u zadnje vrijeme cuje mi se neko skripanje dok mijenjam brzine,prvo bih provjerio stanje ulja,mozda zvuci banalno ali nemam predstave kako,
moze li neko da me uputi?
Originally posted by Stefan_s
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Najbolje da nateras na kanal, na samom menjacu imas u donjoj zoni sraf za ispustanje i recimo negde na polovini tela menjaca sa leve prednje strane jos jedan sraf (imbus) za sipanje ulja, e nivo bi trebalo da bude bas do tog srafa tj. sipas dok ne pocne da izlazi na taj sraf.....
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Proveri i plasticni zupcanik kvacila, to bas cesto zeza na escortima, pojedu se par zuba na pocetku i onda dobijes "malo" praznog hoda u papuci kvacila, pa kada pritisnes ono ne razdvoji skroz i eto krcanja.
to mi se i desava,pritisnem nekad kvacilo do kraja a auto podrhtava kao da nije odvojilo,mogu li to sam da provjerim?Inace odvaja dosta visoko,a rikverc se tesko ubacuje bez krcanja.
Originally posted by Stefan_s
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Trebao bi "pod nogom" da osetis ako ti kvacilo ima lufta tj. malo praznog hoda, to se desava kada se pojede taj zupcanik kvacila, recimo proveri ako mozes rukom da pritisnes papucu kvacila i ako je prvih 1-2cm ide bas lako onda je moguce da je otisao taj plasticni zupcanik.
Ne znam koji je menjac na 1.8, ako je obican (ne znam oznaku) onda mozda nema sinhron rikverca, na mtx75 ima i nema sanse da krci u rikverc
pritiska se bas lako jedno 3cm a onda naglo oteza,prelaz se bas osjeti.Koliko bi mogla kostati zamjena tog zupcanika?
Mjenjac je isti kao u xr3i 1.8.
Originally posted by Stefan_s
Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Mislim da ti je stradao taj zupcanik, ne bi smeo da bude skup, ja sam imao jedan nova ali sam ga dao uz auto.
Inace meni su rekli da na FORDU treba da bude tvrdo kvacilo, i tako ja bildovao nogu dok mi nije pukla sajla kvacila, stavio novu, podmazao je i kvacilo postalo mekano!!!!!
kad ste vec kod ulja i resili ste problem da pitam i ja nesto a da ne otvaram novu temu
1. U pitanju je escort 1.3 92' god, nesto izmedju petice i sestice, dali na njima svetli lampica za ulje kad se da kontakt pa kad se upali motor i pumpa pocne da radi ona se ugasi ili? Pitam to posto na svim drugim autima tako to radi a kod mene na fordu ta lampica se ne pali uopste pa nisam siguran dali tako treba ili imam neki kvar.
2.Danas sam menjao ulje i ni tu mi nesto nije jasno, uz ovo cu i sliku da prilozim, merac je u pitanju i ako neko zna samo da mi kaze do koje oznake trebam da sipam ulje, gde je normala?
taj model izmedju mk5 i mk6 je mk5b. sto se nivoa ulja tice, normala ti je ova gornja plava crtica, izmedju ove dve ''izbocine'', koje inace oznacavanju minimum i maximum.
ok, lampicu sam resio, kad dam masu direktno na zicu tamo gde je onaj automat ili kako se vec zove to sijalica svetli pa pretpostavljam da je taj automat crko, ispravite me ako gresim. A za ulje sam pitao zato sto su mi neki majstori ranije sipali izmedju ove dve crvene linije sto sam obelezio pa mi je to bilo malo cudno i nejasno, hvala vam na objasnjenjima.
Proveri i plasticni zupcanik kvacila, to bas cesto zeza na escortima, pojedu se par zuba na pocetku i onda dobijes "malo" praznog hoda u papuci kvacila, pa kada pritisnes ono ne razdvoji skroz i eto krcanja.
Meni je zimus na Escortu 6 otišao taj zupčanik, odnosno ceodeo je pukao na delu gde prolazi osovina kroz njega. Koštao je 900 din u Alo Fordu. Inače, potrebno je tri sata ebavanja oko skidanja i još toliko oko nameštanja, jer mora dole sve da se rastura i skida.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment