SAAB-u 900 '86god. zamena servo letve mehanickom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milosh
    CBC Član
    • 04.11.2007
    • 20
    • beograd

    SAAB-u 900 '86god. zamena servo letve mehanickom

    pozdrav,

    Prvo par informacija...

    Radi se o SAAB-u 900 '86god.

    Servo negde gubi ulje i upravljac je malo "tvrd" dok je hladan motor, usput hoce da preskoci (upravljac) pri motanju u levo itd. Zbog svega toga razmisljam o menjanju letve, majstor mi rekao da ovu nije moguce servisirati ako je otisla iznutra (verovatno misli na klipove), a to se moze videti samo ako se skine...

    i par pitanja...

    Kako god, hteo bih ubaciti mehanicku letvu umesto ove sa servo pumpom, jeftinija je, laksa za odrzavanje i mislim da mi nece skoditi malo razgibavanja dok parkiram, pa me zanima ima li neko iskustva u takvim akcijama. Treba li jos nesto zameniti osim letve i na sta eventualno treba obratiti paznju...

    hvala unapred na eventualnim odgovorima.
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #2
    mislim da to niko ne radi.. princip sa konja na magarca

    Comment

    • milosh
      CBC Član
      • 04.11.2007
      • 20
      • beograd

      #3
      nisam bas siguran da to niko ne radi, samo su misljenja podeljena
      (za i protiv).
      hvala za tvoje u svakom slucaju.

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #4
        ewo ja mishljenje za tako neshta chak i nemam...

        Reche JAPAN <EKS>... Auto je tezak preko 1300 kg, ako se secam... to nije raazgibavanje... to je dizanje tegova i izbacivanje 300 kg!

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ja sam to uradio na jednom porscheu, isto skoro 1300kg tezak, napred 205 gume, i nije nikakav problem pri uparkiravanju. doduse kod njega je alu blok a menjac je pozadi , neznam kako bi bilo kod saabove gvozdjurije, ali nije to bas toliko tesko, mnogo je lakse nego kad crkne servo letva pa se vozi bez ulja, e to je tesko.
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Goran
            Moderator
            • 06.10.2004
            • 535
            • Vrbas

            #6
            JAPANX, TAZZ
            Tema nije da li to ko radi ili ne, milos ima svoje razloge zasto bi uradio tako nesto. Lepo pomozite coveku i odgovorite na pitanja koja je postavio.
            Originally posted by Dora
            Banovao me Goran
            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

            Comment

            • milosh
              CBC Član
              • 04.11.2007
              • 20
              • beograd

              #7
              na SAABu 900i je servo letva postala standard 1985-6-7 nisam siguran ali to svakako znaci da nije bas toliko tezak za voziti bez njegove asistencije
              Posto cu to najverovatnije uraditi ovih dana (nedelja), jedino me visa sila ili saznanje da treba da zamenim pola trapa i jos ponesto moze odvratiti, postavicu svoja iskustva ako nekog bude zanimalo.

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8
                Ok. Zaboravite da sam bilo sta rekao. Samo napred! Polovna dobra servo letva je oko 80 evra...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Bas bih voleo da vidim to lagano razgibavanje pri parkiranju sa obicnom letvom, i kako to i nije bas tako tesko...Ima **** da odgrizes prvi put kad probas, pogotovo imajuci u vidu da su SAAB-ovi motori teski kao danas jedan moderan V8.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    teskoce okretanja volana pri parkiranju ne zavise od ukupne mase vozila.

                    najvise zavisi od prenosnog odnosa letve volana, i to vazi kako za servo tako i za obicnu letvu.

                    sto se lakse okrece volan to se mora i vise motati, odnosno vise je indirektan.

                    Posto cu to najverovatnije uraditi ovih dana (nedelja), jedino me visa sila ili saznanje
                    pitanje je gde ces naci ispravnu letvu bez serva, sa pratecim montaznim materijalom, i po kojoj ceni.
                    servo letva bi trebala biti lakse dobavljiva, veca ponuda a time i jeftinija.

                    odluka je na tebi, ali uz manuelnu letvu imaces daleko sporiji odziv volana, i auto vise nece biti upravljiv kao do sada.

                    raspitaj se ko je proizvodjac servo letve, i potrazi van Saabove mreze dilera. (TRW, ZF, Cam Gear mozda ?)
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Originally posted by sw.brick
                      teskoce okretanja volana pri parkiranju ne zavise od ukupne mase vozila.

                      najvise zavisi od prenosnog odnosa letve volana, i to vazi kako za servo tako i za obicnu letvu.

                      sto se lakse okrece volan to se mora i vise motati, odnosno vise je indirektan.
                      BMW-ova mehanicka letva ima nekih 4.5 kruga, sumnjam da bi SAAB letva imala bolji prenos od toga - a opet, JAKO je tesko motati volan u mestu.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        a opet, JAKO je tesko motati volan u mestu.
                        vidi vidi ko je poceo da se femka.... jel bi i countachu tako manisao ?
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Pih, Countach
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • milosh
                            CBC Član
                            • 04.11.2007
                            • 20
                            • beograd

                            #14
                            pitanje je gde ces naci ispravnu letvu bez serva, sa pratecim montaznim materijalom, i po kojoj ceni.
                            servo letva bi trebala biti lakse dobavljiva, veca ponuda a time i jeftinija.
                            letvu vec imam, za prateci materijal nisam siguran, ali cini mi se da je sve isto (osim manzetni)... to sam zapravo i zeleo saznati, treba li jos nesto da se menja...
                            odluka je na tebi, ali uz manuelnu letvu imaces daleko sporiji odziv volana, i auto vise nece biti upravljiv kao do sada.
                            to me malo brine, ali spreman sam probati... servo letvu i pumpu cu dati majstoru da se igra i da pokusa restauraciju (majstor je zapravo moj otac u penziji, ima dosta volje i vremena za to) pa ako se moze srediti lako cemo je vratiti...

                            hvala svima na odgovorima

                            pozdrav

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #15
                              uradio sam takvu varijantu na mitsubishi lancer '90 1.8d

                              imao sam servo, pocela je da zeza a imao sam polovnu letvu za dzabe...

                              ugradio sam i dan danas se vozi taj auto sa tom letvom, sve funkcionise

                              letva se kvari nenormalno, od caura do krstova volana na zglobovima letve, vec sam je par puta vracao u zivot i mislim da cu ovih dana vratiti servo... naime, auto vozi moja majka i ona koja je navikla na juga se ne buni ali ja kad sednem da provozam(jednom u 6 meseci) onda vidim da je dobila lufta i odem kod majstora da menjam cauru ili krstic...

                              sve u svemu, autu ne mozes okrenuti volan dok stoji u mestu i tu je najveca poteskoca izmedju serva i obicnog, uvek mora malo da se krene da bi volan "olaksao"

                              sto se tice ugradnje, ako je letva kompletna sa krajevima spona i dugim sponama, manzetnama na istim itd mislim da neces imati problema za ugradnju ali opet, nikada ne bih kupio auto bez servo volana i centralne brave, to mi sad dodje nesto kao
                              "podrazumeva se"

                              Comment

                              Working...
                              X