Kod poslednje zamene ulja, vidim da je na sastavu izmedju motora i menjaca "vlazno". Nema dovoljno ulja da bi procenio koje je, iz motora ili menjaca. Ne ostavlja trag kad ga parkiram, ni u jednom ni u drugom ne primecujem da fali, samo hocu na vreme da ga resim, dok ne pocne da curi pa mi usvinji ceo patos.
Moja pitanja za drugare:
1. Ako je kojim slucajem ulje iz automatskog menjaca, da li da se samostalno upustam u zamenu semeringa izmedju konvertora i pumpe (moze li spolja, kada se skine menjac, ili mora da se skida pumpa pa iznutra? (Ne mogu da nadjem detaljniju sliku ili manual za taj menjac)
1. a) Ako je odgovor NE, imate li neka iskustva sa servisom iz Smederevske Palanke?
2. Da li je pametno raditi servis (remont) konvertora? Ne pravi nikakav problem, ali kad vec vadim sve napolje, zamenio bih lamelu.
P.S. 2.2 benz, 204.000Km
Moja pitanja za drugare:
1. Ako je kojim slucajem ulje iz automatskog menjaca, da li da se samostalno upustam u zamenu semeringa izmedju konvertora i pumpe (moze li spolja, kada se skine menjac, ili mora da se skida pumpa pa iznutra? (Ne mogu da nadjem detaljniju sliku ili manual za taj menjac)
1. a) Ako je odgovor NE, imate li neka iskustva sa servisom iz Smederevske Palanke?
2. Da li je pametno raditi servis (remont) konvertora? Ne pravi nikakav problem, ali kad vec vadim sve napolje, zamenio bih lamelu.
P.S. 2.2 benz, 204.000Km