Farbanje Lade Samare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G_Unit
    CBC Član
    • 21.02.2006
    • 35
    • NbG BLock

    Farbanje Lade Samare

    Resio sam prijatelji da ofarbam Ladu,pa mi sad treba vasa mala pomoc.Planiram da uzmem 3litre farbe i da prefarbam Ladu sa kompresorom,pa mi vi sad recite dali je to dovoljno i u koliko slojeva bi trebao da je prefarbam???I sta bi tu jos trebalo da se uradi...inace uzimam sportsku crvenu boju.HVALA
    Lada Samara
  • Alekre
    CBC Senator XXL
    • 12.09.2005
    • 780
    • Smederevo

    #2
    Ferrari crvena a ?
    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

    Comment

    • sn00py
      CBC Senator XXL
      • 15.08.2005
      • 851
      • Belgrado

      #3
      A izvini postoje sportske i nesportske boje?
      Aha ok, hvala, nisam znao...

      BMS team

      Comment

      • Vlada_nbgd
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2005
        • 1066
        • Novi Beograd/Topcider
        • ford focus sport pack

        #4
        Posto menjas boju tri seta su ti dovoljno(inace 2 treba),kolko znam fraba se u dve ruke i priprema ti je veoma vazna da se ubrzo ne bi videlo koje je boje auto bio(ljustenje).
        FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

        Comment

        • G_Unit
          CBC Član
          • 21.02.2006
          • 35
          • NbG BLock

          #5
          A izvini postoje sportske i nesportske boje?
          Aha ok, hvala, nisam znao...
          Pa to nisam ja izmislio nego tako pise za tu crvenu u katalogu(Roma boje)SPORTSKA CRVENA
          Lada Samara

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #6
            Originally posted by sn00py
            A izvini postoje sportske i nesportske boje?
            Aha ok, hvala, nisam znao...
            eto sada znas!!! nemou da verujem da dajes tako detinjaste komentare!!!! decko je rekao kako su mu rekli a bitna je sustina i da si ti skontao sta je hteo da kaze!!! Zato nemoj ga podjeb***vati!!!! Ako znas sta treba da uradi reci a ako ne !!!! nekada je i cutanje zlato!!!


            Nisam limar i nemam nekog iskustva sa time ali kao sto ti je vec receno priprema ti je najbitnija!
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • Danilo
              CBC Senator XXL
              • 02.10.2004
              • 908
              • Beograd, Dorcol

              #7
              Jel farbas sam ili kako?

              Ako radis sam moze dobro da ispadne ako imas laku ruku i makar malo iskustva u farbanju. Vidjao sam da ljudi bolje ofarbaju kola sami nego sto "profesionalci" rade. Sta da ti kazem, ortaku su farbali haubu i branik na Mondeu karavanu, na haubi je pored gomile nekog zrnevlja i kojecega u boji ostao i ceo ****ni komarac, a sa branika se oljustila boja posle par meseci (verovatno nije prajmer nanesen, cesta pojava kod ovdasnjih farbara, samo matiraju smirglom, odmaste i farbaju "drzi vodu itd...".

              Ja ocu da uzmem nekog keca ovde kod mene pa da ga izmedju ostalog i ofarbam i prodam posle, a farbao bih ga sam, jer kod caleta u radionici ima neki kompresor i kupljen a nikad ne koriscen kit za farbanje.

              Jel ima neko tips/tricks za farbanje u kucnoj varijanti? Sem da treba da bude u zatvorenom...

              Zanima me, kada se boji u istu boju auta, sta je neophodno da se uradi po pitanju pripreme?
              Ja sam mislio da:
              -trenutnu boju (belu) komplet matiram sirnom smirglom
              -sredio bih ostecenja, zagitovao, zafarbao osnovnom gde treba, poravnao - PIC,
              -zastitio povrsine koje ne farbam a ne isplati se skidati ih (prednje i zadnje vetrobransko staklo, leptir stakla) farbarskom trakom,
              -ocistio ceo auto sa onim pre-color sredstvom za ciscenje i odmascivanje
              -i onda udario boju.
              E sad, kako odredjujem koliko slojeva nanesem i koliko je dovoljno slojeva/kg boje u ovakvom slucaju? Da li nanesem jedan sloj pa cekam da se osusi pa farbam drugi ili kako???
              www.blindmanmotorsport.com

              Comment

              • NeO
                CBC Član
                • 07.06.2006
                • 12
                • neo

                #8
                To Cos mozes da vezbas na mojoj Ladi, taman treba tu i tamo da se zafarba!

                Comment

                • Vlada_nbgd
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2005
                  • 1066
                  • Novi Beograd/Topcider
                  • ford focus sport pack

                  #9
                  Pa sad na starijim kolima je riskantno skidati kedere,velika je sansa da prokisnjava posle,a i ako se nema iskustva moze i soferka da pukne.Daleko od toga da za kvalitetno obavljen posao nije neophodno rasturiti ceo auto,ali ipak je to stari kec za prodaju...I preko spric kita ne ide nista vise,to je zavrsni sloj pred farbanje...
                  FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                  Comment

                  • Miljan
                    CBC Senator XXL
                    • 18.01.2006
                    • 459
                    • Nis

                    #10
                    Pa isto je, lako se skidaju sva stakla.

                    Comment

                    • savke
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 575
                      • Novi Sad, Temerin
                      • Laguna 2 ph2, Golf 3

                      #11
                      Definitivno skidanje svih stakala, veoma je lako verujte mi.
                      Skidao sam moja kada sam zatamnjivao zadnja stakla i bukvalno je posao 5min skidanje i 5min stavljanje po staklu.
                      Najbitnije je da se auto matira a zatim kada se naduva spric git smirgla se ovako:

                      1. Ako se farba sintetikom - vodena smirgla P600
                      2. Ako se farba akrilom - vodena smirgla P800
                      3. Ako se farba metalic - vodena smirgla P1000 (neki rade i sa P800 ali...)

                      Ako te jos nesto interesuje piraj sogor mi je auto limar i ima iskustva i sa farbanjem i pripremom.

                      Pozdrav.
                      Само замисли да је сваки нови дан бољи него јуче а лошији од сутра....!

                      Comment

                      Working...
                      X