Skoro sam radio servis na svom autu i naveo u temi o predstavljanju sta sam sve zamenio. Sve sto je imalo i gram lufta na prednjem trapu je zamenjeno.
Pre tog servisa sam imao problem sto mi se stalno u voznji culo neko lupkanje osim ako ulica nije idealno ravna. To me je uzasno nerviralo i ustanovio sam da su solje amortizera u pitanju.
Prvo sam dok ljuljam auto stavljao ruku na solje i osim sto se cuje taj zvuk lupkanja, pod rukom se oseti kako amortizer unutar nje radi tj. ima lufta. Zatim sam oterao kod majstora koji je auto malo podigao na dizalicu, poturio pajser ispod tocka i napravio polugu. Kada ga je pomerao gore dole, javili su se isti simptomi kao i kada sam ja proveravao. I na kraju da bih bio 100% siguran da je to u pitanju, zemenio mi je sve osim solja (krajeve spona, cent. sponu, nosac spona, amort. spona itd.) i vozio sam auto jedan dan, zvuk je naravno ostao. Na kraju smo i njih zamenili (stavio sam SWAG-ove solje) i nastala je potpuna tisina. Apsolutno nista se nije culo.
To je nazalost trajalo nekih 300-400 km i sada se lupkanje ponovo cuje. Ne tako glasno kao pre zamene ali se cuje i ponovo kada zaljuljam auto, osetim kako amortizer ima malo lufta u solji.
Po mom misljenju, problem moze biti u dve stvari:
1. Mozda su solje ocajnog kvaliteta pa je guma tako brzo ispucala sto mi je prosto nemoguce jer su SWAG-ovi delovi solidnog kvaliteta. Pa da sam je ja pravio, izdrzala bi bar 1.000km
2. Mozda se stub amortizera pojeo tj. istanjio pa radi unutar solje ili se mozda amort. pojeo u samom vrhu.
Auto ima crvene opruge (30mm nize od standarda) i sigurno skracuju vek amortizeru i solji, ali da je bar izdrzalo 5kkm, pa bih razumeo, ali mi ovako nema logike.
Da li neko zna u cemu bi mogao biti problem tj. kako da ga resim? Uzasno me nervira kada na auto nije sve utegnuto i kada nesto lupka.
Pre tog servisa sam imao problem sto mi se stalno u voznji culo neko lupkanje osim ako ulica nije idealno ravna. To me je uzasno nerviralo i ustanovio sam da su solje amortizera u pitanju.
Prvo sam dok ljuljam auto stavljao ruku na solje i osim sto se cuje taj zvuk lupkanja, pod rukom se oseti kako amortizer unutar nje radi tj. ima lufta. Zatim sam oterao kod majstora koji je auto malo podigao na dizalicu, poturio pajser ispod tocka i napravio polugu. Kada ga je pomerao gore dole, javili su se isti simptomi kao i kada sam ja proveravao. I na kraju da bih bio 100% siguran da je to u pitanju, zemenio mi je sve osim solja (krajeve spona, cent. sponu, nosac spona, amort. spona itd.) i vozio sam auto jedan dan, zvuk je naravno ostao. Na kraju smo i njih zamenili (stavio sam SWAG-ove solje) i nastala je potpuna tisina. Apsolutno nista se nije culo.
To je nazalost trajalo nekih 300-400 km i sada se lupkanje ponovo cuje. Ne tako glasno kao pre zamene ali se cuje i ponovo kada zaljuljam auto, osetim kako amortizer ima malo lufta u solji.
Po mom misljenju, problem moze biti u dve stvari:
1. Mozda su solje ocajnog kvaliteta pa je guma tako brzo ispucala sto mi je prosto nemoguce jer su SWAG-ovi delovi solidnog kvaliteta. Pa da sam je ja pravio, izdrzala bi bar 1.000km
2. Mozda se stub amortizera pojeo tj. istanjio pa radi unutar solje ili se mozda amort. pojeo u samom vrhu.
Auto ima crvene opruge (30mm nize od standarda) i sigurno skracuju vek amortizeru i solji, ali da je bar izdrzalo 5kkm, pa bih razumeo, ali mi ovako nema logike.
Da li neko zna u cemu bi mogao biti problem tj. kako da ga resim? Uzasno me nervira kada na auto nije sve utegnuto i kada nesto lupka.
Comment