Novo kvacilo, problem ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zlatko
    CBC Početnik
    • 04.11.2008
    • 3
    • beograd

    Novo kvacilo, problem ?

    Stara lamela mi je izgorela. Pa sam zamenio ceo set kvacila na jugu 1.3.
    Na pocetku sam bio preporodjen silnom snagom na tocku na dodir gasa jer sam ga 6 meseci vozio sa lamelom koja je klizala.

    Ali kada sam ga ovih dana pritisnuo do kraja primetio sam da kvacilo proklizava u trecoj i cetvrtoj kada je u visokim obrtajima. Da li je ovo normalno, auto nije presao ni 500km sa novim Ruen kvacilom.

    Uz to posle ove zamene kvacila i ulja u menjacu cuje se neko neko cangrljanje iz menjaca ili diferencijala samo kada je u leru, kada pritisnem kvacilo cangrljanje prestane.

    Hocu da odem kod majstora koji mi je ovo menjao da se zalim, ali prvo zelim da se informisem o ovim stvarima, jer znam da ce da mi kaze da je sve ok, to je yugo, ne moze bolje sine, uzivaj.

    Pozdrav,
    Zlatko
  • nemanya
    CBC Veteran
    • 29.03.2008
    • 199
    • Beograd

    #2
    Ako je promenjen ceo set kako treba i kvačilo normalno podešeno,ne vidim razloga proklizavanju.
    Sem ako nisi nagazio na neki loš komad.

    Ono što bih ja pitao je: kako je zamajac sa zdravljem?


    Čangrljanje...to je već do unutrašnjosti menjača.
    Ležaj neki ili ko zna šta. To je gomiletina mehanike.
    Ako je ulje kvalitetno i adekvatno, ima ga dovoljno i šaltaš bez problema,mislim da ne diraš ništa,nego vozi dok se boje ne istope
    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Tako. Mozda zamajac nije bio kako treba a mozda i pogresan set posto ima 2 subine. Takodje mozda curi na semeringu radilice pa zato proklizava.
      To sto melje su lezajevi u menjacu nema pomoci.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        cangrljanje se cuje kad je menjac malo potrosen ali sa tim zvukom moze da predje i preko 100.000km,bez problema,jedino sto malo nervira

        a sto se kvacila tice,obrati paznju,pojavili se firmirani setovi kvacila (made in china) za zastavu,pa nek te ne iznenadi da je i taj RUEN sto si ubacio bas kinez,a i ako nije moguc problem je i u samom zamajcu,koji je od stare lamele potrosen sredinom a na ivicama je ostao rub i dok je lamela bila sveza ujedala je ali se sad ta ivica pojela na lameli i lezi recimo samo 10-20% naleganja i zato proklizava
        evo i dokaza

        kvacila
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • banebg81
          CBC Veteran
          • 26.06.2008
          • 195
          • Beograd

          #5
          Za motor 1.3 je drugačija korpa, mora jača da se stavi, nije ista kao za 1.1

          Neka ti provere zamajac, ali malo je verovatno da se pojeo, on pre može da bude kriv.

          pozzz

          Comment

          • subicd
            CBC Senator XXL
            • 20.06.2008
            • 463
            • Novi Sad

            #6
            Ja sam na Passatu B5 imao proble sa kako ti kazes ''cangrljanjem'' u leru, zveckanjem kad stisnem kvacilo. Menjao sam set kvacila kod nekog lika, nisam stavio original a i majstor je u to vreme iako zna posao poceo jaaakoo da krade(isao sam kod njega godinu dana dok nije upao u krizu), tako da nisam siguran da li mi je stavio novi set ili zamenuo samo lamelu. Obisao sam xx majstora i svi su lupali svoju filozofiju, jedni menjac, drugi zamajac(plivajuci), treci nema plivajuci menjac je i ne mogu da se vise setim sta sve nisu pricali.. Medjutim posto me je izludjivalo, iako se slabo culo u kabini ali spolja je bas iritiralo, odlucim da odem do Porschea NS da provere i oni. Kaze sef servisa posle voznje nije zamajac ne cuje se on tako, ne verujem ni da je menjac nesto je oko kvacila mora da se skida menjac verovatno je viljuska(mislim da se tako zove) kod potisnog lezaja. Reko skidajte ako cete resiti problem. I stvarno su ljudi posle 4 dana popravili auto promenili i tu 'viljusku', nista se ne cuje, istina uzeli su mi 350e(uzeo repariran set iz fabrike sa 2 godine garancije a svoje delove predao).
            Sto ce reci da je predhodni majstor samo prenitovao lamelu, a ostali su nagadjali da mi uzmu pare za zamajac ili menjac.

            Ne znam kako je kod Yuga. ali mozda pomogne ov moje iskustvo.

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #7
              M i Ljube su ti rekli, lezajevi...

              Ako te ne nervira cuti i vozi, i ja tako vozim... Cangrljanje kad se pusti kvacilo, kad je stisnuto nista se ne cuje, majstor mi je prilikom zamene lamele rekao da su to lezajevi i da ce takav menjac preci jos ij... da me ne brine, a istina i ne cuje se mnogo, ali dovoljno da se primeti.
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • roske
                CBC Senator
                • 08.03.2007
                • 272
                • Lazarevac
                • Alfa Romeo 145 boxer

                #8
                Bitno je da li ti se to cangrljane cuje posle zamene seta kvacila ili ti se to culo i ranije pre ove intervencije.Malo je cudno da posle zamene seta kvacila ostete lezajevi u menjacu,znaci ako ti se to culo i ranije definitivno je otisao lezaj na izlaznom vratilu odnosno snopu imao sam taj problem jos uvek vozim nemam nikakvih vecih smetnji osim neprijatnog zvuka na koji sam oguglao.Ako je posle zamene onda ti je stavljena neodgovarajuca korpa.

                Comment

                • zlatko
                  CBC Početnik
                  • 04.11.2008
                  • 3
                  • beograd

                  #9
                  Hvala vam na odgovorima, stvarno ste carevi.



                  Nisam hteo nista da pisem pre nego sto odem kod majstora. Bio sam danas izneo mu moje i vase sumnje.

                  Majstor tvrdi da je zmajac problem. Stavio je set kvacila kao za keca znaci za 1100cc motor. On tvrdi da nije problem u delovima koje je on zamenio i da ne curi na semeringu radilice, vec da je zamajac. Iako kada je menjao rekao mi je da mu zamajac na oko izgleda dobro. Kaze da je resenje da se zamajac skine i zajedno sa korpom i lamelom nosi u ostruznicu kod onog lika sto radi remot i obradu.
                  Pa da se zamajac obradi zajedno sa korpom.

                  E, dodje mi da poludim, jer nema nedelju dana da sam pukao 100e na kvacilo. Sad opet. Ne znam koliko moze da kosta ta obrada zamajca, ruke samo za skidanje nisu ispod 50e.

                  Nesto ne kapiram oko seta kvacila za 1.3 motor. Prodavci i majstor mi rekose da ide isti set kao za 1.1, postoji ojacana korpa, ali nije neophodna. Ili kao sto bane i M-power kaze mora druga korpa ?

                  Sta mi savetujete, da dam opet pare, pa na tu obradu zamajca ili?

                  Comment

                  • SAAB PoWeR
                    CBC Senator XXL
                    • 26.04.2005
                    • 1394
                    • tu iza coska(Milwaukee USA)

                    #10
                    kakav ti je to majstor
                    prvo treao ti je ponuditi da skine zamajac i da ga obrusi pre ugradnje novog seta , drugo trebao je da ti ponudi zamenu semeningana radilici kao i na spojnickoj menjaca i naravno menjanje ulja u menjacu iz tvoje price vidim da ti nista od toga nije ponudio , sto meni govori , da ga nije briga , samo sklepaj sve n brzinu i uzmi pare , ja kad god sam menjao lamelu uvek sam brusio zamajac , bio on dobar ili ne i naravno menjao semening na radilici
                    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                    Comment

                    • subicd
                      CBC Senator XXL
                      • 20.06.2008
                      • 463
                      • Novi Sad

                      #11
                      Sto bi mu ponovo placao ruke. Neka skida ponovo za dz. jer je njegova greska, a ako treba obrada zamajca to je vec tvoj trosak, ne verujem da je vise od 500din.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Mora druga korpa,od 1300 ili ti Floride.Od 1100 kliza svaka ruenova ako se stavi na 1300!

                        Comment

                        • Ognjen
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2008
                          • 438
                          • Novi Beograd
                          • -

                          #13
                          To za ojačanu korpu, definitivno postoji razlika u korpama. Bar kod floride.
                          Ja sam na floridu 1.3 stavio korpu(odnosno set) za 1.1.
                          Nisam imao čangrljanje, nego kao neko brzo lupkanje. Kad dam gas čulo se kao neko brzo lupkanje, kao da nešto preskače. I sve to posle 1000km od zamene seta.
                          Posle sam se raspitao i otišao u prodavnicu i tražio set za 1.3 motor, čovek reče da je korpa ojačana, stavio novu i evo 5000km odlično.
                          Evo ti i link za Ruen-ov katalog (gde se jasno vidi da postoji razlika između korpe za 1.1 i 1.3), pa kad kupiš korpu uporedi oznake.

                          Na strani 72 je yugo.

                          Comment

                          • nemanya
                            CBC Veteran
                            • 29.03.2008
                            • 199
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by zlatko
                            E, dodje mi da poludim, jer nema nedelju dana da sam pukao 100e na kvacilo. Sad opet. Ne znam koliko moze da kosta ta obrada zamajca, ruke samo za skidanje nisu ispod 50e.
                            Ovo me podseti zašto nikad ne vozim svoj auto u servis

                            Nemoj ti,prijatelju,da daješ pare,nego ponesi jednu batinu pa da vidiš kako će da skida bez reči.
                            Divan neki majstor,on sve to "na oko" utvrdi.

                            Ja mu ,bogami,ne bih dao pare za spaljenu lamelu očigledno njegovom greškom. Kakva crna ostružnica!!

                            I promeni majstora,kad sve koliko-toliko dovedeš u red.
                            "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                            Comment

                            Working...
                            X