octavia 1.8 turbo. lagano lupkanje pri kretanju iz mesta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ile
    CBC Veteran
    • 15.03.2007
    • 101
    • Reading UK

    octavia 1.8 turbo. lagano lupkanje pri kretanju iz mesta.

    prica kaze sledece...

    octavia 1.8 20v turbo, 2001. 90000km.

    kada lagano krecem iz mesta sa oko 1200 do 1500 obrtaja u minuti i popustam kvacilo cujem neko blaze lupkanje koje jako kratko traje tek toliko da se kvacilo skroz otpusti i onda prestane.

    nakon toga sve sjajno radi i auto odlicno ide bez ikakvih cudnih zvukova.

    ovo se uopste ne cuje ako recimo krenem sa 1800 obrtaja ili vise ali zbog guzvi u gradu cesto moram da krecem sasvim lagano pa bi to bilo previse.

    takodje se uopste ne cuje ako krenem sa jedva dodirnutim gasom tipa 1000- 1100 obrtaja.

    da li je u pitanju samo kvacilo ili nesto deseto?
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Moze biti samo kvacilo, ako nema brljanja s gorivom (dizne, pumpa, software). Cini mi se da je pocelo da se trosi, nista strasno, ali da ti da do znanja...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Saby
      CBC Senator XXL
      • 25.11.2004
      • 408
      • Horgos

      #3
      lezaj na kvacilu 99 posto
      Fun starts @ 3000 RPM
      Alfa Romeo 146 1.8 Ts

      Comment

      • ile
        CBC Veteran
        • 15.03.2007
        • 101
        • Reading UK

        #4
        hvala drugovi

        i sam sam pretpostavljao da je nesto oko kvacila ali nisam bio siguran.

        sa diznama je sve ok, gorivo je shell v-power koje ovde vazi za jako dobro, softver je ok. tako da je najverovatnije to u pitanju.

        bice malo skuplja opravka ako me smrt kvacila zadesi ovde, ali sta je tu je.

        nadam se da ce izdrzati do avgusta do odem do bg-a pa da to resim kod nas.

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #5
          Kreci sa malko visim obrtajima i ne bi trebalo da imas problema ja sam vozio bravosa napuklim lagerom 5kk
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • ile
            CBC Veteran
            • 15.03.2007
            • 101
            • Reading UK

            #6
            za sada to i radim.

            jedino ne znam koliko bi to cudo moglo da mi potraje.

            ovde ce mi kozu s ledja odrati ako mi rikne.

            Comment

            • miura
              CBC Senator
              • 18.10.2006
              • 227
              • Lazarevac

              #7
              Proveri nosa?e motora - menja?a...
              Meni se dešava isto, danas bio kod trapadžije - nosa? menja?a raspadnut. Nisam još sredio vide?u da li je to.
              Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

              na forumu

              Comment

              • ile
                CBC Veteran
                • 15.03.2007
                • 101
                • Reading UK

                #8
                Originally posted by miura
                Proveri nosa?e motora - menja?a...
                Meni se dešava isto, danas bio kod trapadžije - nosa? menja?a raspadnut. Nisam još sredio vide?u da li je to.
                nedavno sam bio na redovnom servisu. navodno je to sve ok.

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #9
                  Kao što neko re?e sigurno se radi o "druk ležaju" kako ga majstori zovu! Sa tim problemom pogotovo što je u po?etnoj fazi možeš komotno da predješ celu Evropu!Kada budeš radio popravku obavezno promeni kompletan "set kva?ila" zna?i lamelu, ležaj i korpu kva?ila.To se vani uvek odradjuje u kompletu, dok se kod nas ovi delovi menjaju po sistemu šta pre crkne!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    I to iskljucivo zato sto su ruke jevtine u Srbiji.
                    Na zapadu je rad skup pa ceo set dodje jevtin u odnosu na rad, pa kad se vec sve rastura..... a i siguran si bar 200k (ko zna da vozi)

                    Comment

                    • ile
                      CBC Veteran
                      • 15.03.2007
                      • 101
                      • Reading UK

                      #11
                      svakako cu ga i menjati celog. nikad u zivotu nisam menjao delove kvacila parcijalno. imao sam tu boljku sa nekoliko kola. doduse ova ranija su imala mnogo vise kilometara na satu, ali sta je tu je. skodu sam dosta jeftino kupio pa cu joj ovo oprostiti.

                      Comment

                      • Lanee
                        CBC Senator XXL
                        • 30.11.2006
                        • 488
                        • Beograd

                        #12
                        pazi znam da je long shot, ali drugar je imao slichno lupkanje na nizim turazama 1k-2k i to samo ponekad...

                        pletenica na auspuhu se raspala i cheshala je samo u nekom rezimu voznje

                        p.s. ima isti taj motor 1.8 20v turbo samo u golfu
                        Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                        To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                        Comment

                        • ile
                          CBC Veteran
                          • 15.03.2007
                          • 101
                          • Reading UK

                          #13
                          Originally posted by Lanee
                          pazi znam da je long shot, ali drugar je imao slichno lupkanje na nizim turazama 1k-2k i to samo ponekad...

                          pletenica na auspuhu se raspala i cheshala je samo u nekom rezimu voznje

                          p.s. ima isti taj motor 1.8 20v turbo samo u golfu
                          vidis,
                          i to zvuci logicno. toga se uopste nisam setio.

                          a sam sam imao takav slucaj na pasatu turbo dizel pre nekih 7 godina. to je bio neki deo koji je izgledao kao prepleteno pancirno crevo. bio je truo i pravio je buku pri odredjenim obrtajima, ali daleko jacu od ove.

                          bas cu podici auto i to pogledati.

                          ne bi me cudilo da ovi tupavci u servisu to nisu ni pogledali. nevidjeno me nerviraju jer imaju neki pravilnik po kome rade i po kome u godisnji servis spada pregled auta i to tacno odredjenih stvari. i oni druge stvari uopste ne gledaju bez posebnog zahteva koji se naravno dodatno placa.

                          kako se samo rado secam servisiranja kola u beogradu. to su bili dani. sta god mi je majstor popravljao ili servisirao , pogledao je i sve ostalo. ovim vajnim ekspertima ovde treba maltene da crtam, a jos i papreno naplacuju.

                          ajd' da se ne zalim vise... pocinjem da smaram...

                          Comment

                          • Lanee
                            CBC Senator XXL
                            • 30.11.2006
                            • 488
                            • Beograd

                            #14
                            pa malo mi bode ushi,
                            ima veze za turazaom, kvachilo ti ne preskache, znachi radi i odvaja dobro ne glavi se (predpostavljam), a buka zavisi od mesta gde kachi i od izolacijem. A to varira od auta do auta, kakvu senzaciju imash od buke. Sumljam da se u slonu ikad ishta chuje, dok u nechemu manjem (jelte jeftinijem ) izolacija i nije toliko savrshena.
                            A isti je motor potpuno i zvuchi kao moguci scenario, mozesh da pogledash i gumene "fataljke" auspuha, da nije neka pukla da se auspuh negde durugde priblizo i udara kad popuje rezonancu. Iskreno sumljam da je opasno, vishe nerevira...

                            p.s. dovde se chuje glas jeremy clarksona kako su im majstori zivo sr@nje i da tu imaju mnoooogooo problema u UK

                            pa shta da ti kazem osim srecno ili kljuch u ruke pa pod auto heheh
                            Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                            To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                            Comment

                            • ile
                              CBC Veteran
                              • 15.03.2007
                              • 101
                              • Reading UK

                              #15
                              moracu da nabavim neku ozbiljniju dizalicu i one metalne podupirace da ga bezbedno podignem i legnem pod njega. dosta je nizak , a ja podeblji :-). pa ne bi da se igram sa oko 1450kg iznad mene .

                              inace sto se majstora ovde tice potpuna je istina da su vecinom supci. cast izuzecima koji su btw. jako skupi.

                              mozda oni i nisu tako losi koliko je los sistem po kom oni tretiraju auto. a to je samo da ispostuju proceduru. opsednuti su time da ispostuju pravilnike kojih ovde ima mala milijarda. jer ako se nesto desi i neko ih da na sud. on je time sto je ispostovao proceduru pokriven.

                              pa tako ako u pravilniku ne pise da treba pregledati izduv u toku godisnjeg servisa , oni to nece ni uraditi.



                              gadna je stvar i to da ti je zbog eventualne prodaje auta u neko doba jako bitno da imas pecatiranu servisnu knjizicu i racune pa na te godisnje servise moramo ici kod ljudi koji su ovlasceni za taj tip servisranja. a to su bas ti sa milijardu pravilnika. inace privatnih garaz majstora ima solidnih i sa njima se da razgovarati ljudski i posteno.

                              cifre su inace oko 50 funti na sat. tako da nije nimalo jeftino.

                              p.s. slicno ti je i kod lekara . ako pacijent umre, a procedura je ispostovana po pravilniku, nema nikakvih problema. to im je samo broj i nista vise ovde.

                              Comment

                              Working...
                              X