Trese kad koci - krive se diskovi???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • passatCL
    CBC Veteran
    • 03.11.2007
    • 120
    • Nish

    Trese kad koci - krive se diskovi???

    Postovanje,

    imam ovaj veoma neugodan problem, auto trese kad koci. Ovde su mi na forumu rekli da su 99% u pitanju diskovi koji su bili gotovo novi i kada su kupljeni nisu uopste bili jeftini(za moju klasu automobila). Odneo sam diskove kod strugara i on ih je spravio oba(da, oba su imala malo zakrivljenje) i auto je odmah prestao da trese ali posle recimo mesec dana pocinje opet. Tada sam mislio da sam kupio lose diskove i kupim nov set (Delphi, oko 3600din u Nisu, pun disk). Sve je bilo super mesec dana i evo opet trese.

    Da li mogu da budu problem felne? Felne(Alu, petokrake od Volvoa, 4x100) kada se stave na masinu su idealne, nigde ne bacaju ali da li one mogu da iskrive disk???

    Ili je nesto drugo u pitanju? Cale pominje kocioni cilindar ali nisam strucan pa zato pitam.

    Vozim vrlo umereno, nema naglih kocenja, pregrevanja diskova itd... Auto je iz potpisa.

    Unapred hvala,

    Milan.
    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    #2
    Re: Trese kad koci - krive se diskovi???

    Za vibracije na kocenju krivac mogu biti biti i felna i guma i delovi trapa, ali kako se tebi problem resava ravnanjem diskova, bice da su ponovo krivi diskovi.
    Diskove, posebno najjeftinije, nije uopste tesko iskriviti, dovoljno da se jednom zagreju pa pokvase (bara, kisa....) i mogu zavrsiti krivi.

    Prekontrolisi trap, spone, kugle i ostalo i utvrdi da je to sve dobro. Zatim felne i gume (vidjao sam solidno krive Tigrice i Trayalke vec nakon 2-3 godine umerene voznje) pa vidi koliko ce ti novi diskovi trajati.
    work in progress

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Trese kad koci - krive se diskovi???

      Poslušaj i ćaletov predlog, ako čeljusti ne koče jednako obe strane, lako se pokrivi disk.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • passatCL
        CBC Veteran
        • 03.11.2007
        • 120
        • Nish

        #4
        Re: Trese kad koci - krive se diskovi???

        Trap je skoro sredjivan a posle sam uradio reglazu. Tako da se nadam da je to ok. Da li je moguce da felna nekako ne naleze lepo na disk i baca? Ponekad imam utisak da osecam kako malo baca volan kada ga lagano nategnem u levo ili desno(nemam servo). Jel kociona kljesta mogu lako da se provere?
        Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

        Comment

        • Uzelac
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2006
          • 1717
          • munZe

          #5
          Re: Trese kad koci - krive se diskovi???

          Originally posted by passatCL
          Trap je skoro sredjivan a posle sam uradio reglazu. Tako da se nadam da je to ok. Da li je moguce da felna nekako ne naleze lepo na disk i baca? Ponekad imam utisak da osecam kako malo baca volan kada ga lagano nategnem u levo ili desno(nemam servo). Jel kociona kljesta mogu lako da se provere?
          Sve je moguce, ali u slucaju da glavcina/disk i felna ne nalezu dobro, to bi treslo uvek, ne samo na kocenju.
          No, promeni gume napred/nazad pa ustanovi promenu, ako je bude.

          Btw. jedan primer, drugaru je auto, Skoda Fabia, tresla povremeno ali kada trese trese stalno. Proveravao gume, trap, felne, diskove da bi na kraju zamenio solju amortizera i time resio problem... :/
          work in progress

          Comment

          • Davor
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2005
            • 498
            • Novi Sad

            #6
            Re: Trese kad koci - krive se diskovi???

            Originally posted by passatCL
            Jel kociona kljesta mogu lako da se provere?
            Nije komplikovano,a to mozes i sam uraditi.Prvo skines tockove i postavis ga na klocne i skines klesta i neko iz auta nek ti priska pedalu kocnice polako i prati kako izlazi klip kako na jednoj strani tako i na drugoj,zatim uzmi dva veca kljuca(okasti 18 ili montiraca dva) i vrati klip nazad do kraja i prati nivo ulja za kocnice u posudi da se ne prelije),ako zapinje negde klip onda je ili potrosen ili je gumica pukla pa je usla voda i pravi otpor klipu,to treba sve lepo skinuti i razraditi i zameniti gumice i novo ulje za kocnice.

            Comment

            Working...
            X