Menjac F16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #16
    Odg: Menjac F16

    Nema sanse sa f13,5-stepeni da skines sa 4000 na 3000rpm...200-300rpm manje maximalno...iskreno:stavi sinteticko ulje u menjac postojeci,da ga zastitis i vozi...nije onaj u Riselshajmu lud sto je stavljao 4-stepena menjac...rastegljiviji motor po gradu(ides trecom,gde sa 5-stepeni,moras 2-gom) i manje trosi...nemoj ispravljati fabriku...druga stvar,ako ces da pravis menjac za brdski reli...vozi suzicu i ne brini brigu...

    Comment

    • ad26ki
      CBC Član
      • 22.12.2010
      • 66
      • Subotica

      #17
      Odg: Menjac F16

      Hvala svima na savetima,puno su mi pomogli.Ja sam mislio da bi petostepeni menjac mnogo vise postedeo motor mozda cak i smanjio potrosnju,medjutim iz vasih komentara vidim da bi to samo bio nepotreban trosak i na kraju razocaranje,zato hvala vam jos jednom na savetima.Pozdrav!

      Comment

      • chaboo
        CBC Veteran
        • 17.06.2012
        • 195
        • Beograd V.Mostanica
        • citroen C5 hdi

        #18
        Odg: Menjac F16

        Tih auta ima dosta pa ako mozes sedi u neki sa 5 brz. i probaj ga samo ce ti se kazati da li ima razlike.Legenda je napisao" ides trecom,gde sa 5-stepeni,moras 2-gom) i manje trosi" valjda je obrnuto na 5brz je treca "kraca" nego na 4brz sto znaci i da je jaca i sporija.Sto se tice ubacivanja nema prepravki cak i rucica moze da se "nabudzi" ali ovaj menjac sto si pomenuo od vektre ne moze jer su deblje poluosovine sto povlaci i glavcine itd, znaci nadji fabricki 5brz (moze i od ascone,kocke).I obavezno opelovo ulje za menjac
        Last edited by chaboo; 13.07.2012, 09:44.

        Comment

        Working...
        X