilike koliko mogu da koštaju. Računam otprilike sve oko 300-350e... tj nadam se da je toliko
Comment
-
-
Pitao sam ga, al on prvo kaže minimin 200 pa 400 pa kaže da ne zna i tako ne zna ni on još, ok, razmumem ga jer nije još ni naručio delove i uradio računicu. Ne znam, kad majstor završi auto vratiću se ovde sa informacijama šta je rađeno i koliko je koštalo.
Comment
-
-
Kad saznas cenu...
Kazes prvo platicu odmah 200
Pa cu dopuniti do 400 ... kad saznam kad ce ponovo plata.
Originally posted by D1m13je View PostPitao sam ga, al on prvo kaže minimin 200 pa 400 pa kaže da ne zna i tako ne zna ni on još, ok, razmumem ga jer nije još ni naručio delove i uradio računicu. Ne znam, kad majstor završi auto vratiću se ovde sa informacijama šta je rađeno i koliko je koštalo.Kad svi misle isto - znači, niko ne misli mnogo.
Comment
-
-
Dobar savet. Drugačije neću ni moći jer je ovo za mene finansijski šok.. bio sam kod majstora da vidim auto stoji na rupi, sišao sam dole da vidim kako izgleda, i primetim sa unjtrašnje strane točka sve masno isprskano. Pitam mjadora odakle sva ta masnoća, mislio sam da je iz motora, ali nije nego je homokinetički prso, tj onaj gumeni deo se pocepao i izlazi neka mast
Comment
-
-
Comment