Honda ima toliko različite menjače, čak i u istim modelima, da je to užas.
Što kaže moj kum (driver ), zavisi koja je smena radila u fabrici, pa su tako pakovali menjače ... prva voli Fuji Speedway, druga Suzuka, a treća Tskubu
Jedan menjač na Honda D motorima i to mislim da se samo 1994 pravio ima 4.4 ili 4.5 final ratio... to je ono što ti treba naći Mada ovo je sve teorija oko pakovanja menjača... je l neko zaista ima prepakovan Hondin menjač za D motore? Voleo bi to da probam .
Nabacio sam menjac sa D16Y2. Menjac je u extra stanju, tih ne cuje se i precizan je. 4 i 5 puni osetno bolje nego moj stock menjac. Sve u svemu prezadovoljan sam.
Auto znatno bolje ima medju ubrzanja, ali 5-a brzina je mozda malo i prekratka, treba mi vremena da se naviknem.
Auto ne moze da ide preko 210 sigurno jer tad bi bio na nekih 7k rpm.
200 km/h je 6400rpm.
Potrosnja je manje vishe ostala OK. Voznja izmedju 160-200 km/h, cetvoro u kolima + pun gepek stvari = 11.7 litara plina na 100 km/h.
Na magistralnom putu, voznja 80-110 km/h sa upaljenom klimom =9 litara plina, takodje cetvoro u kolima.
Voznja preko 150 km/h je u VTEC-u i tada je potrosnja malo veca.
Comment