Audi A4 2.0 TDI 2009 MULTITRONIC PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srlex
    CBC Početnik
    • 06.10.2013
    • 5
    • Brcko
    • Audi A4

    Audi A4 2.0 TDI 2009 MULTITRONIC PROBLEM

    Pozdrav svima,

    Kao to vidite u naslovu, u pitanju je Audi A4 2.0 TDI sa 143 KS, i Multitronic automatskim mjenjacem.
    Problem je sledeci: Auto je pocelo da ima sitne trzaje kad se da gas malo i krece da ubrzaje od 20 kmh do 50 kmh.
    Posle na vecoj brzini je sve ok. Samo u toj plazi brzina budu trzaji.

    Ako neko poznaje kako funkcionise Multitronic mjenjac tj. CVT, bio bih mu zahvalan da pojasni sta bi to moglo da bude.
    Koje su mane tog mjenjaca? Sta mu najpre strada? Popravlja li se? Kako se vrsi zamena ulja?

    Unapred hvala
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    najverovatnije imas problem sa motorom a ne menjacom. cvt vrsi prenos snage preko dva varijatora I nazubljenim metalnim kaisom.pretpostavljam da je menjac ZF CVT.

    Comment

    • Srlex
      CBC Početnik
      • 06.10.2013
      • 5
      • Brcko
      • Audi A4

      #3
      Ok. A kako objasnjavas da se to uvek desi u istoj plazi brzine?
      Desi se tacno kad auto ubrzava polako a mjenjac smanjuje obrtaje istovremeno.
      Auto ne prijavljuje nikakvu gresku.
      Ako bi bio mjenjac u pitanju, jel to znaci da bi stalno trebao da trza, ne bitno kojom brzinom idemo?

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        pre mislim dase to dogadja na odredjenom broju obrtaja motora I nema veze sa menjacem. pogledaj na dijagnostici VCDS korekciju ubrizgavanja goriva na diznama. taj problem sa trzanjem ima VAG I sa manuelnim menjacem.

        Comment

        • Srlex
          CBC Početnik
          • 06.10.2013
          • 5
          • Brcko
          • Audi A4

          #5
          Originally posted by vladaomega View Post
          pre mislim dase to dogadja na odredjenom broju obrtaja motora I nema veze sa menjacem. pogledaj na dijagnostici VCDS korekciju ubrizgavanja goriva na diznama. taj problem sa trzanjem ima VAG I sa manuelnim menjacem.
          Ok. A sta onda? Sta tu treba da vidim tacno a sta da se koriguje?
          Sta da kazem majstoru sta da trazi/uporedi/ispravi?

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #6
            treba da proveris ispravnost dizni.netreba ti nista da govoris majstoru nego nadji pravog majstora koji ce tebi reci u cemu je problem,sta treba da se uradi i problem resi I koliko to kosta. glupo je da musterija treba da objasnjava mojstoru kako da mu popravi automobile.zasto je onda majstor?

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by vladaomega View Post
              ... ne treba ti ništa da govoriš majstoru, nego nađi pravog majstora...
              Sa dobrom dijagnostikom, jer ne bih isključio, da imaš problem sa kompjuterom mjenjača. Na to navodi činjenica, da urađena dijagnostika nije pokazala nikakvu grešku sa ecu motora.

              Kada je poslenji put servisiran mjenjač! Kontrola stanja ulja i zamjena? Senzori i stanje sistema kočenja? Snimiti stanje u toku vožnje.

              Comment

              • Srlex
                CBC Početnik
                • 06.10.2013
                • 5
                • Brcko
                • Audi A4

                #8
                Mjenjac je uredno servisiran svakih 60 000 km. Samo servise nisam uvek ponistavao na bord komp.
                A kakve veze ima sistem kocenja?

                Comment

                • vladaomega
                  CBC Senator XXL
                  • 11.10.2010
                  • 484
                  • beograd

                  #9
                  nema nikakve veze kocnice sa trzanjem u voznji. kad je menjan filter goriva?

                  Comment

                  • ada
                    CBC Senator XXL
                    • 04.06.2005
                    • 2375
                    • Novi Sad
                    • Svasta nesto

                    #10
                    Iz nekog malog iskustva ako ima preko 150000km onda bi po simptomima trebao da je otisao MEHO. Barem ga tako zovu u servisu. Kada krećeš ako ima blagi udarac onda ti je to problem. Cirka 700000 dinara.
                    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                    Comment

                    • vladaomega
                      CBC Senator XXL
                      • 11.10.2010
                      • 484
                      • beograd

                      #11
                      mehatronik ima DSG menjac a ovo je CVT nema veze jedno sa drugim

                      Comment

                      Working...
                      X