Vergla dok ne upali bez obzira sto je pusten kljuc (automatski anlaser), ali ti ga mozes prekinuti skidanjem kljuca sa kontakta tako da to po meni nije neka konstruktivna greska.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Evo slicna situacija sa alnaserom samo na Toyoti Coroli. Sluzbeni auto parkiran, parking pokriven kamerama, stoji celu noc i ujutru u 6h, sama od sebe krece da vergla, menjac bio ubacen u prvu a volan namotan desno tako da udara susedni auto koji je bio dzip i ne staje nego kako alnaser vrti tako se podbija pod dzip i sabija svoje amortizere. Naravno automatski je ispraznio akumulator.
Sreca pa je sve bilo zabelezeno na kamerama inace bi baja iz obezbedjenja dosao u nezgodnu poziciju. Niko nije verovao u tu pricu dok nije video snimak.
I opet sreca, pa je volan bio namotan u desno, inace ko zna kuda bi otisla jer je instalacija posasavila i mozda bi se i motor upalio, pritom diselka koja ima prilicno jak alnaser.
Slazem se potpuno da je takva situacija sramota za svaku fabriku automobila danas. Malo sam pretrazivao i koliko sam video to nije klasican kvar koji se pojavljuje...vec pojedinacan slucaj. Naravno da je i to sramota, jer ako platis auto 80.000 evra i posle 3 godine se zapali, nije uredu.
Inace, to da Mercedes ima problema sa kvalitetom u poslednje vreme je opste poznato i cak ni ljudi iz MB-a to ne kriju. Krajem prosle godine je promenjeno rukovodstvo kvalitet menadzmenta, i obavljeno restrukturiranje tog dela, tako da bi trebalo da da rezultate.
Pazi SRI, s obzirom da nisam nasao takvih primera, a i da MB nije objavio povlacenje tog modela na servis, mogu da zakljucim da je rec o pojedinacnoj , a ne o konstrukcijskoj gresci. Da ona nije smela da se desi proizvodjacu sa takvim renomeom i autu sa tolikom cenom, to je jasno kao dan.
A na ono sto si rekao, samo da ti skrenem paznju da ni jedna od tih marki i nema auto koji toliko kosta
.
I opet sreca, pa je volan bio namotan u desno, inace ko zna kuda bi otisla jer je instalacija posasavila i mozda bi se i motor upalio, pritom diselka koja ima prilicno jak alnaser.
Najgluplja stvar koja je izmišljena je taj sistemj za samodržanje anlasera, sve je predvidjeno da će auto upaliti, ako ne upali, ima da vergla do sudnjeg dana. Izvadiš ključ i veselo gledaš kako ti auto sagoreva žice od anlasera. Inače tu pametnu stvar je imao Zaporožac još pre 30 godina. Par njih se zapalilo i od onda ne držim nikad obe klemne stegnute, što je nemoguće na novijim autima.
BTW. SRI, Toyota objavila povlacenje 800.000 vozila i to je vec peti recall ove godine. Pise da je zbog Ball Joint (valjda homokineticki zglob na srpskom), ume da Niko nije imun na greske....
Mislim da ljudi previse ocekuju od "brand" proizvodjaca oni ne mogu da odrzavaju razliku u kvalitetu sa "premium" proizvodjacima, takvu kakva je bila pre 20-30 godina. Mnogo je lakse pribliziti se "sa dna" "vrhu" nego pomeriti granicu "vrha". Sve fabrike ukljucujuci i Japanske imaju godisnje mnogo "recall" slucajeva. To sto se desava i drugim Evropskim proizvodjacima.
Ovo stvarno lici na los deo od dobavljaca. Ne treba zaboraviti da su ranije fabrike maltene sve same proizvodile a sada skoro "nista".
Interesantno bi bilo saznati kako se sa time bore mali i srednji proizvodjaci kao sto su SAAB ili Volvo pogotovo sto su pod pritiskom od americkih "roditelja" a znamo da je tamo profit na prvom mestu,stare tehnologije u upotrebi(naravno za americke brendove a ne za globalne-bar se ja tako nadam). Pogotovo ako znamo da se GM odlucio za "outsourcing" nove generacije SAAB-a 9-3 koji nece biti proizvodjen u Svedskoj na maticnoj fabrici. Da li neko zna nesto vise o tome, osim sto je druga fabrika (Belgijanci mislim)ponudila bolje finansijske uslove?
Najgluplja stvar koja je izmišljena je taj sistemj za samodržanje anlasera, sve je predvidjeno da će auto upaliti, ako ne upali, ima da vergla do sudnjeg dana. Izvadiš ključ i veselo gledaš kako ti auto sagoreva žice od anlasera. Inače tu pametnu stvar je imao Zaporožac još pre 30 godina.
Izgleda da niko nije procitao sta sam ja napisao. Pa nije to Zaporozac. O cemu pricate. Kako to bre izvadis kljuc i gledas kako auto vergla I kako najgluplja stvar kad je odlicna. Mislim mozda sam ja lud tj. Mercedes ako je jos na tom nivou automatskog anlasera u sta cisto sumnjam. Barem kod BMW-a nije tako.
Ili......ispravite me ako sam ne upucen u MB tehnologic
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
M-Power >> Ti si sad u zabludi. Naime sistem radi tako kao sto pricas, i prekida struju skidanjem sa kontakta.
ALI
ono na cega se nemisli je: Vlasnik auta je samo cuo klik iz automata, dakle cetikice sam elektromotor je serijski vezan sa zavojnicom bendixa, i to sto se desilo je da vlasnik nije imao blage veze o tome da je anlaser pod naponom i da su cetkice koje su se natopile dieselom postale mekane i usijale se te i zapalile anlaser.
Pricamo o necemu sto nema mogucnosti kontrole. U ovoj situaciji je samo termicli senzor da ga ima u anlaseru mogao da spreci to sto se desilo.
Sistem inace ima tajmer ta ukoliko nedodje do impulsa sa senzora za obrtaje motora da prekine struju zamajcu. On je to i uradio, ali u okolnostima koje su vladale u anlaseru bilo je dovoljno pola sekunde da uzari cetkice i da se zapale .
Dakle: Sistem nije gardiran protiv svih gresaka koje mogu da nastanu. Definitivno nije aviotehnicki nivo sigurnosti pa makar se zvao i MB S klasa
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Dobro to je onda ok, a to sto se desilo je vec druga prica, desavaju se greske i paljenja auta i sa obicnim anlaserima te ne blagovremeno reagovanje dovodi do teze havarije auta Jeste da je termicki senzor mogao to da spase ali to je bila visa ne planirana sila kvar, kao i neke druge okolnosti koje su mogle dovesti do toga pa bi se reklo, pa moglo je ovo ili ono da resi to, ali to su vec ne planirane stvari i sam vlasnik ili servis koji servisira taj auto je trebao da vidi curenja ili da namirise naftu.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment