Audi 100 C4, Kako Kontrolisati Ulje u Automatskom Menjacu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srbin001
    CBC Član
    • 25.09.2010
    • 86
    • Srbija

    Audi 100 C4, Kako Kontrolisati Ulje u Automatskom Menjacu?

    PozZ Svima,
    imam jednu dilemu, ili bolje receno trilemu, jer svako ima neki svoj nacin interpretacije price kada se radi o ovoj temi, cak i vise mehanicara ima vise stavova.

    Smatram da je ovo VEOMA ozbiljna stvar kada je u pitanju automatski menjac i da bi trebalo pojasniti nama vlasnicima vozila sa automatskim menjacem kako da proveravamo, tj kontrolisemo nivo ulja u menjacu.

    - Neko kaze da se jednostavno izvuce merac i prekontrolise.
    - Neko kaze da se uradi to isto ali kada je motor startovan
    - Neko kaze da treba da se startuje motor povuce rucna kocnica ubaci u DRIVE i onda premeri
    - Neko kaze da treba da se startuje motor povuce rucna kocnica ubaci u RIKVERC i onda premeri

    Ja zaista ne znam, a kako i sam nisam pronasao jasan, tacan i konrektan odgovor, molim ljude koji zaista znaju da se ukljuce u temu i objasne:

    Kako se proverava, tj kontrolise nivo ulja u automatskom menjacu, konkretno za moje vozilo (audi 100 c4, 2.3 / 98kw / 5 cilindara / automatik) ili je princip isti na svim menjacima ovoga tipa?

    Unapred se zahvaljujem na odgovorima i objasnjenjima!
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #2
    Za tvoj automobil ne znam kako se tacno meri kolicina ulja u automatskom menjacu.
    Posto sam to napisao, mogu da kazem kako se meri na nekom drugom.

    Radna temperatura motora, menjac u polozaju P i proveris nivo ulja na meracu.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • srbin001
      CBC Član
      • 25.09.2010
      • 86
      • Srbija

      #3
      Ali kada je rucica menjaca u "P", menjac ne vrti turbinu i potpuno je isto da li motor ugasen ili upaljen u tom slucaju ?!
      Isti nivo ulja pokazuje, probano na mom vozilu, na w124 i na w202..

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        uvek vrti turbinu jer je srafovima vezana direktno za zamajac. pravilno merenje ulja je kad motor radi.zagrejan na 80c ,polozaj rucice menjaca u p ili n. na nekim vozilima na samoj sipci meraca pise idle in P ili idle in N . Sa ugasenim motorom uvek pokazuje nivo ulja preko maximuma

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by Chubbs View Post
          Radna temperatura motora, menjač u polozaju P i proveriš nivo ulja na meracu.
          I kod lagune isto! Nisam siguran, da će pokazati isti nivo, jer je pri isključenom motoru - isključen i distributor. Prilikom zamene ulja, uključena je i dijagnostika, radi kontrole podešavanja, korekcije i unošenja podataka o izvršenom servisu.

          Prema Service Manual, merenje i dolevanje ulja, vrši se sa upaljenim motorom: merač s jedne strane za merenje na 40C a sa druge na 80 C.

          Comment

          • srbin001
            CBC Član
            • 25.09.2010
            • 86
            • Srbija

            #6
            Hvala puno na odgovorima!

            Comment

            Working...
            X