Tvrda kocnica golf 2 1.6 benz.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sssaaajjj
    CBC Član
    • 24.08.2012
    • 56
    • Siblje
    • mk3

    Tvrda kocnica golf 2 1.6 benz.

    ovako:radi se o tome da mi je kocnica na kolima tvrda i bas bas mora jako da se stisne da bi ukocila i to ukoci bas na samom kraju pedale..
    a plocice napred nove,gumice klipova nove,cilindri nazad novi,dobosi obradjeni,paknovi dobri,creva dobra..a kocnica i dalje tvrda...sta moze iti?,jel imao neki slicna iskustva?
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Glavni cilindar? Pokušaj, da odzračiš levi, ili desni prednji točak (kočioni cilindar). Mora, da poteče ulje i pedala lako propada. Da li je nakon opravke sistem odzračen? Da li se svi točkovi lako okreću, kad su kočnice otpuštene, ili neki točak blokira? Da li je ručna dobro podešena? Suviše zategnuta, ručna dovodi do zagrevanja doboša i stvaranja gasova - blokiranja zadnjih točkova. Podesiti ručnu i odzračiti cilindre. Moguće, da je peti cilindar neispravan, ili creva zapušena. Otpuštanjem ventila na zadnjim cilindrima, ulje mora da poteče, bez pritiskanja pedale kočnice.

    Comment

    • sssaaajjj
      CBC Član
      • 24.08.2012
      • 56
      • Siblje
      • mk3

      #3
      ozraceni su svi tockovi,i poteklo je ulje i to dosta, kad se ispustao vazduh propadala je kocnica,okrecu se lako,ni jedan ne koci,rucna dobro podesena,nije pretegnuta,peti cilindar nema...
      sad ne znam kako da proverim da li mi je servo bubanj ispravan?

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #4
        Originally posted by sssaaajjj View Post
        ... bas mora jako da se stisne da bi ukocila i to ukoci bas na samom kraju pedale...
        Zameni glavni kočioni cilindar!

        Koje godište, tip i gde je proizveden? Za ove krajeve, do `91 rađen je u TAS.

        Možda ti pomogne, ako nisi upoznat:

        1081-09.pdf (application/pdf Object)

        Comment

        • chaboo
          CBC Veteran
          • 17.06.2012
          • 195
          • Beograd V.Mostanica
          • citroen C5 hdi

          #5
          Najprostije sto mozes da proveris servo "bubanj" je da odmah po gasenju motora izvadis crevo iz njega mora da cujes vazduhzbog vakuma ako je ok ali naravno pre toga prvo proveri crevo i jednosmerni ventil od usisne grane do bubnja,znaci kad upalis auto i skines crevo sa bubnja stavi prst na kraj creva i moras da osetis povlacenje a zatim skini crevo isa usisne grane i povuci ustima sa strane koja ide na granu i mora da ide lako a onda duni treba da ne moze naravno crevo ne sme da pusta nigde.

          Comment

          • sssaaajjj
            CBC Član
            • 24.08.2012
            • 56
            • Siblje
            • mk3

            #6
            @Franjo 90 godiste je..nije TAS..valjda je nemac...e druze hvala za ovaj link..nasao sam ga pre i dosta je pomogao...
            e a taj ventil jednosmerni za vazduh mislim da nemam..ne verujem bas da zbog njega moze praviti problem..?a moram proveriti servo jer je glupo da menjam servo ili glavni dok ne utvrdim bas sta je...

            Comment

            • nele11
              Banovan
              • 23.09.2010
              • 47
              • https://t.me/pump_upp
              • RichardnugQZ

              #7
              kod caleta na lanciji je crkao vakum pa je bila tvdra kocnica

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Ali, nije normalno, da koči na kraju pedale! Da li si menjao ulje? I koje ulje je u sistemu?

                Jesi li siguran, da u tvojoj dvojci iz `90-te nema peti cilindar (regulator pritiska)? I on zna, da izaziva takve probleme.

                Nije problem ni revizija glavnog, ako nađeš set za opravku. A, nije teško naći polovan (repariran), u dobrom stanju, na još uvek postojećim, divljim auto otpadima.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  plocice napred nove,gumice klipova nove,cilindri nazad novi,dobosi obradjeni,paknovi dobri,creva dobra..a kocnica i dalje tvrda...
                  Plocice nove a diskovi,ko zna kakvi..gumice na klipovima zamenske i mozda se klipovi vracaju previse nazad..dobosi obradjeni a paknovi dobri,ostali stari???Cilindri nazad novi,sto ne znaci i da su i ispravni,mogu uvlaciti vazduh ako su sumnjivog kvaliteta.Pitanje kako je uradjeno osnovno podesavanje zadnjih paknova?Zbog neceg od ovoga je niska kocnica.Tvrda zbog:supljeg creva ka servu,neispravnog jednosmernog ventila,neispravnog serva,loseg zaptivanje izmedju glavnog i serva...sve u svemu,lici mi na bar dva problema od gore pomenutih.Procena stanja za glavni cilindar,hmm,tek kad se resi problem tvrdoce kocnice.

                  Comment

                  • sssaaajjj
                    CBC Član
                    • 24.08.2012
                    • 56
                    • Siblje
                    • mk3

                    #10
                    @Franjo menjao ulje Dot4 je u sistemu ,nema peti sigurno..
                    @Teca diskovi feroda plocice trw,ne vracaju mnogo,taman koliko treba da ne bi blokirali,novi paknovi stavljeni juridovi,dobro su nastelovani sigurno...jel mislis na ovo crevo da je busno?

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      ..izmedju ostalog,da to je crevo sa jednosmernim ventilom...ima jos jedno kratko sto se nastavlja na to.Kakva je rucna kocnica?Kopa li asfalt?

                      Comment

                      • sssaaajjj
                        CBC Član
                        • 24.08.2012
                        • 56
                        • Siblje
                        • mk3

                        #12
                        jel jednosmerni ventil ovo gde imaju ova dva izlaza za creva...a ima ono krace cini mi se da je gumeno koje ide na usisnu granu...pa solidna je...ne kopa bas,ali hvata dobro...

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #13
                          Sta se vama cini?Da li je to tvoj automobil ili pitas za nekog drugog?Ako vec zapitkujes,prvo pogledaj i pregledaj to na kolima sto ti je receno.A to jeste jednosmerni ventil.Ako su dobosi obradjeni a nisu mnogo zajedeni,stavljeni kvalitetni paknovi i izvrseno osnovno podesavanje,rucna mora da ubija,a ne ubija tako da eto jednog od mogucih problema.
                          Pokusavas da se igras sa kocnicama,stoga sam i malo drcniji...ili slusas pazljivo i radis kako ti se kaze ili odmah teraj kod majstora da to resi za pola sata

                          Comment

                          • sssaaajjj
                            CBC Član
                            • 24.08.2012
                            • 56
                            • Siblje
                            • mk3

                            #14
                            Moj je automobil..i za sebe pitam...ne igram se sa kocncama..majstor mi je sredjivao dobose i stelovao...a kola mi nisu tu trenutno,a pregledacu sve sto mi je rceno..provericu to za servo i da mi negde nje nek crevo puklo,ali ne bi trebalo..

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              ...majstor,majstor,...nemoj to vise pominjati,jer da on to jeste ne bi ti dozvolio da tako vozis

                              Ispusti ponovo vazduh na svim tockovima ali neka rucna sve vreme bude povucena.Kad zavrsis s tim odvi jednu po jednu sisu i neka prirodnim padom iscuri bar po desetak kapi ulja na svaku.Posle toga moras imati pedalu na samom vrhu(dok je jos uvek rucna zategnuta).Ako ne bude tako,postoji sumnja da nesto sa bubnjem serva ili glavnim ne valja.A ta creva proveri kako je objasnjeno.

                              Comment

                              Working...
                              X