Opet ja dodjoh na ovu temu.
Naime ovog tzv. "zveckanja" sam se riješio tako sto sam otišao kod mehaničara, koji je naštelovao paljenje stroboskopom i više nije bilo zveckanja, a i auto je subjektivno bolje išao. Medjutim kada sam to uradio vidim da je remen pri kraju, kupim i to i odem istom liku da promijeni remen i naštima paljenje. Imao sam osjećaj da je prvi put auto bolje išao, ali i nakon drugog štelovanja je bilo ok. Usput sam stavio i nove svjećice super bosna fe65 p(jedino što sam pouzdano mogao naći da je orginal /iako su preporuka za y45/ , bosch, champion, marelli-po fabričkoj preporuci nisam uspio naći, odnosno da sam siguran da je orginal /bosch svjećice 4 kom za 3€-sve je jasno/ ).
Elem, predjoh skoro 6000km bez problema, naravno promijenio sam stil vožnje po gore napisanim savjetima, sada druga brzina 3000 i više obrtaja i nema problema. Auto se vrtilo i do 7000 obrtaja na ravnom bez problema.
Nažalost opet sam, u nešto manjoj mjeri, primjetio već poznato "zveckanje"(primjer=četvrtom brzinom oko 3000 obrtaja na davanje gasa do kraja jasno se čuje zveckanje). Da li je moguće da se paljenje opet pomjerilo(radi se o elektronskom paljenju)? Još nešto, možda bitno: zamijenio sam i razvodnu kapu, pošto je prethodna naprsla sa unutrašnje strane, auto slabo vuklo itd. i prethodna i sadašnja kapa "rudi cajevec", nakon što sam montirao kapu auto je dosta mirnije radilo na leru, puno ljepše vuklo iz nižih obrtaja bez trzanja kao prije, no ler gas je odletio na 2000 obrtaja. Smanjio sam ga na nešto ispod 1000 i sada je ok. No, pri pregledu svjećica zamjetim da su potpuno crne-garave, dok su prije bile ok boje(postoji ovdje tema sa slikama i objašnjenjem za boju i stanje svjećice-po tome sam se vodio). Uzeo sam nove svjećice super bosna fe 65 cpd-sa tri kraka, te bi trebale da u potpunosti odgovaraju, no još ih nisam probao.
da skratim,
da li je moguće da se paljenje nakon nepunih 6000km pomjerilo?
da li je možda uzrok tome los benzin-sipao sam 10 litara mimo pumpe gdje inace sipam jer je bilo 2 ujutro?(iako mi se čini da sam i prije ovoga primjetio to zveckanje, ali sa ovim benzinom se baš osjetilo),u čemu je štos sa benzinom, manji oktanski broj ili? da li se uzrok ovome može biti nova razvodna kapa? da li ima veze začadjenost svjećica sa tim? auto je voženo manje više u istom režimu, uz pokoju turu na otvorenom(ravnom cestom, prosječno oko 90kmh)?
Oprostite ako sam naporan, ali stvarno niti imam povjerenja otići nekome ovdje mehaničaru u vezi paljenje, niti sam znam konkretan uzrok...

Naime ovog tzv. "zveckanja" sam se riješio tako sto sam otišao kod mehaničara, koji je naštelovao paljenje stroboskopom i više nije bilo zveckanja, a i auto je subjektivno bolje išao. Medjutim kada sam to uradio vidim da je remen pri kraju, kupim i to i odem istom liku da promijeni remen i naštima paljenje. Imao sam osjećaj da je prvi put auto bolje išao, ali i nakon drugog štelovanja je bilo ok. Usput sam stavio i nove svjećice super bosna fe65 p(jedino što sam pouzdano mogao naći da je orginal /iako su preporuka za y45/ , bosch, champion, marelli-po fabričkoj preporuci nisam uspio naći, odnosno da sam siguran da je orginal /bosch svjećice 4 kom za 3€-sve je jasno/ ).
Elem, predjoh skoro 6000km bez problema, naravno promijenio sam stil vožnje po gore napisanim savjetima, sada druga brzina 3000 i više obrtaja i nema problema. Auto se vrtilo i do 7000 obrtaja na ravnom bez problema.
Nažalost opet sam, u nešto manjoj mjeri, primjetio već poznato "zveckanje"(primjer=četvrtom brzinom oko 3000 obrtaja na davanje gasa do kraja jasno se čuje zveckanje). Da li je moguće da se paljenje opet pomjerilo(radi se o elektronskom paljenju)? Još nešto, možda bitno: zamijenio sam i razvodnu kapu, pošto je prethodna naprsla sa unutrašnje strane, auto slabo vuklo itd. i prethodna i sadašnja kapa "rudi cajevec", nakon što sam montirao kapu auto je dosta mirnije radilo na leru, puno ljepše vuklo iz nižih obrtaja bez trzanja kao prije, no ler gas je odletio na 2000 obrtaja. Smanjio sam ga na nešto ispod 1000 i sada je ok. No, pri pregledu svjećica zamjetim da su potpuno crne-garave, dok su prije bile ok boje(postoji ovdje tema sa slikama i objašnjenjem za boju i stanje svjećice-po tome sam se vodio). Uzeo sam nove svjećice super bosna fe 65 cpd-sa tri kraka, te bi trebale da u potpunosti odgovaraju, no još ih nisam probao.
da skratim,
da li je moguće da se paljenje nakon nepunih 6000km pomjerilo?
da li je možda uzrok tome los benzin-sipao sam 10 litara mimo pumpe gdje inace sipam jer je bilo 2 ujutro?(iako mi se čini da sam i prije ovoga primjetio to zveckanje, ali sa ovim benzinom se baš osjetilo),u čemu je štos sa benzinom, manji oktanski broj ili? da li se uzrok ovome može biti nova razvodna kapa? da li ima veze začadjenost svjećica sa tim? auto je voženo manje više u istom režimu, uz pokoju turu na otvorenom(ravnom cestom, prosječno oko 90kmh)?
Oprostite ako sam naporan, ali stvarno niti imam povjerenja otići nekome ovdje mehaničaru u vezi paljenje, niti sam znam konkretan uzrok...
Comment