E39 sistem protiv proklizavanja i abs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    E39 sistem protiv proklizavanja i abs

    Interesuje me na e39, 520i, kako se ukljucuje i iskljucuje sistem protiv proklizavanja? Jel on stalno radi, kako to signalizira i sl. Mislim, calov auto to ima, ali je sinoc uspeo da se zavrti i zavrsi u kanalu, na svu srecu bez posledica.
    Little help bout this........

    P.S. Ja znam kako da zarotiram zadnju vucu he he ... a i onaj bilbord zna da znam... shmrc moj c180, gone....
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Imas li dugme ASC+T ili DSC ispod bord kompjutera?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • StreetRacerCA
      CBC Senator
      • 11.06.2006
      • 238
      • Čačak
      • Škoda Fabia II 1.6 TNG

      #3
      ne. imam samo onaj simpa trouglic
      Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

      Comment

      • nele22
        CBC Veteran
        • 22.10.2005
        • 111
        • BIH , okolina Modrice

        #4
        Pored pepeljare,na srednjoj konzoli imas dugme na kojem pise ASC (ili pored dugmeta).
        Kada upalis auto i pritisnes dugme ASC je iskljucen , sto ti signalizira lampica na instrument tabli koja sija kad je neaktivan.E tad BMW guzva asfalt pod sobom i pita jel' ima jos.Tad vuku oba tocka podjednako(SPEROVAN DIFERENCIJAL).Kad ga ponovo pritisnes ASC se ukljucuje i lampica prestaje da svetli,i pali se to jest trepce kada auto pocne da proklizava,pri cemu se snaga naizmenicno prebacuje sa jednog tocka na drugi,kada senzori beleze neprestano proklizavanje automatski dolazi do smanjivanja gasa i dolazi do gasenja auta,na koji nacin neznam,ali pretpostavljam da prekida struju na svecicama (na benzincima) dok na dizelima verovatno prekida ubrizgavanje na pojedinim diznama.
        Tako je bar kod mene na 7-ici.
        Javi da li si pronasao ovaj taster.
        Samo polako i pun gas ! ! !

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Spreovan diferencijal...

          Prvo kod diferencijala sa sperom nikad ne vuku oba tocka podjednako, makar ne kod BMW-ovih diferencijala. BMW-ovi sperovi obicno prebacuju do 25% viska snage na drugi tocak. Dakle, ne vuku oba podjednako.

          Drugo, ASC nikad nije isao na auta koja u isto vreme imaju i sper. Ili sper ili ASC. Sto znaci kad iskljucis ASC, kad tocak krene da kliza, kliza samo jedan, kao i svaki drugi otvoreni diferencijal. kada je ASC ukljucen, motor sece snagu kada jedan tocak krene da kliza. Nema prebacivanja snage sa jednog na drugi tocak, nista slicno.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • StreetRacerCA
            CBC Senator
            • 11.06.2006
            • 238
            • Čačak
            • Škoda Fabia II 1.6 TNG

            #6
            Originally posted by nele22
            Pored pepeljare,na srednjoj konzoli imas dugme na kojem pise ASC (ili pored dugmeta).
            Kada upalis auto i pritisnes dugme ASC je iskljucen , sto ti signalizira lampica na instrument tabli koja sija kad je neaktivan.E tad BMW guzva asfalt pod sobom i pita jel' ima jos.Tad vuku oba tocka podjednako(SPEROVAN DIFERENCIJAL).Kad ga ponovo pritisnes ASC se ukljucuje i lampica prestaje da svetli,i pali se to jest trepce kada auto pocne da proklizava,pri cemu se snaga naizmenicno prebacuje sa jednog tocka na drugi,kada senzori beleze neprestano proklizavanje automatski dolazi do smanjivanja gasa i dolazi do gasenja auta,na koji nacin neznam,ali pretpostavljam da prekida struju na svecicama (na benzincima) dok na dizelima verovatno prekida ubrizgavanje na pojedinim diznama.
            Tako je bar kod mene na 7-ici.
            Javi da li si pronasao ovaj taster.
            a da. jeste pise lepo asc e sad mi nikako nije jasno, sudeci po tvom opisu, meni je asc uvek do sad bio ukljucen, i par puta sam ga ja potapao i primetio sam da je treperila zuta lampica u tim trenucima, sto je jos jedna potvrda da je to ukljuceno. zato mi nije jasno kako sam uspeo da zanesem auto na otvorenom putu, u blagoj krivini, i to nisam isao mnogo brzo, oko 60. jeste da je padao sneg, al opet...sa meckom, bez kontrole proklizavanja mi se to nije desavalo....zato i jesam zavrsio u jarku, odrao sam levi prag, i nesto cangrlja iz zadnjeg dela, oko tockova....sutra ide kod majstora, pa cu da vidim sta se desava.
            Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              ASC jeste dobar sistem ali inercija je cudo. Osim toga, sistem ima funkciju sistema protiv proklizavanja i kotrole stabilnosti (doduse samo na zadnjoj osovini) i nema funkciju osim ako ne drzis pritisnut gas Dakle, uletis bez gasa u klizavu krivinu, ASC tu ne pomaze,
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                206 je lepo objasnio a ja cu dodati da svakako ima kombinacija spera +ASC-a, kao i da kod benzinca motor sece gorivo a ne struju.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  OK, moguce da ima i neka varijanta sper+ASC, nisam znao, znam da je kod M3 ili-ili, ne moze oboje - ali poentu price ne menja.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • nele22
                    CBC Veteran
                    • 22.10.2005
                    • 111
                    • BIH , okolina Modrice

                    #10
                    Ili moj primerak BMW-a ima poseban ASC u odnosu na ostale, ili Vi gresite.
                    Po 206 opisu(da uvek jedan tocak kad se speruje dif vuce vise od drugog) bih ja trebalo da osetim da mi auto kada iskljucim ASC povuce u jednu stranu, a ustvari ostavlja potpuno isti trag bez povlacenja u bilo koju stranu, osim kada bas zelim da ga okrenem u mestu pa smotam volan.
                    Kod mene kad je ASC ukljucen senzori registruju proklizavanje nekog od tockova i desava se tacno onako kako sam to opisao u prethodnom postu,inace sam imao priliku da osetim kako ASC funkcionise pri brzini od oko 115km/h na ravnom putu po kisnom vremenu naletis na vodu,sreca moja da sam imao tako nesto na autu inace mozda sad ovo ne bih pisao,a mozda i bih ali iz invalidskih kolica.

                    @ M

                    Kako objasnjavas da se auto ugasi i na plin(obican LOV-ECO)?
                    To mi se ne uklapa u pricu o prekidu dovoda goriva.

                    @ StreetRacerCA

                    Verovatno te je zeznuo raspored tezine na prednjoj i zadnjoj osovini na BMW-u i MERCEDESU.
                    A moguce je da su sktarili na opremi,manji broj senzora kojekakvih.
                    Evo mog primera od juce, vozim od NOVOG SADA uz iriski venac temperatura na displeju pokazuje -2,5C ,vlazan put verovatno posoljen kroz Z krivine prolazim sa 40-50 km/h a lampica od ASC-a trepce ko po..izdela . BMW se blago zanosi gde ja reagujem oduzimanjem gasa dok se ne ispravi pa opet po gasu,sa leve trake ti se svi sklanjaju sem pojedinaca koji misle jos je on daleko nece on mene tako lako stici,e onda zbog takvih moras da kocis jer nece da se sklone.Kod mene trepce i kada bocno proklize.

                    Izvinite na ovolikom DAVLJENJU !!!
                    Samo polako i pun gas ! ! !

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Originally posted by nele22
                      @ M

                      Kako objasnjavas da se auto ugasi i na plin(obican LOV-ECO)?
                      To mi se ne uklapa u pricu o prekidu dovoda goriva.
                      Ne mogu to da objasnim...ne znam zasto ti se to desava.....ali motor sece dizne (provereno) a i logicno jer sigurno nece da baca gorivo i spira cilindar....zamisli da kada proklizava on sipa gorivo ko lud....i kako bi taj motor sastavio posle kada treba da nastavi sa radom.....pobrljavio bi skroz

                      Jedino da sece i jedno i drugo ali nema razloga (ko zna mozda dopunjuje akumulator )
                      Lako je barem proveriti.....imas kontrolu proklizavanja na plinu ili ne?....ne da li signalizira lampicom vec imas li je zaista ili ne?
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Originally posted by nele22
                        Ili moj primerak BMW-a ima poseban ASC u odnosu na ostale, ili Vi gresite.
                        Po 206 opisu(da uvek jedan tocak kad se speruje dif vuce vise od drugog) bih ja trebalo da osetim da mi auto kada iskljucim ASC povuce u jednu stranu, a ustvari ostavlja potpuno isti trag bez povlacenja u bilo koju stranu, osim kada bas zelim da ga okrenem u mestu pa smotam volan.
                        E da ne bismo nagadjali sta imas sta nemas u autu, trebalo bi znati da li imas ili nemas sper, pre svega - iskljuci ASC pa lepo "potpisi" auto, i vidi koliko tockova ostavlja trag, samo jedan ili oba.

                        Inace princip rada kada se "speruje diff" (jako gadan termin, ali hajde...) je upravo suprotan onome sto si napisao, kada je sper neaktivan ( ili ga nema) onda jedan tocak vuce vise od drugog i auto pri "potpisivanju" i proklizavanju na "baca" **** na stranu i ravnomerno vuce napred, ako uspe uopste da povuce...Kada sper radi oba tocka pokusavaju da izjednace silu vuce, te dolazi do "setanja" zadnjeg kraja ali auto ce ipak lakse vuci napred. Upravo ako auto ravnomerno vuce napred bez zanosenja sa iskljucenim ASC-om pokazuje da 99% nemas sper.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • nele22
                          CBC Veteran
                          • 22.10.2005
                          • 111
                          • BIH , okolina Modrice

                          #13
                          @ M

                          Ima kontrolu proklizavanja na plinu,zato mi i nije jasno kako to da sece gorivo,moguce da sece i struju i gorivo jer ne vidim drugo objasnjenje. Recimo kreces iz mesta po ledu dodas gasa proklizavaju ti tockovi i ako proklizavanje ne prestane na malom gasu,auto se ugasi.
                          Siguran sam da ima ASC na plinu posto vozim samo na plin,blokirala mi pumpa za benzin u rezervoaru.Povukla kojekakvog dobrog goriva i umrla.

                          @ 206

                          Trag ostaje podjednak od oba tocka,kad je ASC iskljucen. To jest IMA SPER (sto sam i napisao:ustvari ostavlja potpuno isti trag bez povlacenja u bilo koju stranu ali se nisam dobro izrazio,nikad mi pismeni deo nije isao kako treba) sorry very.
                          Samo polako i pun gas ! ! !

                          Comment

                          • shonegti
                            CBC Član
                            • 30.06.2006
                            • 58
                            • Beograd

                            #14
                            mislim da je 206 upravu da
                            asc i sper bmw ne ugradjuje zajedno. mislim da je jeftinije da naprave asc, dsc nego sper.
                            medjutim ja imam dodatno pitanje.
                            prijatelj iz nemacke ima 535i 89to automatik i ima ASC.
                            kakva je to kombinacija? evo slike


                            Comment

                            • nele22
                              CBC Veteran
                              • 22.10.2005
                              • 111
                              • BIH , okolina Modrice

                              #15
                              Koliko sam upoznat ovaj moj BMW je izasao iz fabrike bez oznaka kao sto su 730i, u saobracajnoj mi pise tip 7/1 ,godiste po broju sasije je 4/1991,ima fabricku klimu a ima i siber (sto obicno ne ide jedno s drugim), i cuo sam da je auto nekada bio KOLETOV MK.
                              Da bi auto izasao iz fabrike bez oznaka koliko sam cuo morao si da platis oko 20-30% vise od cene,ali si zato mogao da biras sta sve zelis od opreme.
                              A cuj za 20-30% tadasnje cene,su trebali da daju i dve nemice iz snova.
                              Samo polako i pun gas ! ! !

                              Comment

                              Working...
                              X