pored ostalih problema i zajebancija, ono sto me nervira , ne samo kod Forda vec i kod svih novih automobila, je da u 21 veku totalnog interneta i informacija, ovde imamo uporno sakrivanje i UCENU vlasnika automobila; maltene ce traziti novac da ti kazu koji benzin odgovara za auto, pa kad su uveli umesto 96 oktanskog bleifrai bezolovnog benzina nove 2 vrste, 95 okt bezolovni i 98 okt super bezolovni niko nece konkretno ni oko toga da kaze koji je bolji za koje automobile; kupujemo mi 98okt, kad juce ja vidim vlasnik Ford Ka i to 2 godine noviji od moje Fiesta ( s istim motorom) toci covek 95 oktana i kaze problema nemam..
Problem s Ford termometrom za motor sa velikom oznakom lucnom skalom NORMAL mi se prvi put javio kad sam menjao rashladnu tecnost u jednom obicnom servisu; nakon zamene rashladne tecnosti hoce majstor da auto postigne radnu temperaturu i da ukljuci ventilator, a ono nikako; iz skale ne mozes da otkrijes kolika je temperatura, pipa on creva i vec poceo da mi tvrdi da mi ventilator neradi..
konacno je ventilator ukljucio, ali ko zna koja je bila temperatura, a navodno je gornja granica skale 120 oC ??;
dali neko zna gde mogu da nadjem usporedbu za svako slovo oznake
" NORMAL" koja je temperatura ?
- kod nekih drugih automobila (Peugeot, Citroen) vec neki privatni servisi rade zamenu standardnog termostata sa drugim , pogodnijim za "nase" uslove; Ford nije turazan, medjutim vidim da je hauba izolovana a to je karakteristicno za automobile severnih drzava, "tzv RUSKE automobile";
- ima li neko vise informacija o toj problematici ?
Problem s Ford termometrom za motor sa velikom oznakom lucnom skalom NORMAL mi se prvi put javio kad sam menjao rashladnu tecnost u jednom obicnom servisu; nakon zamene rashladne tecnosti hoce majstor da auto postigne radnu temperaturu i da ukljuci ventilator, a ono nikako; iz skale ne mozes da otkrijes kolika je temperatura, pipa on creva i vec poceo da mi tvrdi da mi ventilator neradi..
konacno je ventilator ukljucio, ali ko zna koja je bila temperatura, a navodno je gornja granica skale 120 oC ??;
dali neko zna gde mogu da nadjem usporedbu za svako slovo oznake
" NORMAL" koja je temperatura ?
- kod nekih drugih automobila (Peugeot, Citroen) vec neki privatni servisi rade zamenu standardnog termostata sa drugim , pogodnijim za "nase" uslove; Ford nije turazan, medjutim vidim da je hauba izolovana a to je karakteristicno za automobile severnih drzava, "tzv RUSKE automobile";
- ima li neko vise informacija o toj problematici ?
Comment