Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • orwikcons
    CBC Početnik
    • 10.09.2009
    • 7
    • Nis

    Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

    Pozdrav svima.

    Kod mene se ne radi o problemu zbog kvara, vec me zanima kako mogu da dobijem kocnicu koju ne moram jako da pritisnem da bih ukocio. Poredim kocnicu na mom autu, na primer sa passatom ili golfom 2000 godiste.

    Majstori koje sam pitao u glavnom su mi filozofirali, ali nisam dobio konkretan odgovor.

    Fabricki sam imao napred diskove 239mm, stavio sam najvece moguce, 280mm sa korada, zbog izgleda, i takodje kocioni cilindar od 22mm (fabricki je 20mm). Na mekoci pedale nisam dobio nista znacajno. Jedina preostala komponenta je servo uredjaj za kocnicu.

    Savetovali su mi da promenim ulje, da stavim novo, posto staro ulje gubi na stisljivosti, da stavim diskove pozadi itd, sve ja to razumem, ali mislim da je nerealno ocekivati da bi svi ti faktori u zbiru dali mekocu pedale kao kod novijih automobila.

    Da li je moguce da je servo jedini krivac?

    Posto sam od svih automobila koje sam vozio zakljucio da Punto 2000 ima najosetljiviju kocnicu, da li bi moj auto isto kocio ako bih ugradio servo i glavni kocioni cilindar iz Punta? (naravno pomiricu se sa svim prepravkama koje moram da ucinim da bih uspeo to da ugradim)
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

    Nisi bas najjasnije objasnio STA je u stvari problem? Mekana ili tvrda pedala kocnice? Kratak ili dugacak hod pedale? Slaba sila kocenja ili je potreban veliki pritisak za neku normalnu zaustavnu silu?

    U principu, racunica oko promene promera glavnog kocionog nije bas toliko jednostavna, i zavisi od MNOGO faktora, od kojih neki uticu na duzinu hoda, potrebnu snagu pritiska, ukupnu silu, itd...Ako te bas interesuje, procitaj:

    http://www.centricparts.com/index.php/n ... doc/70/raw

    U principu, da bi za sto manji hod dobio sto vecu silu kocenja, treba ti veci kocioni cilindar, sto si i uradio. Losa strana je sto onda pedala postane dosta tvrdja, pa ti treba jaci servo pojacivac. U prevodu, ako si zadovoljan hodom, nadji jaci servo pojacivac.

    Nemoj ubacivati sve sto ti padne na pamet, jer tako jednostavno ne ide. Na puntu je kocnica osetljiva, ali kako ce to izgledati na tvom autu, niko ne zna, jer su elementi kocionog sistema Golfa i Punta potpuno razlicito dimenzionisani.

    Uostalom, prelistaj gore navedeni fajl pa vidi u sta se upustas i da li ima sanse da ubodes ono sto hoces onako napamet...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

      Koliko placas plocice za tvog golfa 2.?
      Ti auti imaju kocnicu preko ABS pumpe.
      Probaj prvo sa plocicama koje imaju veci koeficijent trenja pa ako opet ne valja onda menjaj servo.

      Comment

      • MN026
        CBC Senator XXL
        • 18.01.2009
        • 348
        • SMEDEREVO

        #4
        Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

        sve si uradio ali nisi povecao primarnu silu preko vakumskog-servo pojacivaca. stavi od dizela dosta je veci i resices deo problema ,ne sve.......

        Comment

        • orwikcons
          CBC Početnik
          • 10.09.2009
          • 7
          • Nis

          #5
          Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

          Raspitao sam se i za taj veci servo od dizela. rekli su mi da su isti... i to je verovatno neka majstorska dezinformacija... Ocigledno sve sto me zanima moracu sam da ispitam i sam da se uverim da li radi ili ne.

          Hvala u svakom slucaju na savetima! Bilo da bude uspesno ili ne prebacivanje serva sa Punta, svrbe me prsti da to uradim...

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

            pa mozes sam da pogle4das ,razlikuju se po precniku--ako koza laze rog ne laze

            Comment

            • orwikcons
              CBC Početnik
              • 10.09.2009
              • 7
              • Nis

              #7
              Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

              Ma naravno, u velicini se razlikuju, to sam video,ali tvrde mi da isto koce, sto me i ne cudi... A i vozio prakticno sam se uverio. Cak ni onaj na Puntu nije veci od tog, (naravno, govorim o Puntu bez ABS-s), isto tako taj Punto ima diskove, mislim 256mm, nazad dobose, dakle manje diskove nego moj Golf. Za velicinu kocionog cilindra vec ne znam...

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

                pa ukupan efekat ce zavisiti od kombinacije serva/cilindra/diskova.. tako da sa vecim servom na tvoju kombinaciju dobijas vecu silu, bez obzira sto golf d i benz koce isto sa razlicitim servo uredjajima kako kazes...
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • orwikcons
                  CBC Početnik
                  • 10.09.2009
                  • 7
                  • Nis

                  #9
                  Re: Sila kocenja (VW Golf mk2 1989, 1.6 benzin)

                  Pa dobro, onda da prvo probam da stavim taj veci servo od dizela, pa onda ako ne budem zadovoljan, da se bacim na budzenje... Bitno da se nesto desava!

                  Comment

                  Working...
                  X