da li cu imati problem ako izbacim katalizator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VladaR
    CBC Veteran
    • 28.01.2008
    • 134
    • Grocka

    da li cu imati problem ako izbacim katalizator?

    Radi se o W124 230 CE. Zastitni lim na katalizatoru sam vario nekoliko puta i stalno otpada. Planirao sam da totalno izbacim kat. ali su mi neki rekli da nece biti dobro zbog motora. Na kat. ne vidim nikakvu sondu tako da sam zakljucujem da ne bi bilo problema ako leti napolje. U pravu sam? Jos nesto - na 3000 obrtaja STALNO se osecaju vibracije i lim katalizatora tada zvrci kao lud - da li je u pitanju kat. ili nesto drugo? Motor je ODLICAN. I zasto bas na 3000 obrtaja se desava to? Ispod je sve ok i preko 3200 je sve ok. ...??? Izludjuje me vec duze vreme, ali cale mi govori da ne cackam nista "jer je motor odlican, a fabrika je predvidela da auto treba da ima taj deo (katalizator) i sta sad ti cackas tu? zavari lim, vozi i uzivaj" - (jedan od najboljih majstora za MB sto se tice samih motora u vreme kad je Autoremont na Vozdovcu harao starom Jugom).
    Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

  • #2
    Pa to sto se desava je rezonancija jer lim nije dobro ucvrscen. To se i meni desavalo od kacenja jer je to najnizi deo na autu. Skini auspuh komplet sa KAT i pecni zastitni lim sa CO2 na par mesta gore, dole i sa strane napred i nazad i vise nema sanse da ce zvoniti.

    Ako skines KAT povecaces potrosnju isto kao i kad skines zadnji lonac jer motor mora da ima odredjeni povratni pritisak izduvnih gasova koji povoljno utice na u****vanje nove smese u momentu preklapanja ventila.

    Motor sa KAT mozes da vozis bez problema ako ga i izbacis jer on fabricki ima nesto manju kompresiju da bi mogao trpeti KAT. Ako nemas lambda sondu onda je to tzv RUF varijanta. Ako imas ona ce zalivati vise goriva jer ce meriti pogresnu vrednost

    Ono sto se ne sme to je na motor sa visokom kompresijom koji nije predvidjen za KAT naknadno staviti KAT bez smanjenja kompresije, on je verovatno na to mislio

    Comment

    • Durango
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2006
      • 590
      • Zemun, Srbija

      #3
      Ja sam na 190-ki skinuo katalizator i stavio protocni lonac. Osim sto je nestao taj ruzni zvuk koji pominjes, nikakvih promena nije bilo. Nisam primetio razliku u potrosnji i performansama.
      MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

      Comment

      • VladaR
        CBC Veteran
        • 28.01.2008
        • 134
        • Grocka

        #4
        Originally posted by shaq
        Pa to sto se desava je rezonancija jer lim nije dobro ucvrscen. To se i meni desavalo od kacenja jer je to najnizi deo na autu. Skini auspuh komplet sa KAT i pecni zastitni lim sa CO2 na par mesta gore, dole i sa strane napred i nazad i vise nema sanse da ce zvoniti.

        Ako skines KAT povecaces potrosnju isto kao i kad skines zadnji lonac jer motor mora da ima odredjeni povratni pritisak izduvnih gasova koji povoljno utice na u****vanje nove smese u momentu preklapanja ventila.

        Motor sa KAT mozes da vozis bez problema ako ga i izbacis jer on fabricki ima nesto manju kompresiju da bi mogao trpeti KAT. Ako nemas lambda sondu onda je to tzv RUF varijanta. Ako imas ona ce zalivati vise goriva jer ce meriti pogresnu vrednost

        Ono sto se ne sme to je na motor sa visokom kompresijom koji nije predvidjen za KAT naknadno staviti KAT bez smanjenja kompresije, on je verovatno na to mislio
        Ma vario sam taj lim ... ne znam koliko puta. Imam osecaj da te vibracije jos vise doprinesu da rikne, mada kacenje je glavni razlog (to stoji). Cudi me to vibriranje na 3000 obrtaja. ...
        I sve mislim da mi je kat. delimicno zapusen, tj. da je propao (sto su svi auspuh-majstori tvrdili) i da mozda slabije vuce nego sto bi trebao. Mada ne zalim se - auto lepo vuce. Mada ... nisam probao neki drugi. ... Cudi me vibriranje i to ISKLJUCIVO na 3000. Mozda nisam dobro objasnio - osecam vibracije i kad je lim zavaren pa ne moze da drci.
        Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

        Comment

        • Durango
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2006
          • 590
          • Zemun, Srbija

          #5
          Ja i kada sam skinuo taj zastitni lim iznad katalizatora, nisam mogao da se otarasim tog zvuka i vibracija na 3.000 obrtaja. Imao sam bukvalno isti problem i resio ga skidanjem kat-a i stavljanjem protocnog lonca.
          MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

          Comment

          • VladaR
            CBC Veteran
            • 28.01.2008
            • 134
            • Grocka

            #6
            Shaq, sta mislis? Koje je tvoje misljenje? Naravno, ocekujem i od drugih da se ukljuce. Ne bih da uradim nesto pa da se kajem.
            Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

            Comment

            • VladaR
              CBC Veteran
              • 28.01.2008
              • 134
              • Grocka

              #7
              Originally posted by Durango
              Ja i kada sam skinuo taj zastitni lim iznad katalizatora, nisam mogao da se otarasim tog zvuka i vibracija na 3.000 obrtaja. Imao sam bukvalno isti problem i resio ga skidanjem kat-a i stavljanjem protocnog lonca.
              Koje su promene posle te intervencije?
              Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                skidaj kat slobodno... sto puta provereno u praksi da nista ne smeta... na motorima generacije slicno tvom.
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • VladaR
                  CBC Veteran
                  • 28.01.2008
                  • 134
                  • Grocka

                  #9
                  Da li ce plin da se oseti kad ga skinem?
                  Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                  Comment

                  • Djux
                    CBC Veteran
                    • 10.08.2007
                    • 133
                    • Zemun

                    #10
                    Drugar je na 300D 93.god pre jedno god. dana odstranio kat. Jednostavno toliko je zapusio izduv da auto bukvalo nije mogao da prebaci 120 na auto-putu. Jedan lik u Simanovcima mu je odstranio kat. Navario je cev samo obicnu i to bilo sve. Auto je odmah bukvalno prodisao, na putu odmah druga prica 170km/h kao nista (moze i vise naravno) da ne pricam sto je mnogo lakse vukao,a potrosnja u proseku opala za oko 1 - 1,5l.
                    Ali to je ipak ekstremni slucaj, mada bi trebao proveriti stanje tog kat. kod tebe, lako moze gusiti motor. Ipak je i kat. potrosna roba i ima rok trajanja.

                    Comment

                    • VladaR
                      CBC Veteran
                      • 28.01.2008
                      • 134
                      • Grocka

                      #11
                      Ma ja nekako ne verujem onim auspuh-majstorima jer znam da pol.kat. kupuju pa ... sta li vec rade sa njima ... i onda mislim da je samo navlakusa da ga skinu pa govore da je los. Mada pazi, to su mi svi rekli da je propao i da je odavno zreo za menjanje. ... Hebi ga, auto mi ok vuce. ...
                      Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                      Comment

                      • VladaR
                        CBC Veteran
                        • 28.01.2008
                        • 134
                        • Grocka

                        #12
                        Da ne duzim vise - odavno me drnda taj kat. - zaklucak: ako nema sondu na njemu -skidam i stavljam samo imitaciju kat. (vizuelno da lici na njega)?
                        Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                        Comment

                        • VladaR
                          CBC Veteran
                          • 28.01.2008
                          • 134
                          • Grocka

                          #13
                          Originally posted by shaq

                          Ako skines KAT povecaces potrosnju isto kao i kad skines zadnji lonac jer motor mora da ima odredjeni povratni pritisak izduvnih gasova koji povoljno utice na u****vanje nove smese u momentu preklapanja ventila.

                          ...
                          Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #14
                            nebitno da li je sonda na njemu ili ne.... prica o sondama ide tako da ako imas jednu sondu koja je uvek ispred kat-a onda izbacivanje istog nece bunti ecu, tj. prijavljivati gresku, a ako imas dve sonde, ispred i iza, onda ecu detektuje neispravnost kat-a i pali lampicu a mozda i jos ponesto... imas o tome detaljno pisano...
                            tvoj auto ima jednu sondu, ako je uopste ima..
                            a plin ce se osecati kao sto se i inace oseca, drugacije "mirise" od benzina.. naravno to nije onaj miris "zivog" (nesagorelog) plina, vec drugaciji..
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • VladaR
                              CBC Veteran
                              • 28.01.2008
                              • 134
                              • Grocka

                              #15
                              Originally posted by ale944
                              nebitno da li je sonda na njemu ili ne.... prica o sondama ide tako da ako imas jednu sondu koja je uvek ispred kat-a onda izbacivanje istog nece bunti ecu, tj. prijavljivati gresku, a ako imas dve sonde, ispred i iza, onda ecu detektuje neispravnost kat-a i pali lampicu a mozda i jos ponesto... imas o tome detaljno pisano...
                              tvoj auto ima jednu sondu, ako je uopste ima..
                              a plin ce se osecati kao sto se i inace oseca, drugacije "mirise" od benzina.. naravno to nije onaj miris "zivog" (nesagorelog) plina, vec drugaciji..

                              Upravo sam isao da vidim da bih bio siguran - ima sondu ispred kat. ali iza nema.
                              Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.

                              Comment

                              Working...
                              X