Pred najavljeno predstavljanja RS koncept verzije Focusa u Londonu, krenula je bujica zvaničnih fotografija koje su ispratili i neki novi tehnički detalji.
Jedan od zaista bitnih detalja, koji je dospeo do medija jeste način na koji će Focus RS prenositi najavljenih 300 KS na asfalt. Da bi sprečili rasipanja obrtnog momenta i snažno podupravljanje ili tzv. torque steer efekat, inženjeri su dizajnirali novi unikatan sistem ogibljenja pod imenom ‘RevoKnuckle’ koji omogućava automobilu da drži zadati pravac i pod punim gasom.
Novi sistem je omogućio da se izostavi AWD pogon, koji bi doneo povećanje težine. Quaife automatski diferencijal sa zatvaračem trebao bi omogućiti odgovarajući prenos snage čak i u promenljivim vremenskim uslovima i na manje kvalitetnim podlogama.
Na haubi se mogu primetiti usisnici za vazduh novog dizajan, koji će obezbediti dovoljno svežeg zraka za Duratec 2.5 l turbo motor poreklom iz Focusa ST. Sa najavljenih 300 KS i oko 400 Nm nova generacija Focusa RS biće snažnija od svih prethodnika, iako FWD pogon nalaže opreznost u pogledu performansi i pored najavljenih novih tehničkih rešenja.
Kao što smo i najavljivali ranije očekuje se solidno ubrzanje do 100 km/sat koje ne bi trebalo trajati duže od 6 sekundi.
Pored dodatne snage, Focus RS dobija 40 mm širi trag točkova, 19" točkove i unapređeno ogibljenje.
Iako će koncept biti predstavljen u narednim nedeljama, kompletni zvanični detalji neće biti objavljeni dok se ne približimo predstavljanju finalne verzije Focusa RS koja se očekuje početkom naredne godine.





Jedan od zaista bitnih detalja, koji je dospeo do medija jeste način na koji će Focus RS prenositi najavljenih 300 KS na asfalt. Da bi sprečili rasipanja obrtnog momenta i snažno podupravljanje ili tzv. torque steer efekat, inženjeri su dizajnirali novi unikatan sistem ogibljenja pod imenom ‘RevoKnuckle’ koji omogućava automobilu da drži zadati pravac i pod punim gasom.
Novi sistem je omogućio da se izostavi AWD pogon, koji bi doneo povećanje težine. Quaife automatski diferencijal sa zatvaračem trebao bi omogućiti odgovarajući prenos snage čak i u promenljivim vremenskim uslovima i na manje kvalitetnim podlogama.
Na haubi se mogu primetiti usisnici za vazduh novog dizajan, koji će obezbediti dovoljno svežeg zraka za Duratec 2.5 l turbo motor poreklom iz Focusa ST. Sa najavljenih 300 KS i oko 400 Nm nova generacija Focusa RS biće snažnija od svih prethodnika, iako FWD pogon nalaže opreznost u pogledu performansi i pored najavljenih novih tehničkih rešenja.
Kao što smo i najavljivali ranije očekuje se solidno ubrzanje do 100 km/sat koje ne bi trebalo trajati duže od 6 sekundi.
Pored dodatne snage, Focus RS dobija 40 mm širi trag točkova, 19" točkove i unapređeno ogibljenje.
Iako će koncept biti predstavljen u narednim nedeljama, kompletni zvanični detalji neće biti objavljeni dok se ne približimo predstavljanju finalne verzije Focusa RS koja se očekuje početkom naredne godine.






Comment