U maju mesecu prošle godine, brzinomer na instrumen- tabli je počeo da se čudno ponaša. Naime, vozite na auto- putu 80-90, pokazivač zna da "padne na 20 ili čak na nulu, pa se ponovo vrati u "normalu". Tako je bilo nekih sedam dana, dok kasnije skazaljka nije ostala na nuli bez obzira koliko brzo išao.
Obzirom da sam auto održavao u servisu "Svilar" od kupovine auta, odmah sa se njima obratio za pomoć. Konstatovano je da se pokvario davač brzine (i pređene kilometraže) i da se pomenuti deo mora zameniti.
Tako je i urađeno, ali se problemi nastavljaju posle tri meseca (deo je imao garanciju godinu dana). Ponovo se obraćam servisu i oni pristaju da zamene deo u garantnom roku.
Sve to je funkcionisalo do pre petnaestak dana, kada je skazaljka ponovo počela da "luduje". Naime, isprva se skazaljka pomerala i na 120 u trenutku paljenja vozila, krenete u prvoj brzini, a ona pokaze 150, a kada brže vozite- često pada na nulu...
Ponovo odem u servis, oni me upute kod nekog majstora koji treba da utvrdi problem u instalaciji (jer im nije bilo jasno zašto se deo kvari). I to sam odradio, ali majstor nije pronašao anomalije.
Zatim me upućuju u "Komnenović" na dijagnostiku. Kada sam auto tamo odvezao, odmah pri prijem su mi naglasili da je davač ispravan i da postoji neki drugi problem. Dijagnostika je trajala skoro 4 sata, a kada je izašao iz radionice, majstor je doslovno dao ovu priču: "Davač je pokvaren, sumnjamo da je u pitanju instrumen- tabla i da ona pravi problem... Javićemo vam za par dana (?), pa ćemo videti šta dalje..."
Naravno, posle pet dana me zovu telefonom i striktno tvde da moram da promenim instrument- tablu.
E, ono što me čudi je sledeće: ako je dijagnostika rađena, zašto to nije moglo da se otkrije istog dana kada i dijagnostika, već se "čeka kao za laboratorijsku analizu" Da li je moguće da instrumentima za dijagnostiku potrebno par dana kako bi "konsolidovala" podatke, pa tek onda dala rezultat, ili se rezultat može dobiti odmah...
Baš zbog toga mi se čini da se, zbog nepoznavanja stvari "eksperimentiše", a to bi trebalo ja da platim...
Da li je neko od forumaša imao sličnih problema sa pomenutim davačem, a i ako ga je imao- kako ga je rešio...? U pitanju je opel- agila 1.2 sa eko tek motorom i 16v, a iz 2001.
Unapred hvala za odgovor!
Obzirom da sam auto održavao u servisu "Svilar" od kupovine auta, odmah sa se njima obratio za pomoć. Konstatovano je da se pokvario davač brzine (i pređene kilometraže) i da se pomenuti deo mora zameniti.
Tako je i urađeno, ali se problemi nastavljaju posle tri meseca (deo je imao garanciju godinu dana). Ponovo se obraćam servisu i oni pristaju da zamene deo u garantnom roku.
Sve to je funkcionisalo do pre petnaestak dana, kada je skazaljka ponovo počela da "luduje". Naime, isprva se skazaljka pomerala i na 120 u trenutku paljenja vozila, krenete u prvoj brzini, a ona pokaze 150, a kada brže vozite- često pada na nulu...
Ponovo odem u servis, oni me upute kod nekog majstora koji treba da utvrdi problem u instalaciji (jer im nije bilo jasno zašto se deo kvari). I to sam odradio, ali majstor nije pronašao anomalije.
Zatim me upućuju u "Komnenović" na dijagnostiku. Kada sam auto tamo odvezao, odmah pri prijem su mi naglasili da je davač ispravan i da postoji neki drugi problem. Dijagnostika je trajala skoro 4 sata, a kada je izašao iz radionice, majstor je doslovno dao ovu priču: "Davač je pokvaren, sumnjamo da je u pitanju instrumen- tabla i da ona pravi problem... Javićemo vam za par dana (?), pa ćemo videti šta dalje..."
Naravno, posle pet dana me zovu telefonom i striktno tvde da moram da promenim instrument- tablu.
E, ono što me čudi je sledeće: ako je dijagnostika rađena, zašto to nije moglo da se otkrije istog dana kada i dijagnostika, već se "čeka kao za laboratorijsku analizu" Da li je moguće da instrumentima za dijagnostiku potrebno par dana kako bi "konsolidovala" podatke, pa tek onda dala rezultat, ili se rezultat može dobiti odmah...
Baš zbog toga mi se čini da se, zbog nepoznavanja stvari "eksperimentiše", a to bi trebalo ja da platim...
Da li je neko od forumaša imao sličnih problema sa pomenutim davačem, a i ako ga je imao- kako ga je rešio...? U pitanju je opel- agila 1.2 sa eko tek motorom i 16v, a iz 2001.
Unapred hvala za odgovor!
Comment