prvo moram malo da vas udavim offtopicom... ujutru oko 6 odem da chekam pred nemachkim konzulatom da predam za vizu i kako se parking naplacuje tek od 7 ne poshaljem odmah sms, a kasnije u onoj guzhvi potpuno na to zaboravim... naravno, docheka me kazna 1500 din... sednem u kola, krenem, kad posle 5 minuta uzhasan zvuk.. stanem, konstatujem otprilike kvar, neki ljudi mi potvrde.. trazhim shlep sluzhbe, jedan upravo popravlja svoj kamion, drugi negde daleko na putu, treci broj non-stop zauzet... konachno posle sat dodje neki, platim preko 2000 shlep do zemuna, da bih posle saznao da kvar i nije bio za shlep, ali kvar postoji i to dva i treba mi i deo i popravke... ...i sad josh ako mi nemci na kraju ne budu dali vizu, a ja platio i povratnu kartu i shugavi shengen i shta je vec sve trebalo.. ima kao gavrilo princip da izvrshim atentat na angelu merkel...
..i josh su mi ti isti nemci i napravili auto tako loshe..
(audi b4) sve su oni to lepo isplanirali da bi mene zeznuli i zagospodarili svetom... 
nazad na temu... bash sam ovih dana hteo da priupitam na forumu za nosach motora.. josh pre par godina mi je jedan majstor pomenuo pri nekoj rutinskoj popravci da bi trebalo mozda da ga zamenim.. kad sam pominjao to drugim majstorima oni govorahu "ma jok..." poshto tad i nisam primecivao nikakve simptome, zaboravio sam na to.. medjutim u poslednje vreme mi se deshavalo da auto zatrese malo kad krecem, a negde prochitah da se nosachi proveravaju kretanjem u rikverc na nizbrdici i setim se da mi je pri jednom takvom uparkiravanju bash intenzivno tresao auto... onda prochitam negde da je taj test na nizbrdici zapravo za kvachilo, a ne nosach..? i tako me je kvar zatekao dok sam josh istrazhivao...
zapravo mi se pokidala cev auspuha blizhe motoru.. to je bio izvor uzhasnog zvuka, ali kako ja nisam nikad u zhivotu imao problema sa auspuhom shlogirao sam se u onom trenutku.. a i nije mi nishta otpalo ili drljalo po zemlji shto je jedini kvar auspuha za koji sam znao... +zvuk je dopirao nekud od napred.. +ja sam to slushao samo 5-6 sekundi dok se nisam zaustavio sa strane i iskljuchio motor, a nisam smeo ponovo da palim misleci da ce se neshto veliko zeznuti ako vec nije.. e sad.. zvuchala je meni ta buka i nekako "vazdushasto", a ne samo metalno, ali sam mislio da je motor pao i da visi na druga dva nosacha i da su se pochupale sa njega razne cevke za gasove... shta ti je moc sugestije - kad sam otvorio haubu chak sam utripovao da je motor nagnut bar jedno 10 stepeni na desnu stranu... (gledano sa polozhaja vozacha) i to sam rekao nekim ljudima koji su se tu zatekli, a oni se slozhili i da je levi nosach zbog toga nategnut i povuchen u desno... (kasnije u servisu kazhe mi majstor da motor stoji sasvim normalno i odmah prepozna auspuh kad sam ponovo startovao, ali konstatujemo da je levi nosach ipak propao (onaj za koji se mislilo da je nategnut), a da je desni sasvim ok.. ja se nisam secao koji mi je nosach majstor onomad pominjao kao dotrajao, a desni se ne vidi jer je negde ispod motora, pa sam mislio da je taj sad skroz otishao... znam da kazhu da sa pokvarenim nosachem mozhe dugo da se vozi (zato i nisam zhurio sa popravkom), ali sam u ovom sluchaju pomislio da se nosach vishe nego pokvario...
eto, ipak je losh nosach stigao da uzrokuje drugi kvar - zeznuce auspuha... e sad.. majstori mi kazhu da osim te cevi auspuha i nosacha nishta drugo nije zeznuto, ali da li mozhe da bude josh neshto na shta bi trebalo da obratim pazhnju? ...zavrsio sam danas popravke, sa novim nosachem pri kretanju nishta ne trese (dodushe, nije ni moglo jer sad posle traume krecem lagano kao po jajima), ali nisam ponavljao onaj test na nizbrdici, plashim se da cu saznati gorku istinu da je kvachilo u pitanju..
nemojte sad time da me dotuchete, to cu tek da isprobavam ovih dana...
josh neshto shto mi je bilo interesantno.. zovem jednu radnju za deo (levi nosach) cena 4600.. (shlog - ja dan pre chitao da su za neka kola nosachi 300din, pa mislio moji nece biti mnogo vishe..
zovem drugu radnju 2200... i na kraju uzmem u trecoj za 2600, reko' da ne uzimam bash najcheapaviji... u jednoj radnji su mi chak rekli da je 1400, ali nemaju trenutno...
..a zamena nosacha u servisu u koji sam doshlepan kazhu mi bice 1200 ja okrenem drugi servis poshto ovi nisu mogli odmah da mi rade - 1800, okrenem treci - 1000.. i na kraju odem ponovo u prvi servis i tamo mi naplate samo 600 umesto 1200 jer su kao mislili da ce morati menjati dva nosacha, a ne jedan, mada ja pre mislim da je u pitanju bilo samo to da su danas bili bolje raspolozheni nego juche..
smorih sebe ovol'kim kucanjem, a mogu da zamislim vas.. oprostite...



nazad na temu... bash sam ovih dana hteo da priupitam na forumu za nosach motora.. josh pre par godina mi je jedan majstor pomenuo pri nekoj rutinskoj popravci da bi trebalo mozda da ga zamenim.. kad sam pominjao to drugim majstorima oni govorahu "ma jok..." poshto tad i nisam primecivao nikakve simptome, zaboravio sam na to.. medjutim u poslednje vreme mi se deshavalo da auto zatrese malo kad krecem, a negde prochitah da se nosachi proveravaju kretanjem u rikverc na nizbrdici i setim se da mi je pri jednom takvom uparkiravanju bash intenzivno tresao auto... onda prochitam negde da je taj test na nizbrdici zapravo za kvachilo, a ne nosach..? i tako me je kvar zatekao dok sam josh istrazhivao...
zapravo mi se pokidala cev auspuha blizhe motoru.. to je bio izvor uzhasnog zvuka, ali kako ja nisam nikad u zhivotu imao problema sa auspuhom shlogirao sam se u onom trenutku.. a i nije mi nishta otpalo ili drljalo po zemlji shto je jedini kvar auspuha za koji sam znao... +zvuk je dopirao nekud od napred.. +ja sam to slushao samo 5-6 sekundi dok se nisam zaustavio sa strane i iskljuchio motor, a nisam smeo ponovo da palim misleci da ce se neshto veliko zeznuti ako vec nije.. e sad.. zvuchala je meni ta buka i nekako "vazdushasto", a ne samo metalno, ali sam mislio da je motor pao i da visi na druga dva nosacha i da su se pochupale sa njega razne cevke za gasove... shta ti je moc sugestije - kad sam otvorio haubu chak sam utripovao da je motor nagnut bar jedno 10 stepeni na desnu stranu... (gledano sa polozhaja vozacha) i to sam rekao nekim ljudima koji su se tu zatekli, a oni se slozhili i da je levi nosach zbog toga nategnut i povuchen u desno... (kasnije u servisu kazhe mi majstor da motor stoji sasvim normalno i odmah prepozna auspuh kad sam ponovo startovao, ali konstatujemo da je levi nosach ipak propao (onaj za koji se mislilo da je nategnut), a da je desni sasvim ok.. ja se nisam secao koji mi je nosach majstor onomad pominjao kao dotrajao, a desni se ne vidi jer je negde ispod motora, pa sam mislio da je taj sad skroz otishao... znam da kazhu da sa pokvarenim nosachem mozhe dugo da se vozi (zato i nisam zhurio sa popravkom), ali sam u ovom sluchaju pomislio da se nosach vishe nego pokvario...
eto, ipak je losh nosach stigao da uzrokuje drugi kvar - zeznuce auspuha... e sad.. majstori mi kazhu da osim te cevi auspuha i nosacha nishta drugo nije zeznuto, ali da li mozhe da bude josh neshto na shta bi trebalo da obratim pazhnju? ...zavrsio sam danas popravke, sa novim nosachem pri kretanju nishta ne trese (dodushe, nije ni moglo jer sad posle traume krecem lagano kao po jajima), ali nisam ponavljao onaj test na nizbrdici, plashim se da cu saznati gorku istinu da je kvachilo u pitanju..

josh neshto shto mi je bilo interesantno.. zovem jednu radnju za deo (levi nosach) cena 4600.. (shlog - ja dan pre chitao da su za neka kola nosachi 300din, pa mislio moji nece biti mnogo vishe..

..a zamena nosacha u servisu u koji sam doshlepan kazhu mi bice 1200 ja okrenem drugi servis poshto ovi nisu mogli odmah da mi rade - 1800, okrenem treci - 1000.. i na kraju odem ponovo u prvi servis i tamo mi naplate samo 600 umesto 1200 jer su kao mislili da ce morati menjati dva nosacha, a ne jedan, mada ja pre mislim da je u pitanju bilo samo to da su danas bili bolje raspolozheni nego juche..

smorih sebe ovol'kim kucanjem, a mogu da zamislim vas.. oprostite...
Comment