Octavia 2.0 i problemi sa servom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rida1976
    CBC Početnik
    • 07.01.2008
    • 5
    • Sarajevo

    Octavia 2.0 i problemi sa servom

    Vozim octaviu 2.0 benzin, 2002. god. i u zadnjih par dana mi je volan (servo) postao dosta tezak, teze se okrece bar za 50 posto u odnosu na ranije...servo tekucine ima dovoljno i nova je nasuta nedavno, originalna...zanima me sta drugo moze biti?
    Servo pumpa? Letva volana?
    Jer li neko imao slicnih problema?
    Od kojih jos auta mu odgavaraju pumpa i letva, radi lakseg trazenja?
    Koje cijene otprilike mogu ocekivati?
    Molim za odgovore sto prije, poprilicno mi je hitno da se to rijesi
    Pozdrav
  • Syncmaster
    CBC Veteran
    • 02.02.2006
    • 153
    • Zrenjanin

    #2
    Ne razumem se previše u servo sisteme, ali možda ima vazdušnih čepova nakon zamene.

    U slučaju da je pumpa crkla, bolje ti je uraditi reparaciju nego kupovati polovno,a nova je skupa.
    Ne verujem da je letva jer ako ona strada onda bi trošila ulje,a rekao si da je nivo ulja uredu.

    Probaj da uradiš sledeće.
    Motaj volan u mestu sa ugašenim motorom i prati kako se ponaša, koliko ide teško, zatim upali motor i takođe motaj u mestu i prati da li ima razlike u sili potrebnoj za motanje.

    Comment

    • rida1976
      CBC Početnik
      • 07.01.2008
      • 5
      • Sarajevo

      #3
      Originally posted by Syncmaster
      Ne razumem se previše u servo sisteme, ali možda ima vazdušnih čepova nakon zamene.

      U slučaju da je pumpa crkla, bolje ti je uraditi reparaciju nego kupovati polovno,a nova je skupa.
      Ne verujem da je letva jer ako ona strada onda bi trošila ulje,a rekao si da je nivo ulja uredu.

      Probaj da uradiš sledeće.
      Motaj volan u mestu sa ugašenim motorom i prati kako se ponaša, koliko ide teško, zatim upali motor i takođe motaj u mestu i prati da li ima razlike u sili potrebnoj za motanje.
      Ma naravno da ima razlike...ali servo mi je bar 50 posto tezi nego ranije, kad sam kupio auto, npr..

      Comment

      • Kenno
        CBC Senator XXL
        • 21.08.2006
        • 460
        • Zenica, BiH

        #4
        Sarajlija, napuhane gume i uradjena spura? I to donekle utice na lakocu motanja, narocito u mjestu....

        Comment

        • Syncmaster
          CBC Veteran
          • 02.02.2006
          • 153
          • Zrenjanin

          #5
          Možda si navikao da voziš po snegu, a kada se sneg otopio odmah ide teže

          Moguće je da nisu u servisu uradili posao kako treba ili su sipali pogrešno ulje ili je jednostavno vazduh.

          Moguće je i da je pumpa počela da crkava polako, mada ona ili radi ili ne radi, a ostajao bi i bez ulja.

          Probaj par puta da motaš u mestu do kraja na jednu i drugu stranu. Ako ima vazduha on bi trebao da izađe.
          Svašta je moguće.
          Gume su možda previše izduvane,napumpaj.. bolje da budu 0.2bar tvrđe nego mekše, a to na zimu nećeš baš osetit u normalnoj ekspoataciji.

          Comment

          • Williams
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 556
            • Beograd- Cerak

            #6
            Ja isto imam subjektivan osecaj u mojoj oktaviji da se teze okrece nego od kad je kupljen. U pitanju je A5 oktavija. Zacudilo me je to sto na Vektri A se dosta lakse okrece. Mozda su u oktaviju ubacili neki progresivni servo koji se smanjuje kad je auto u pokretu?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Pa to se danas retko gde ne ugradjuje. Moze biti jako opasno ako nije progresivni pri velikim brzinama.
              Cini mi se da se ipak najvise tvrdi servo oseca u mestu tako da verovatno ovo nije problem.
              Zima bi takodje mogla da pravi probleme dok se ulje ne zagreje ali to mora da bude bas zima i obicno neodgovarajuce ulje.
              Vazduh u sistemu nije jer se odzracuje sam okretanjem volana iz jednog maksimalnog u drugi polozaj i to je sve a i cuje se zvuk kad je vazduh prisutan i "udarci" u volanu kad se okrece i to sve jako brzo prestane.
              Slab pritisak pumpe bi mogao da bude problem mada sumnjam da su tako lose.
              Da sacekamo da cujemo nekog ko je to bas popravljao na konkretno istom autu ako takvih ima.

              Comment

              • mx5 sale
                CBC Veteran
                • 20.12.2007
                • 129
                • beograd

                #8
                Javi se ovom coveku i pitaj ga sta te zanima

                Dejan 063/806.25.75

                Comment

                Working...
                X