preporuka...koje gume za crx-a. ide proljeche i moram zamjeniti zadnje pirelli p5000 (ne preporucam). toyo proxies ili bridgestone potenza?
toyo ili bridgestone
Collapse
X
-
Na Volvou sam imao Bridgestone potenza 205/50-15 i bile su fantastične...e sad bih kupio neke nove za Hondu pa imam sličnu dilemu stim da bih rado kupio upravo Toyo(hebi ga dosta povoljnija cena) gume!Sada su mi na autu Yokohama gume i odlično drže put i sve ostalo ali su neobično bučne, toliko da sam konsultovao Luku1 koji mi je napisao da je to jednostavno tako i da zbog toga imaju i nekakvu oznaku "DB"!Ja ću probati sa Toyo-m!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
-
-
na prednjim tockovima imam toyo proxies 195/15/50 i zadovoljan sam, jedina im je mana sto su jako mekane pa se brzo trose ali zato drze cestu. sad, izasla je nova serija od toyo-a, ali posto prolazim pored veeeeeelikog plakata bridgestone u banja luci, u iskusenju sam da uletim u potnzu. pa da se ne zahebem, ja pitam. cijena toyo proxies u hrvata i bridgestonki u bosni je priblizno identicna znaci cijena nije parametar odlucivanja"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Toyo su najbolje za te pare ali se brzo deru(meni izdrze dve letne sezone)i na kraju postanu jako glasne a za potenzu neznam o kojoj govorite 720 ili 03 ili 04 moj drug ima 04 ali su jako skupe a i dobre čista 10 u oceni a ove 720 su jeftinije ali nisam od nikog čuo da se žali na njih ja ču ipak ostati na Toyo
http://www.toyo.com/tires/tire_lines/sp ... r/t1s.html
Comment
-
-
Ja sam imao na Hondi Toyo Proxes i bile s u vrhunske za kisu,znao sam voziti i po 140-150 km/h po kisi koju brisaci nisu na dvojci mogli obrisati i tu im skidam kapu,medjutim za suho vrijeme to jednostavno nije to,mislim da bi trebala biti bolja,nije mi se bas pokazala,sada imam u planu kupiti Yokohamu Paradu,mislim da ce biti jako dobra to mi je preporucio frajer sto vozi Integru TypeR,kaze da drze kao lude po suhom,malo losije po mokrom al sta ces kad je kisa onda bas i ne idem u obaranje svjetskih rekorda Honda je lagana i ne voli kisu
Comment
-
-
Čuj ne bih znao točno,ali pretpostavljam da zbog toga što se guma više troši gazni sloj postaje širi i više ne zadovoljava one specifikacije tvornice dok je guma nova,tj. vozna svojstva gume pa i bučnost uostalom ispitivana su na novoj gumi i to vrijedi samo dok je guma potrošena do granice koja zadovoljava tvorničke propise, kasnije guma više i ne drži cestu, postaje plastična, čak se i jako malo troši, a znaš što je veći otpor kotrljanju, odnosno trenje to je i buka veća, tako to otprilike ide
Comment
-
-
Guma je vrhunska nema šta,jedino što sam gledao nema dimenzije koja mi odgovara na 16'' pa ništa od toga,sve su previsoke,meni treba 40 ili 45,ovo sve drugo je sranje i guma se previše uvija,naravno to je moje mišljenje što ne znači da sam u pravu
Comment
-
-
toyo ima ovu seriju proxiesa sa r oznakom. zatvorene su izvana pa nisu bucne. btw s serija i kad je nova bucna je na brzinama iznad 180 km/h. isprobano na zagreb - karlovac (s otvorenom pregradom izmedju motora i kabine - ona ploga u crxu kod otvora za usis zraka s desne strane volana, vent otvor). ipak ostajem na toyo proxies t1s. snizenje na 450 kn komad za kesh."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
BRIGSTONEJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment