Problemi sa Agilom 1.2 v16 ecotec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klodovik
    CBC Član
    • 19.01.2012
    • 37
    • Zemun

    Problemi sa Agilom 1.2 v16 ecotec

    U maju mesecu prošle godine, brzinomer na instrumen- tabli je počeo da se čudno ponaša. Naime, vozite na auto- putu 80-90, pokazivač zna da "padne na 20 ili čak na nulu, pa se ponovo vrati u "normalu". Tako je bilo nekih sedam dana, dok kasnije skazaljka nije ostala na nuli bez obzira koliko brzo išao.
    Obzirom da sam auto održavao u servisu "Svilar" od kupovine auta, odmah sa se njima obratio za pomoć. Konstatovano je da se pokvario davač brzine (i pređene kilometraže) i da se pomenuti deo mora zameniti.
    Tako je i urađeno, ali se problemi nastavljaju posle tri meseca (deo je imao garanciju godinu dana). Ponovo se obraćam servisu i oni pristaju da zamene deo u garantnom roku.
    Sve to je funkcionisalo do pre petnaestak dana, kada je skazaljka ponovo počela da "luduje". Naime, isprva se skazaljka pomerala i na 120 u trenutku paljenja vozila, krenete u prvoj brzini, a ona pokaze 150, a kada brže vozite- često pada na nulu...
    Ponovo odem u servis, oni me upute kod nekog majstora koji treba da utvrdi problem u instalaciji (jer im nije bilo jasno zašto se deo kvari). I to sam odradio, ali majstor nije pronašao anomalije.
    Zatim me upućuju u "Komnenović" na dijagnostiku. Kada sam auto tamo odvezao, odmah pri prijem su mi naglasili da je davač ispravan i da postoji neki drugi problem. Dijagnostika je trajala skoro 4 sata, a kada je izašao iz radionice, majstor je doslovno dao ovu priču: "Davač je pokvaren, sumnjamo da je u pitanju instrumen- tabla i da ona pravi problem... Javićemo vam za par dana (?), pa ćemo videti šta dalje..."
    Naravno, posle pet dana me zovu telefonom i striktno tvde da moram da promenim instrument- tablu.
    E, ono što me čudi je sledeće: ako je dijagnostika rađena, zašto to nije moglo da se otkrije istog dana kada i dijagnostika, već se "čeka kao za laboratorijsku analizu" Da li je moguće da instrumentima za dijagnostiku potrebno par dana kako bi "konsolidovala" podatke, pa tek onda dala rezultat, ili se rezultat može dobiti odmah...
    Baš zbog toga mi se čini da se, zbog nepoznavanja stvari "eksperimentiše", a to bi trebalo ja da platim...
    Da li je neko od forumaša imao sličnih problema sa pomenutim davačem, a i ako ga je imao- kako ga je rešio...? U pitanju je opel- agila 1.2 sa eko tek motorom i 16v, a iz 2001.
    Unapred hvala za odgovor!
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    autoelektricar koji radi kod Paje Komnenovica je vrhunski strucnjak za opelova vozila. neverujem daje pogresio u dijagnostici kvara.

    Comment

    • klodovik
      CBC Član
      • 19.01.2012
      • 37
      • Zemun

      #3
      Ovo može a bude tačno, ali ne mora. Čoveka ne poznajem, pa neću to ni da komentarišem, ali mi nekako nije jasno da auto bude toliko dugo u radionici, da (kada ga isteraju iz radionice) nisu sigurni šta se dešava, pa me tek posle četiri- ped dana nazovu i kažu da predpostavljaju da je to kvar...
      Šta ako nije...? Moram da platim deo (koji ni malo nije jevtin, tačnije preko 200 evra bez ugradnje), a može da se posle izvesnog vremena- ponovi cela priča. Šta onda...daš pare, a problem se ponovi iako je dijagnostika rađena.
      Na kraju ću auto oterati u autopromet koji je takođe ovlašćen servis, tamo odraditi dijagnostku (jer oni kada to rade, obavezno napismeno napišu vrstu kvara i daju predračun tako da stranka istog momenta može i da odluči da li da radi popravku ili ne.
      Uostalom, akoedan servis nije siguran, onda je pametno pitati i na drugom mestu, zar ne...?
      U svakom slučaju- hvala na odgovoru...!

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        autopromet je imao odlicnog autoelektricara ali je taj presao u Toyotu. ili senzor brzine ili instrument tabla?

        Comment

        Working...
        X