na svakih 60.000km...auto sporije salta,itd...e sada prica se o nekom ulju plave boje,jebiga ima li to negde van audi servisa i zna li neko tacan podatak?
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
cek cek, klasican automatik 5 brzina sa tiptronik opcijom ili sve to + Sport drive. neki ga zovu steptronik a kolko je to tacno ne znam. ono sto znam jeste da je loodilo fora kad se ubaci u taj Sport mode. puni do max. brzine bez cimanja i opadanja obrtaja. el tvoj takav?
znaci to je taj, najnoviji sto su napravili. ono sto znam jeste da ima lance unutra a koje ulje se mece mogu da proverim ali tek u ponedeonik pa ako do tada ne bude kasno javljam.
poz
najnoviji je multitronic a ima i dsg...
ovaj je normalan automatik plus "s" modei mogucnoscu saltanja manuelno i preko volana na + i - tipke...
staje 9 litara i kosta u servisu oko 70-90 eura litra..svugde gde smo trazili pise specijal audi ulje,i nema podataka sta je..dousnici kazu da je plave boje,e sad nam treba tacan podatak ...inace nema meraca koliko ima ulja u menjacu vec se gleda preko software koliko ima i koliko si napunio..
trebalo da se menja na 60000km ali rodjak prevalio skoro 80000 i vec se primecuje da sporije salta i na vise i na nize brzine..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
pazi vamo... sad sam pricao sa decakom koji vozi A6 1.9TDI sa multitronic menjacem tj ovaj o kome sam ja pisao. kaze da ima 5 brzina + s mode. U njega ide neko ulje zute boje i menja se na 100k. Daj VIN da nadjemo koje ulje ide u taj menjac.
poz
Po VAG normativima ulje u tiptroniku je "vecno". Svoje sam menjao 2 puta i zadovoljan sam(trzao je iz D u R).
Mora da menja ulje menjaca,filter,zaptivku filtera,zaptivku kartera. Filter najbolje da promeni da bi izbacio svo ulje iz menjaca. Najbolje da mu rade na ovlastenom servisu. Nije lose promeniti i zaptivku cepa/srafa kartera.
Ulje za menjac je Esso LT 71141, VAG dozvoljava i Valvoline MERCON V
Evo ti link na sajt od mog poznanika gde je procedura detaljno opisana
pazi vamo... sad sam pricao sa decakom koji vozi A6 1.9TDI sa multitronic menjacem tj ovaj o kome sam ja pisao. kaze da ima 5 brzina + s mode. U njega ide neko ulje zute boje i menja se na 100k. Daj VIN da nadjemo koje ulje ide u taj menjac.
poz
evo ga VIN:
wauzzz4f05n002807
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
evo vako, pored VIN treba i broj menjaca ali da se ne bi jurili sada ja sam naso oba tipa tj od GN 4000597 pa na dalje ide ulje G 055005A2 (zuto) i od GN 95253 pa nadalje ide G 055126A2 (plavo).
stare li teme...za touarega v6 3.0tdi tiptronic, znaci 6 brzina+S mod definitvno se ulje ne menja? u servisnoj nema nista o tome, jel se nivo proverava preko dijagnostike, a zamena samo ako sporije salta ili trza, ovaj u mene salta skroz ok?
bez obzira na lifetime ulje se MENJA...pošto je procedura specifična i traži dijagnostičku opremu obaviti je u servisu...ušteda moguća na kupovini odgovarajućeg ulja poznatog proizvođača,al treba biti siguran šta staviti...
Comment