Pozdrav drugari, doslo vreme da i ja potrazim pomoc. U pitanju je moj privatni auto zvani ženomobil, Audi a4 2.0 benzin(alt) 2003. god.sa automatskim bezstepenim CVT(multitronic) menjacem.
Problem je sa menjacem, naime kada je hladan krece iz mesta bez gasa cim se pusti kocnica, medjutim kada se pritisne pedala kocnice nastavlja silovito da vuce napred(ili nazad) sve dok ga na silu ne izbacim u N i pritom zestoko poskoci ceo auto. Sto je spoljna temperatura niza problem je izrazeniji.
Kako se ulje u menjacu zagreva menjac radi sve bolje i radi idealno sve dok temperatura ulja ne dostigne nekih 80-ak stepeni. Tada se prilikom kretanja iz mesta desava da nece da krene kada se stavi u D ili R i pusti kocnica dok se ne doda malo jaci gas, onda u trenutku ukopca i silovito krene uz jak udarac.
Imam utisak da kada je jako zagrejan auto slabije ubrzava, tj. kao da menjac proklizava. Napominjem da u bilo kom temperaturnom opsegu menjac savrseno salta, strogo na vreme i veoma tiho i mekano.
Do sada je za nekih 10.000 km koliko je kod nas promenjeno ulje 4 puta, uvek je sipano CVT ulje, prvi put mannol, zatim swag, OE audi I sada OE nissan cvt i postovana je komplet procedura prilikom zamene.
Uradjena je adaptacija menjaca VAG COM-om na kanalu 10 i 11 i prosla je bez problema bez obzira sto postoji konstantna greska vezana za menjac.
Cod greske je 18150(p1749) Clutch torque adapaption limit obtain.
Ako neko nesto zna molim za pomoc dok nisam pobesneo i prodao ga posto-zasto.
Problem je sa menjacem, naime kada je hladan krece iz mesta bez gasa cim se pusti kocnica, medjutim kada se pritisne pedala kocnice nastavlja silovito da vuce napred(ili nazad) sve dok ga na silu ne izbacim u N i pritom zestoko poskoci ceo auto. Sto je spoljna temperatura niza problem je izrazeniji.
Kako se ulje u menjacu zagreva menjac radi sve bolje i radi idealno sve dok temperatura ulja ne dostigne nekih 80-ak stepeni. Tada se prilikom kretanja iz mesta desava da nece da krene kada se stavi u D ili R i pusti kocnica dok se ne doda malo jaci gas, onda u trenutku ukopca i silovito krene uz jak udarac.
Imam utisak da kada je jako zagrejan auto slabije ubrzava, tj. kao da menjac proklizava. Napominjem da u bilo kom temperaturnom opsegu menjac savrseno salta, strogo na vreme i veoma tiho i mekano.
Do sada je za nekih 10.000 km koliko je kod nas promenjeno ulje 4 puta, uvek je sipano CVT ulje, prvi put mannol, zatim swag, OE audi I sada OE nissan cvt i postovana je komplet procedura prilikom zamene.
Uradjena je adaptacija menjaca VAG COM-om na kanalu 10 i 11 i prosla je bez problema bez obzira sto postoji konstantna greska vezana za menjac.
Cod greske je 18150(p1749) Clutch torque adapaption limit obtain.
Ako neko nesto zna molim za pomoc dok nisam pobesneo i prodao ga posto-zasto.
Comment