U pitanju je Mazda 2 2004 godiste 1.4 citd.Vesanje i motor je kao u Ford fiesti i Peugeot 206 jer je to PSA motor pa se nadam da mi mozete pomoci.Kad je temperatura napolju od 0 do +8 stepeni, nece da upali iz prve,vec treci,cetvrti pokusaj.zadnji put iz desetog pokusaja.Kad je temperatura ispod 0 posebno kad se upale grejaci pali bez problema,kao i kad je temperatura iznad 8 stepeni.Inace kad verglam on vergla 2-3 sekunde i stane,ako je upalio upalio je ako ne ne traje duze verglanje,pa moram da okrenem kljuc na pocetni polozaj pa ponovo. Bio na Bosh dijagnostici i ne prijavljuje nista.Zamenjene podloske dizni,zamenjen senzor bregaste ali nije resen problem.Neki majstori nagadjaju da je Ecu u pitanju a ja sumnjam na bosh pumpu ili ventil pritiska za gorivo.Auto lepo vuce,kad se ugreje mirno radi.Svaka pomoc bi mi dobrodosla!
Mazda 2 problem paljenje?
Collapse
X
-
-
A anlaser, da li je ikad remontovan?
Skupa zabava je ići od majstora do "majstora" koji kažu da nema grešaka na dijagnostici. Majstor treba da iščita broj obrtaja anlasera kada se pokušava start, i pritisak pumpe, signal sa radilice, sve snima dok traje verglanje...
Meni liči da ti je onemoćao anlaser, na onemoćali motor, jer i 19 godina "samo do pijace" je dug period..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Pa onda pali grejače...Ali, sve su ovo nagađanja, nađi ti dobrog dijagnostičara."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
Comment