Kada dam kontakt sve lampice se upale i zatim normalno ugase, da bi se posle 1-2 sec ponovo upalila lampica za airbag i ostala upaljena. Ponekad se, kada upalim motor, lampica ponovo na trenutak ugasi. Nekako u isto vreme primetio sam i da nema osvetljenja na brzinomeru, ali samo u delu skale od 80 do 150 km/h, kao i da nema osvetljenja na desnoj polovini komandi za SID. Ima li neko ideju sta bi mogao biti uzrok i sta ciniti. Da li je moguce da su svi ovi problemi medjusobno povezani.
saab 9-5 airbag problem
Collapse
X
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Nisu, osvetljenja su nezavisne sijalice.
Za AirBag, bez zezanja, iscitaj gresku, posto kazes da dolazi i odlazi, mogucnost problema kontakta na volanu, inace, naponske oscilacije mogu da pobune sistem ali ne vidim spregu jer daje permanentan kod, tj. ne gasi lampicu ni na kratko posle autodijagnostike sistema.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Od prekjuce lampica se na kontaktu normalno upali i ugasi, ali od trenutka pocinjanja verglanja ponovo se upali i gasi se cim se motor upali.
Sledece pitanje odnosi se na ulje menjac (manuelni, 2.0 t). Procitao sam prethodne teme i danas u servisu (Autopromet) trazio mtf 0063. Po njihovim podacima ide dexron VI (GM No 93165414, a za mtf nisu ni culi, s tim da ga nemaju??? Da li uopste sme to ulje u menjac? Gde u Srbiji nabaviti mtf 0063?
Hvala Boost-u na odgovoru
Comment
-
-
MTF = gm 93165290, gde u Srbiji, pa u GMu?
http://www.cbc.rs/showthread.php/18827-Menjate-li-Menja%C4%8Dko-ulje?p=524161&highlight=93165290#post524161Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Ako ti je bas zapelo da radis u Autoprometu, idi i trazi sta ti je Boost rekao. I slobodno im reci - rek'o Boost i 'ocu bas to a ne to sto vi kazete. Sticajem okolnosti morao sam da uradim neke stvari u Autoprometu i nisam bio bas srecan ali sam morao da ih uradim tamo pa sam postupio kako ti predlazem i dobio ono sto hocu. Mozda je ipak najbolje da kupis ulje i da ga promenis negde drugde, jer za tu operaciju ne vidim razlog da je odradis u Autoprometu (nisu oni nista posebno lepsi, pametniji, jeftiniji, sposobniji od majstora koji rade na drugim mestima).
Comment
-
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Danas je uradjena dijagnostika. Buduci da se lampica vise ne pali (osim tokom anlasovanja motora), majstor kaze da kompjuter ne registruje nikakvu gresku. To se odnosi na trenutno stanje. Cudno mi je da kompjuter ne cuva informaciju o problemu iz ranijeg perioda. Pretpostavka je da je raniji uzrok paljenja lampice klizni kontakt na volanu, kao sto je i Boost rekao. Da li kontakt treba HITNO menjati ili cekati da se problem ponovo javi?
Cesto mi se pali lampica check engine. Ranije sam dobio tumacenja (drugi majstor) da je problem lose gorivo. Sada je iscitana greska missfire, a da je uzrok tome DI kaseta koja ce u narednom periodu morati da se menja. Da li missfire greska iskljucivo ukazuje na DI kaseta ili je moguc i neki drugi uzrok?
Comment
-
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Missfire je izostanak paljenja a to može biti loša varnica, nema goriva, previše goriva, nema kompresije, i svašta drugo... DI kaseta ili bobina je samo jedan od mogućih uzroka. Bukvalisti proglase missfire za nedostatak (izostanak) varnice.
Comment
-
-
Kod SAABa je missfire, izostanak jonske struje pri paljenju smese. Kao sto Dora navede listu, sve moze da je prouzrokuje. Ali, na SAABu se zna i koji cilindar, ili tandom. Obicno svecica kad dotraje izaziva za cilindar vezane, DI kaseta random. Ajo je na kaseti ispod kontakta nalepnica sa TK 3.6 ili vece, nije do kasete. Svecice se stezu noment kljucem na 28Nm inace se otpuste i be hlade dobro preko siceva te i to donosi missfire.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Odg: saab 9-5 airbag problem
Od ovih stručnjaka kad izvučeš tri reči dosta
Ako neznaš....
Ako je i prevrneš, mora stajati 24 sata u položaju kao na automobilu, pre nego je upotrebiš. Prevrnuti znači sve što nije položaj kao kad stoji na automobilu.
Comment
-
Comment